Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    håber drengene møder op med mere vilje og gejst end mod efb....ellers får vi røvfuld
    Jeg synes ikke viljen fejlede så meget; men det virkede som om, der var nedlagt kollektivt forbud imod at forsøge at spille fodbold. Altså det der spil, hvor man skyder bolden hen til en fyr i samme trøje som en selv. Hvis det forbud også gælder mod FCK, så får vi helt klart et nederlag. Så skidt kørende er FCK trods alt heller ikke.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Jeg synes ikke viljen fejlede så meget; men det virkede som om, der var nedlagt kollektivt forbud imod at forsøge at spille fodbold. Altså det der spil, hvor man skyder bolden hen til en fyr i samme trøje som en selv. Hvis det forbud også gælder mod FCK, så får vi helt klart et nederlag. Så skidt kørende er FCK trods alt heller ikke.
      Helt enig her. Især ydtrykt, da AMC nær midten ninja-sparker bolden 30-40 meter op i luften, fuldstændig upresset, i stedet for stille og roligt at spille den tilbage til Kasper eller Diarra, der stod 10 meter fra ham uden en modstander i miles omkreds.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jeg synes ikke viljen fejlede så meget; men det virkede som om, der var nedlagt kollektivt forbud imod at forsøge at spille fodbold. Altså det der spil, hvor man skyder bolden hen til en fyr i samme trøje som en selv. Hvis det forbud også gælder mod FCK, så får vi helt klart et nederlag. Så skidt kørende er FCK trods alt heller ikke.
        fair nok - men jammerligt var det.....og en lignende forestilling giver os klø - det er vi enige om

        Comment


          #34
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-kampe-mod-fck

          Comment


            #35
            Nogen der ved om FCK/FCM går direkte i CL når de bliver danske mestre?
            hvordan er det lige i år med det og direkte til EL osv

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nogen der ved om FCK/FCM går direkte i CL når de bliver danske mestre?
              hvordan er det lige i år med det og direkte til EL osv
              Nu til sommer kører dansk mester i CL-kval via champion's way; altså ikke direkte, men via kval med andre nationale mesterhold, der heller ikke er direkte kvalificeret. Nr. 2 i superligaen kører CL-kval imod de grimme hold fra de store ligaer. FCK har måske points nok til at køre direkte i EL som f.eks. 3er i ligaen , men det er jeg mere usikker på - det kommer vist meget an på klubbernes points.

              Comment


                #37
                Okey.. Jeg håber virkelig virkelig ikke at FCM når CL...
                det vil være ubærligt at smide 100-150 mill i deres tomme kasse

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg synes ikke viljen fejlede så meget; men det virkede som om, der var nedlagt kollektivt forbud imod at forsøge at spille fodbold. Altså det der spil, hvor man skyder bolden hen til en fyr i samme trøje som en selv. Hvis det forbud også gælder mod FCK, så får vi helt klart et nederlag. Så skidt kørende er FCK trods alt heller ikke.
                  det tror jeg egentlig heller ikke. Før kampen havde TB vel næsten forberedt os på at det ville blive en forsvarskamp for at beskytte os mod de hurtige EfB spillere og deres kontraer, og forsøge at udnytte de huller der bliver når de angriber med mange mand, men at det kunne se så skidt ud tror jeg kom bag på selv TB og i særdeleshed os fans. Spillerne blev måske presset mere end de havde troet før kampen og i lange perioder så det ud som en omgang øllebrødsfodbold med enkelte og relativt ufarlige kontraer hvor Emil viste at han stadig mangler noget i kampformen.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Nu til sommer kører dansk mester i CL-kval via champion's way; altså ikke direkte, men via kval med andre nationale mesterhold, der heller ikke er direkte kvalificeret. Nr. 2 i superligaen kører CL-kval imod de grimme hold fra de store ligaer. FCK har måske points nok til at køre direkte i EL som f.eks. 3er i ligaen , men det er jeg mere usikker på - det kommer vist meget an på klubbernes points.
                    Det er korrekt, hvad du siger om CL.

                    Mht. EL så ryger pokalvinderen i sidste kvalifikationsrunde, nummer 3 i næstsidste kvalifikationsrunde og nummer fire i tredjesidste kvalifikationsrunde. Hvilke modstandere de så møder, afhænger af deres seedning. Og der er det rigtigt, at FCK med garanti vil få en lettere vej end andre danske hold.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Okey.. Jeg håber virkelig virkelig ikke at FCM når CL...
                      det vil være ubærligt at smide 100-150 mill i deres tomme kasse
                      Ja det vil være helt ubærligt oven i det smertefulde at se den bastard klub vinde DM

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                        Ja det vil være helt ubærligt oven i det smertefulde at se den bastard klub vinde DM
                        Enig... Same goes for AGF og AAB ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Enig... Same goes for AGF og AAB ..
                          Jeg vil til hver en tid hellere se AAB eller AGF vinde mesterskabet, frem for FCK, FCM eller Brøndby.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg vil til hver en tid hellere se AAB eller AGF vinde mesterskabet, frem for FCK, FCM eller Brøndby.
                            Enig. AaB og AGF er i det mindste ægte klubber, og ikke kunstige konstruktioner uden sjæl og historie...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Enig. AaB og AGF er i det mindste ægte klubber, og ikke kunstige konstruktioner uden sjæl og historie...

                              Mvh

                              MaxHH
                              Personligt er det de klubber jeg måler OB op imod og at OB ikke har vundet mesterskabet i over 20 år mens at AAB, AGF eller FCM skulle vinde det før os magter jeg ikke ...

                              Pramatisk så er FCK alligevel så langt foran os økonomisk at de ekstra penge de vil kunne opnå vil betyde mindre i FCK end i de andre klubber ... BIF tilnærmelsesvis ligeså ..

                              Vi kan ikke være så heldige at andre klubber vil bruge pengene på samme måde som FCN der vel reelt ikke har fået udnyttet de mange penge de kom til ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Personligt er det de klubber jeg måler OB op imod og at OB ikke har vundet mesterskabet i over 20 år mens at AAB, AGF eller FCM skulle vinde det før os magter jeg ikke ...

                                Pramatisk så er FCK alligevel så langt foran os økonomisk at de ekstra penge de vil kunne opnå vil betyde mindre i FCK end i de andre klubber ... BIF tilnærmelsesvis ligeså ..

                                Vi kan ikke være så heldige at andre klubber vil bruge pengene på samme måde som FCN der vel reelt ikke har fået udnyttet de mange penge de kom til ..
                                Altså, jeg siger ikke at jeg ville juble over et mesterskab til Aalborg eller Aarhus... blot at jeg ville hade det mindre end hvis det var de andre... ,o)

                                Aalborg HAR da i øvrigt hentet temmelig mange penge på mesterskaber og CL i nyere tid, uden at det har skabt andet end en mageløs gæld.. .så jeg er ikke så bekymret...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X