Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægBemærk min seneste kommentar i denne tråd, som jeg skrev med 5 minutter tilbage af kampen, hvor jeg spørger om andre bemærkede en udflugt af OB fans som spurtede ud af udebaneafsnittet med fem minutter igen.. Det så meget mærkeligt ud, de var alle sortklædte og nogle havde huer på, så det så en anelse suspekt ud.. Det bemærkede ingen umiddelbart, men nu ved jeg hvorfor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJønne blev udskiftet i pausen (ca. 45 minutter for sent). Han er alibi spiller nr. 1, og sjældent lykkedes hans 1-2 spil. Ofte ender det med at vi taber bolden, og Jønne ankommer som forsvars spiller lang tid efter første bølge er færdig. Han spiller 3 gode kampe om året, og i går var langt fra en af dem. Det var som det plejer med ham, så det var en af de 33 dårlige han spiller på en sæson. Vores portogieske ven, var heller ikke nogen oplevelse. Han bringer intet offensivt, men har af og til udmærkede defensive indgreb. Begge spillere bør finde nye græsgange - det vil styrke holde at slippe af med dem.
Jønne spillede mere end dårligt. Men det var han ikke ene om. Greve var dårligere spillende end Jønne i 1. halvleg.
Joao lidt som forventet, han spiller ikke meget, og vil være overraskende, hvis han mod FCM skulle brænde en superkamp af. Men han må da gerne :-)
OB bliver ikke et bedre hold ved at komme af med Jønne. Jeg så gerne at vi forlængede (dog til en lavere løn). Og så skal vi have en der er bedre endnu, så der kommer noget konkurrence. Og han har vist at han kan modsat mange af de andre spillere vi har.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægDelvist enig.
Jønne spillede mere end dårligt. Men det var han ikke ene om. Greve var dårligere spillende end Jønne i 1. halvleg.
Joao lidt som forventet, han spiller ikke meget, og vil være overraskende, hvis han mod FCM skulle brænde en superkamp af. Men han må da gerne :-)
OB bliver ikke et bedre hold ved at komme af med Jønne. Jeg så gerne at vi forlængede (dog til en lavere løn). Og så skal vi have en der er bedre endnu, så der kommer noget konkurrence. Og han har vist at han kan modsat mange af de andre spillere vi har.
Jeg kan acceptere at Greve har udfald, han er stadig en ung spiller som ofte leverer gode præstationer. Jønne burde være en af de bærende spillere på holdet qua alder og rutine, men er det ikke. Der er for langt imellem snapsene.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDu får ikke både Jønne til en lavere løn, og så en der er bedre. Jeg er overbevist om, at vi bliver et bedre hold uden Jønne.
Jeg kan acceptere at Greve har udfald, han er stadig en ung spiller som ofte leverer gode præstationer. Jønne burde være en af de bærende spillere på holdet qua alder og rutine, men er det ikke. Der er for langt imellem snapsene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDu får ikke både Jønne til en lavere løn, og så en der er bedre. Jeg er overbevist om, at vi bliver et bedre hold uden Jønne.
Jeg kan acceptere at Greve har udfald, han er stadig en ung spiller som ofte leverer gode præstationer. Jønne burde være en af de bærende spillere på holdet qua alder og rutine, men er det ikke. Der er for langt imellem snapsene."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægHvilken historie sælger bedst?
1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.
You pick.
Men sådan et lort ødelægger det, gør mig vred og jeg skammer mig over det."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.
You pick.
Et arrangeret slagsmål med 0 tilskadekomne? :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
You pick.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægAbsolut einig. Og selv om Greve spillede en dærlig kamp i går så står ham laaaangt foran Jønsson allerede nu. Ham er ikke bare "kun fremtid" men viste allerede i denne sæson at ham er vigtigt og kan gøre holdet bedre. Det kan jeg ikke sige om Jønsson.
Hvis OB vil videre, så SKAL vi kunne have flere Jønne (profiler som leverer) og færre Thrane og Nana W. Mere konkurrence, og ja, det koster flere penge 💸💸💸💸
Jeg kan ikke se hvorfor Greve er langt foran Jønne. Han er en dårligere spillere, og har ikke bevist det store endnu. Greve har ikke vist at han kan levere slutproduktet.
Han adskiller sig egentlig ikke fra Jønne i denne sæson. Han har fået ca. 50% mere spille tid, da Jønne bla var skadet i starten af sæsonen, men det er blevet til to assist mod en fra Jønne.
Så vidt jeg lige kan se så løber Greve mere per kamp. Men ser man per minut, så løber Jønne mest. Greve minder mig nogle gange om Desler, når han kommer tæt på mål bliver det panisk og tilfældigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægEnig, skal vise det han gjorde i foråret, stabilt. Så er han pengene værd. Men han har ikke leveret stabilt, og vil han blive, er det til en lavere løn.
Hvis OB vil videre, så SKAL vi kunne have flere Jønne (profiler som leverer) og færre Thrane og Nana W. Mere konkurrence, og ja, det koster flere penge 💸💸💸💸
Jeg kan ikke se hvorfor Greve er langt foran Jønne. Han er en dårligere spillere, og har ikke bevist det store endnu. Greve har ikke vist at han kan levere slutproduktet.
Han adskiller sig egentlig ikke fra Jønne i denne sæson. Han har fået ca. 50% mere spille tid, da Jønne bla var skadet i starten af sæsonen, men det er blevet til to assist mod en fra Jønne.
Så vidt jeg lige kan se så løber Greve mere per kamp. Men ser man per minut, så løber Jønne mest. Greve minder mig nogle gange om Desler, når han kommer tæt på mål bliver det panisk og tilfældigt.
- indsats/udstråling
- udfordring/1 mod 1
- tempo
- kreativitet
- at tage initiativen
- at skabe plads for medspillere og sætte de i en god position
Synes ham er tydeligt foran svenskeren i denne sæson og skaber langt mere problemer for modstandere end Jønne gør."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr einig at Greve ofte skylder slutproduktet men det er det eneste hvor jeg ser ham kun på øjenhøjde med Jønsson i denne sæson. På alle andre parametre som
- indsats/udstråling
- udfordring/1 mod 1
- tempo
- kreativitet
- at tage initiativen
- at skabe plads for medspillere og sætte de i en god position
Synes ham er tydeligt foran svenskeren i denne sæson og skaber langt mere problemer for modstandere end Jønne gør.
Jønne skaber mindst lige så meget plads for andre som Greve. Er heller ikke enig mht initiativ. Mange af de bolde/plads eksempelvis backs får kommer fra Jønne. Skal han levere mere, ja 😊
Mit problem med Greve er nok manglende tro på ham, som sikkert også forplumrer billedet af ham. Han kan tage al det initiativ i verden, men han har ikke evnerne til at levere. Håber han modbeviser mig 😊 Problemet er nemlig at der pt. ikke er nogen alternativer til de to i truppen (ser bort fra Julius, da det ikke vil være fair at smide det ansvar over på ham, endnu 😃)
Comment
Comment