Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er jeg så ikke enig i - sidste sæson var vi spillemæssigt og pointmæssigt langt fra top 6. I år vil man ikke kunne sige, at det er fuldstændig ufortjent at OB kommer i top 6. Endvidere spiller vi en super-kamp mod Hobro - bedste kamp under KN - hvorfor kommer den nu ikke for 1 år siden?
    Jeg er ikke enig i, at Hobro-kampen var den bedste under KN. Det var en jævn fin kamp mod et skrækkeligt Hobro-hold. Det manglende fremskridt ser jeg ved, at vi har de samme udfordringer som for 1 år siden - de er bare blevet endnu klarere. Når vi klarer os pointmæssigt nogenlunde skyldes det at vi er overgået til at spille mere sikkert. Vi flytter bolden rundt i evigheder i egne kæder. Der er ingen tegn på, at det forandrer sig.

    Jeg er helt med på, at det kan ændre sig fuldstændig med tre fantastiske indkøb, men jeg kan ikke se det er på vej.

    Comment


      FCM burde have været foran 6-0 efter første halvleg. Men jeg må sige at OB sagtens kunne have scoret 3 i anden, hvis vi havde været lige så skarpe som dem. Men det er jo den gigantiske forskel på de to hold. OB er simpelthen for svare i afslutningerne for at ligge i top 3.

      Comment


        Godt kommet ud af Myse...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det er jeg så ikke enig i - sidste sæson var vi spillemæssigt og pointmæssigt langt fra top 6. I år vil man ikke kunne sige, at det er fuldstændig ufortjent at OB kommer i top 6. Endvidere spiller vi en super-kamp mod Hobro - bedste kamp under KN - hvorfor kommer den nu ikke for 1 år siden?
          Vi har kun i meget små øjeblikke spillet til top 6. Gyte har givet os points

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg er ikke enig i, at Hobro-kampen var den bedste under KN. Det var en jævn fin kamp mod et skrækkeligt Hobro-hold. Det manglende fremskridt ser jeg ved, at vi har de samme udfordringer som for 1 år siden - de er bare blevet endnu klarere. Når vi klarer os pointmæssigt nogenlunde skyldes det at vi er overgået til at spille mere sikkert. Vi flytter bolden rundt i evigheder i egne kæder. Der er ingen tegn på, at det forandrer sig.

            Jeg er helt med på, at det kan ændre sig fuldstændig med tre fantastiske indkøb, men jeg kan ikke se det er på vej.
            Fair nok - jeg så bare OB spille de skarpeste trekanter under KN overhovedet, som splittede Hobro fuldstændig ad i perioder.

            Comment


              Selv de Pro FCM kommentatorer forstår ikke Kens måde at ‘satse’ på👍👍👍

              Comment


                Myse igen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Jeg er ikke enig i, at Hobro-kampen var den bedste under KN. Det var en jævn fin kamp mod et skrækkeligt Hobro-hold. Det manglende fremskridt ser jeg ved, at vi har de samme udfordringer som for 1 år siden - de er bare blevet endnu klarere. Når vi klarer os pointmæssigt nogenlunde skyldes det at vi er overgået til at spille mere sikkert. Vi flytter bolden rundt i evigheder i egne kæder. Der er ingen tegn på, at det forandrer sig.

                  Jeg er helt med på, at det kan ændre sig fuldstændig med tre fantastiske indkøb, men jeg kan ikke se det er på vej.
                  Og så glemt jg selvfølgelig lige at Gryte har reddet 10 point, eller noget lignende til os i denne sæson :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    FCM burde have været foran 6-0 efter første halvleg. Men jeg må sige at OB sagtens kunne have scoret 3 i anden, hvis vi havde været lige så skarpe som dem. Men det er jo den gigantiske forskel på de to hold. OB er simpelthen for svare i afslutningerne for at ligge i top 3.
                    Hvad bygger du det på? Hvilke kampe synes du, at chancerne har været gode nok, men afslutningerne for dårlige? Jeg synes faktisk, at vi generelt har været fint afsluttende, især AK.

                    Comment


                      Vi fik set en modreaktion. Det var vel næsten det bedste, man kunne forvente efter den første halvleg. Det fes dog også en del ud

                      Comment


                        Fortjent nederlag til ligaens bedste hold. Vi er ikke de eneste der har tabt til FCM.

                        Comment


                          Vigtigt for moralen at vinde 2. halvleg - tror på en sejr over SIF i sidste efterårsrunde!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Patetisk at du ikke vil lade din holdning være en holdning og ikke en uomtvistelig sandhed. Det er ødelæggende for al debat.
                            Men det er en uomtvistelig sandhed. Det tør jeg godt garantere.

                            Og du er meget nem at provokere. ;-)

                            Det er ikke til debat at i millionvis af fodboldfans' hoveder fungerer som mit.

                            Glæd dig bare over at OB har spillet som et top 6 hold i store dele af 2. Halvleg.

                            Ændrer ikke på, at mandagstræneri er kommet for at blive. Fodbold er et frikvarter fra fornuft. Prøv det - bare en gang imellem.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Det lykkedes at undgå det store nederlag, som jeg tror vi alle frygtede efter 3-0...

                              ... forfærdelig meget mere er der vel ikke at sige.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Andre end mig der bemærkede den besynderlige udflugt af OB fans på samme tid? 20-30 stk, Løbende ud fra afsnittet...

                                Comment

                                Working...
                                X