Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM - OB (04-12-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Her kommer en foranalyse/forventning til kampen.

    Endnu en gang vil Kents måde at spille på blive afgørende for kampens udfald, ligesom dødbolde kan blive afgørende.

    1) Vil vi forsøge at vende med bolden centralt i midtbanen for at skabe overtal? Det vil betyde, at vi kommer i mange risikosituationer hvor der er stor risiko for at særligt JJT og Tverskov, men også vores smalle kanter, vil tabe bolden til et kontraivrigt FCM-hold, som skal løbe om kap med vores forsvar, der ikke er hurtige i vendingerne.

    2) Mere sikkert vil det være at springe kæder over og spille bolden op i bagrummet, hvor risikoen, er mindre. Spørgsmålet er dog om AK og Joan vil vinde een eneste af de kampe. Det kan resultere i en kamp stort set uden afslutninger på mål fra os.

    3) hvor mange offensive dødbolde vil vi være tvunget til at give FCM? Hvis det bliver mere end 3-4 stykker kan vi risikere, at blive helt overmatchet, som mod Horsens. Særligt når Helenius’ defensive hovedstødstyrke ikke er med.

    Alle tre udfordringer, der betyder at FCM stort set er det hold vi vil have sværest ved at spille mod. Jeg synes det ligner en 3-0, men et heldigt mål, evne og mod til at holde i bolden og storspil fra Gryte kan forandre billedet. Det virker dog urealistisk.
    Ærgerligt at få ret. Dumt, dumt, dumt frispark af Tverskov. 1-0.

    Comment


      #47
      Hold kæft hvor er Joao en alibispiller. Han kan INTET på det her niveau.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Ærgerligt at få ret. Dumt, dumt, dumt frispark af Tverskov. 1-0.
        Og så fik jeg ret igen. Satset opspil centralt fører til tab af bolden og kontra-FCM kan let score :-(

        Comment


          #49
          Nujj

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Og så fik jeg ret igen. Satset opspil centralt fører til tab af bolden og kontra-FCM kan let score :-(
            Og så fik jeg ret igen. Endnu en dødbold fører til mål. Til gengæld virker det urealistisk, at mit bud på 3-0 kommer til at holde.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Har egentlig store forventninger til kampen. Nok ikke så meget omkring resultatet, men jeg forventer vi levere en god indsats, og kan gå fra banen med rank ryg. Det er selvfølgelig på en svær baggrund, men vi har også en mulighed for at vi for alvor kan stemple ind som seriøs top-6 kandidat, og set over efterhånden ret mange år, så er dette jo en kæmpe kamp for os. Jeg forventer, eller det er måske nærmere forlanger, en god præstation af holdet i dag!
              Hahaha... Hvor fanden havde jeg min hjerne henne da jeg skrev dette???

              Det må være lørdagens julefrokost som ikke har sluppet helt endnu.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment

              Working...
              X