Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB 19. nov 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Verdens heldigste point
    Ufatteligt at det er det der kommer ud af en kamp mod Horsens.....1 point og vi er heldige med det skide ene point....suk

    Comment


      Det er meget nemt. 9 i karakter til Gryte. 1 til resten.

      Hold kæft en helt igennem pinlig og ringe indsats.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
        Jeg ved godt at vi pointmæssigt måske ikke er så langt efter målsætningen. Men at se dette hold være så lidt sammentømret, være så uhomogent, frustreret og ufarligt efter JH og Kent har håndplukket og styret spillerne i SÅ lang tid, det bør simpelthen være fyringsgrundlag. Vi kan intet. Og vi ligner vel at mærke ikke et hold der er i nærheden af at finde frem til noget. Jeg ta'r sgu gerne en udrensning mere (suk), fordi jeg tror ikke på at det her kan blive godt.
        Måske en ny træner kan skabe noget bedre med det samme hold ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
          Men Gryte hører til i Top 1!
          Superligaens bedste , så helt enig.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Lidt skuffet over dommeren, men vi er ikke gode nok i dag, og må være glade for det ene point vi nu engang fik med hjem.

            Forstår ikke, st Edmundson ikke kommer ud, og Festersen ind.

            Kunne ikke helt se hvad Helenius skulle bidrage med, da han blev skiftet ind ... måske en defensiv header, men jeg ville så hellere satse på en bedre kontra i form af Festersen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Måske en ny træner kan skabe noget bedre med det samme hold ...
              Verdens mindste MÅSKE. Det er der ingen tvivl om. Kent tilhører fortid på samme måde som Morten Olsen. Desværre.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Måske en ny træner kan skabe noget bedre med det samme hold ...
                Det synes jeg er svært at sige. I mine øjne er hovedproblemet dårlig rekruttering. Jönsson, Thrane, Welbeck, Yao, Helenius, Casper Nielsen er alle i variende grad ineffektivt brugte lønkroner.

                Comment


                  Det her kan I ikke være bekendt at byde os. Det er så forfærdeligt at se OB spille bold. Er det virkelig Hvad man kan forvente sig af fuldtids professionel fodbold?

                  Comment


                    Gryte klart MOM
                    Ryan bedste markspiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Måske en ny træner kan skabe noget bedre med det samme hold ...
                      Uden ny sportsdirektør kan vi ansætte Klopp og stadig spille langsomt og bagud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Det her kan I ikke være bekendt at byde os. Det er så forfærdeligt at se OB spille bold. Er det virkelig Hvad man kan forvente sig af fuldtids professionel fodbold?
                        Nej dette kan de ikke være bekendt. KEP giver banen skylden

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nej dette kan de ikke være bekendt. KEP giver banen skylden
                          De danske fodboldbaner er elendige i halvdelen af sæsonen og sådan har det været siden tidernes morgen. Hvordan kan man bruge det som undskylning?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nej dette kan de ikke være bekendt. KEP giver banen skylden
                            Fuck nu af KEP. Tag det som en mand og erkend I var ringe, fordi I var ringe.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Husk lige at være glade for, at vi får ét point på en svær udebane. Vi har jo kun vundet én ud af de sidste 10 kampe i Horsens, da Utaka blev matchwinner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                                De danske fodboldbaner er elendige i halvdelen af sæsonen og sådan har det været siden tidernes morgen. Hvordan kan man bruge det som undskylning?
                                Det kan man heller ikke, men jeg kan godt forestille mig, at det er lettere at få over læberne end: "Vi var ukristeligt ringe i dag".

                                Comment

                                Working...
                                X