Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB 19. nov 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kryger er farligere end hele OBs offensiv tilsammen...
    Køb! Køb! Køb!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Nå men jeg går lige ud og starter mikroen, så er jeg klar med popcorn til at høre Simon fra Stemmer fra Ådalens positive take på vores præstation.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Det OB hold jeg ser nu hører IKKE til i top 6.
        Men Gryte hører til i Top 1!

        Comment


          Kæmpechance nummer 60 til Horsens... Suk.

          Comment


            Puuuuh...

            Guderne er med os i dag...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Nå men vores stærke offensiv fik så ikke skabt en eneste afslutning på mål .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Jeg ved godt at vi pointmæssigt måske ikke er så langt efter målsætningen. Men at se dette hold være så lidt sammentømret, være så uhomogent, frustreret og ufarligt efter JH og Kent har håndplukket og styret spillerne i SÅ lang tid, det bør simpelthen være fyringsgrundlag. Vi kan intet. Og vi ligner vel at mærke ikke et hold der er i nærheden af at finde frem til noget. Jeg ta'r sgu gerne en udrensning mere (suk), fordi jeg tror ikke på at det her kan blive godt.

                Comment


                  Dumt frispark af CN.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    JH Raus. Han har ikke styrket holdet og har haft rigeligt med tid.

                    Comment


                      Verdens heldigste point

                      Comment


                        Lad os fejre det point som et sejr. Vi fik uafgjort med et væsentligt bedre hold.

                        Comment


                          Tak til dommeren for at slukke denne elendighed.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Superligaens bedste målmand gør at vi ikke er et bundhold

                            Comment


                              De 10-12 point vi gerne skulle have i de sidste 5 kampe ser nu håbløst urealistisk ud. Vi står med 1 point efter de første 2.

                              Sig nu farvel til Kent så vi kan starte forfra endnu en gang. Og gerne til Thorborg og Jesper Hansen også.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Lad os fejre det point som et sejr. Vi fik uafgjort med et væsentligt bedre hold.
                                Klasser bedre

                                Comment

                                Working...
                                X