Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SIF

    Tingager tvivlsom

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ts-sidste-kamp

    #2
    Vigtigt at alle mand i truppen vil gøre alt for 3 point. Det bør være muligt. Feltet er tæt AAB og Horsens ånder os i nakken. Øv med Tingager.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #3
      Håber på

      Gryte
      Ryan. KEP. Tverskov. JBL
      Desler. Izu. JJT. Greve.
      Joan. Helenius.

      Så må AK, Jønne og Festersen eller Eskesen komme ind og vende kampen når SIF er trætte hvis det er nødvendigt ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Håber på

        Gryte
        Ryan. KEP. Tverskov. JBL
        Desler. Izu. JJT. Greve.
        Joan. Helenius.

        Så må AK, Jønne og Festersen eller Eskesen komme ind og vende kampen når SIF er trætte hvis det er nødvendigt ...
        JBL har brækket hånden. Så han spiller ikke

        Så hellere den opstilling fra 2. Halvleg mod FCM

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det ville være shit hvis Tingager bliver ikke klar.
          Men vi har ja Thomas Helveg med på banen så vi kan kun vinde søndag. 💪💪💪
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Mens vi venter på kampen, kan man lige gå ind og deltage i konkurrencen om et gavekort.

            http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

            Comment


              #7
              Med Horsens sejr over SDJ her til aften. Er en sejr over SIF, ikke blevet mindre påkrævet.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Synes vi skal stille op som i 2. halveg imod møg. Er Tingager ikke med, så må Joao ned i 3-backen og så må greve eller Casper ind og agere wingback. Jeg synes det fungerede godt offensivt med to mand som støttede Helenius oppe foran. Han virkede til at være noget mere komfortabel med det end vi har set i andre formationer.
                Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Silkeborg synes jeg er et spændende hold. Unge spillere som gammelby, skytte og ikke mindst Skov er jo fremragende fodboldspillere. Deres højreside udfordrer hele tiden og de er gode til det. Skytte og Moro kommer med meget fysik og deres to angribere kan være alt eller intet. Jeg så både sif imod bif og Randers, og i en halveg hver af disse kampe fuldstændig udspillede de modstanderen. Det var så godt nok på hjemmebane begge gange, hvor de får langt størstedelen af deres point, men de har massere kvalitet i holdet, og derfor frygter jeg kampen lidt. Vi skal leve op til niveauet fra hobrokampen og dele af 2. Halveg i Herning, ellers mister vi point

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Synes vi skal stille op som i 2. halveg imod møg. Er Tingager ikke med, så må Joao ned i 3-backen og så må greve eller Casper ind og agere wingback. Jeg synes det fungerede godt offensivt med to mand som støttede Helenius oppe foran. Han virkede til at være noget mere komfortabel med det end vi har set i andre formationer.
                  Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Silkeborg synes jeg er et spændende hold. Unge spillere som gammelby, skytte og ikke mindst Skov er jo fremragende fodboldspillere. Deres højreside udfordrer hele tiden og de er gode til det. Skytte og Moro kommer med meget fysik og deres to angribere kan være alt eller intet. Jeg så både sif imod bif og Randers, og i en halveg hver af disse kampe fuldstændig udspillede de modstanderen. Det var så godt nok på hjemmebane begge gange, hvor de får langt størstedelen af deres point, men de har massere kvalitet i holdet, og derfor frygter jeg kampen lidt. Vi skal leve op til niveauet fra hobrokampen og dele af 2. Halveg i Herning, ellers mister vi point
                  Vi har generelt haft et udmærket momentum på hjemmebane, med en enkelt "smutter" og selv i den kamp var vi i store perioder det klart bedste hold. Jeg mener faktisk som udgangspunkt vi skal underpræstere for ikke at få alle point. SIF er SLs dårligste udehold, men det er klart at der skal lukkes godt ned for Skov og Gammelby i deres højre side. De har før været onde mod os, men vores højre side er nu ikke ueffen med Ryan og Greve
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Det er jo en sindsyg vigtig kamp. For det første er det jo fedt at gå på juleferie, med en god oplevelse, og en plads i stillingen i top 6. Det motivere alle, både spillere og fans, når der de næste to måneder ikke skal spilles rigtig kamp, at man kan gå ind og se, at vi er på den rigtige side af den sjove streg.
                    For det andet, lad os antage at vi ikke kommer i top 6. Så er det jo sindsygt vigtig at have mange point, og gerne mange flere end de fire dårligste i rækken. Her finder vi jo Silkeborg, og at kunne slå et hul på 11 point til dem, ville jo berolige lidt mere, end at der pludselig kun er 5 point, og vi ligger nr. 8.
                    Lad os nu for helvede få endnu en Hobro kamp, hvor vi viser at vi hører til på min. 6. pladsen. Kan vi starte som vi sluttede de sidste 45. min. i Herning, så får vi heller ikke problemer med SIF. De er meget afhængige af at få spillere skal ramme toppen. Der mener jeg vi har et bedre koncept end dem, trods alt.

                    Comment


                      #11
                      Tingager og Desler klar

                      http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...org-28223.aspx

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        God nyhed. Har håbet at Tingager bliver klar men havde ikke forventet at Desler er allerede tilbage.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Kent overvejer 3-4-3 til morgendagens kamp

                          https://www.fyens.dk/ob/Foer-OB-Silk...rtikel/3212481

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kent overvejer 3-4-3 til morgendagens kamp

                            https://www.fyens.dk/ob/Foer-OB-Silk...rtikel/3212481
                            Alle opstillinger der sender Jønne på bænken eller ud af truppen er altid et plus i min bog

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                              Alle opstillinger der sender Jønne på bænken eller ud af truppen er altid et plus i min bog
                              Yep

                              Comment

                              Working...
                              X