Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er til stadighed gået over hovedet på dig, at det er sådan det fungerer i fodbold.

    Tsk tsk tsk.

    MvH ChrisOB
    Nej. Det er sådan det fungerer i dit hoved.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Det er en kedelig tendens i hans spil.
      Vi er i hvert fald snart oppe i et hattrick, hvis han skal ind i varmen igen hos mig.. OB har været kendt for at være et hold man slog sig på, vi skal ikke til at være kendt for at være et hold der smider sig ved den mindste kontakt eller slet ingen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        FCM spillede op til deres absolut bedste i 1. halvleg - det kan OB bare ikke matche - det er der praktisk talt ingen der kan i ligaen. Så slækker de 10% og OB er med - derfor er de fuldstændig latterlige dommedagsprofetier til at skraldgrine af - fordi man bliver savet over af FCM i topform hører man ikke til i top 6. Det er til grin at læse.
        Jeg er enig i folk ofte overreagerer i afmagt, men jeg forstår godt afmagten. Og jeg mener reelt at vi står uden fremgang efter 2,5 sæson med Kent.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Der er klart gult .. hvorfor prøver tåben ikke at jagte chancen , fremfor at prøve at filme sig til rødt til FCM
          Jeg tror du glemt at læse havd jeg skrev. Jeg tror han springer op i forventning om st ramme ind i Kian Hansen. Det er helt normalt, og ville ske hvis ikke Kian Hansen drejer meget hurtigt rundt om sig selv i modsat retning.

          Comment


            Skift så AK så vi kan få en frisk angriber ind

            Comment


              CN for JJT
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Suk, det var så den kamp

                Comment


                  CN ind - JJ ud
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Så er vi gået helt i stå det sidste kvarter, selvom FCM ikke er kommet op i tempo. Manglende tempo, løb og pres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Jeg er enig i folk ofte overreagerer i afmagt, men jeg forstår godt afmagten. Og jeg mener reelt at vi står uden fremgang efter 2,5 sæson med Kent.
                      Det er jeg så ikke enig i - sidste sæson var vi spillemæssigt og pointmæssigt langt fra top 6. I år vil man ikke kunne sige, at det er fuldstændig ufortjent at OB kommer i top 6. Endvidere spiller vi en super-kamp mod Hobro - bedste kamp under KN - hvorfor kommer den nu ikke for 1 år siden?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Nej. Det er sådan det fungerer i dit hoved.
                        Nej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Stærkt OB-pres!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Jeg tror du glemt at læse havd jeg skrev. Jeg tror han springer op i forventning om st ramme ind i Kian Hansen. Det er helt normalt, og ville ske hvis ikke Kian Hansen drejer meget hurtigt rundt om sig selv i modsat retning.
                            Jeg syntes stadig det ligner at han jagter det røde kort fremfor at jagte chancen
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Nej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.

                              MvH ChrisOB
                              Patetisk at du ikke vil lade din holdning være en holdning og ikke en uomtvistelig sandhed. Det er ødelæggende for al debat.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Nej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.

                                MvH ChrisOB
                                Enig, fodbold er en herlig pause fra hverdagens rationalitet.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X