Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Håber på
Gryte
Ryan. KEP. Tverskov. JBL
Desler. Izu. JJT. Greve.
Joan. Helenius.
Så må AK, Jønne og Festersen eller Eskesen komme ind og vende kampen når SIF er trætte hvis det er nødvendigt ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHåber på
Gryte
Ryan. KEP. Tverskov. JBL
Desler. Izu. JJT. Greve.
Joan. Helenius.
Så må AK, Jønne og Festersen eller Eskesen komme ind og vende kampen når SIF er trætte hvis det er nødvendigt ...
Så hellere den opstilling fra 2. Halvleg mod FCM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men vi har ja Thomas Helveg med på banen så vi kan kun vinde søndag. 💪💪💪"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Mens vi venter på kampen, kan man lige gå ind og deltage i konkurrencen om et gavekort.
http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/
Comment
-
Synes vi skal stille op som i 2. halveg imod møg. Er Tingager ikke med, så må Joao ned i 3-backen og så må greve eller Casper ind og agere wingback. Jeg synes det fungerede godt offensivt med to mand som støttede Helenius oppe foran. Han virkede til at være noget mere komfortabel med det end vi har set i andre formationer.
Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Silkeborg synes jeg er et spændende hold. Unge spillere som gammelby, skytte og ikke mindst Skov er jo fremragende fodboldspillere. Deres højreside udfordrer hele tiden og de er gode til det. Skytte og Moro kommer med meget fysik og deres to angribere kan være alt eller intet. Jeg så både sif imod bif og Randers, og i en halveg hver af disse kampe fuldstændig udspillede de modstanderen. Det var så godt nok på hjemmebane begge gange, hvor de får langt størstedelen af deres point, men de har massere kvalitet i holdet, og derfor frygter jeg kampen lidt. Vi skal leve op til niveauet fra hobrokampen og dele af 2. Halveg i Herning, ellers mister vi point
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes vi skal stille op som i 2. halveg imod møg. Er Tingager ikke med, så må Joao ned i 3-backen og så må greve eller Casper ind og agere wingback. Jeg synes det fungerede godt offensivt med to mand som støttede Helenius oppe foran. Han virkede til at være noget mere komfortabel med det end vi har set i andre formationer.
Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Silkeborg synes jeg er et spændende hold. Unge spillere som gammelby, skytte og ikke mindst Skov er jo fremragende fodboldspillere. Deres højreside udfordrer hele tiden og de er gode til det. Skytte og Moro kommer med meget fysik og deres to angribere kan være alt eller intet. Jeg så både sif imod bif og Randers, og i en halveg hver af disse kampe fuldstændig udspillede de modstanderen. Det var så godt nok på hjemmebane begge gange, hvor de får langt størstedelen af deres point, men de har massere kvalitet i holdet, og derfor frygter jeg kampen lidt. Vi skal leve op til niveauet fra hobrokampen og dele af 2. Halveg i Herning, ellers mister vi pointBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det er jo en sindsyg vigtig kamp. For det første er det jo fedt at gå på juleferie, med en god oplevelse, og en plads i stillingen i top 6. Det motivere alle, både spillere og fans, når der de næste to måneder ikke skal spilles rigtig kamp, at man kan gå ind og se, at vi er på den rigtige side af den sjove streg.
For det andet, lad os antage at vi ikke kommer i top 6. Så er det jo sindsygt vigtig at have mange point, og gerne mange flere end de fire dårligste i rækken. Her finder vi jo Silkeborg, og at kunne slå et hul på 11 point til dem, ville jo berolige lidt mere, end at der pludselig kun er 5 point, og vi ligger nr. 8.
Lad os nu for helvede få endnu en Hobro kamp, hvor vi viser at vi hører til på min. 6. pladsen. Kan vi starte som vi sluttede de sidste 45. min. i Herning, så får vi heller ikke problemer med SIF. De er meget afhængige af at få spillere skal ramme toppen. Der mener jeg vi har et bedre koncept end dem, trods alt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment