Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Horsens-OB 19. nov 2017
Collapse
X
-
Det er meget nemt. 9 i karakter til Gryte. 1 til resten.
Hold kæft en helt igennem pinlig og ringe indsats.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg ved godt at vi pointmæssigt måske ikke er så langt efter målsætningen. Men at se dette hold være så lidt sammentømret, være så uhomogent, frustreret og ufarligt efter JH og Kent har håndplukket og styret spillerne i SÅ lang tid, det bør simpelthen være fyringsgrundlag. Vi kan intet. Og vi ligner vel at mærke ikke et hold der er i nærheden af at finde frem til noget. Jeg ta'r sgu gerne en udrensning mere (suk), fordi jeg tror ikke på at det her kan blive godt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Lidt skuffet over dommeren, men vi er ikke gode nok i dag, og må være glade for det ene point vi nu engang fik med hjem.
Forstår ikke, st Edmundson ikke kommer ud, og Festersen ind.
Kunne ikke helt se hvad Helenius skulle bidrage med, da han blev skiftet ind ... måske en defensiv header, men jeg ville så hellere satse på en bedre kontra i form af Festersen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMåske en ny træner kan skabe noget bedre med det samme hold ...Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMåske en ny træner kan skabe noget bedre med det samme hold ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej dette kan de ikke være bekendt. KEP giver banen skylden
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDe danske fodboldbaner er elendige i halvdelen af sæsonen og sådan har det været siden tidernes morgen. Hvordan kan man bruge det som undskylning?
Comment
Comment