Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet er en kedelig tendens i hans spil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFCM spillede op til deres absolut bedste i 1. halvleg - det kan OB bare ikke matche - det er der praktisk talt ingen der kan i ligaen. Så slækker de 10% og OB er med - derfor er de fuldstændig latterlige dommedagsprofetier til at skraldgrine af - fordi man bliver savet over af FCM i topform hører man ikke til i top 6. Det er til grin at læse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer er klart gult .. hvorfor prøver tåben ikke at jagte chancen , fremfor at prøve at filme sig til rødt til FCM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg er enig i folk ofte overreagerer i afmagt, men jeg forstår godt afmagten. Og jeg mener reelt at vi står uden fremgang efter 2,5 sæson med Kent.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægNej. Det er sådan det fungerer i dit hoved.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg tror du glemt at læse havd jeg skrev. Jeg tror han springer op i forventning om st ramme ind i Kian Hansen. Det er helt normalt, og ville ske hvis ikke Kian Hansen drejer meget hurtigt rundt om sig selv i modsat retning.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.
MvH ChrisOB
Comment
Comment