Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvilke spillere er ikke gode nok til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    lige bortset fra jeg ikke er videre enig i at "Kent nok skal få styr på holdet"....så er der jo en del åbentlyse kandidater til at skulle videre; Thrane og Welbeck og Joao. Casper Nielsen - go' energi men syntes der mangler noget - og så....hvor passer han bedst ind på vores hold? Central midt - nej ikke rigtig - men på kanten....nja heller ikke rigtigt.
    Så er der Jönsson - håber virkeligt ikke der bliver forlænget med ham. At manden kan noget ser vi fra tid til anden - men det er bare alt for sjældent at han rammer noget der minder om top niveau.
    Helenius - vi kan næppe få solgt manden men det var da vidst endnu en nitte.
    Og så stort set resten af vores offensiv....det er jo ikke ligefrem top præstationer de levere for tiden, disse år.....

    Syntes generelt der er mange at tage af - men de 2 første på listen mener jeg må være Thrane og Jönsson - begge har så vidt jeg husker kontrakt udløb til sommer - ingen grund til at forlænge med de to.
    Jeg har det meget svært med Thrane. Selvfølgelig bliver han ALDRIG starter hos os, men jeg kan måske godt se fornuften i at forlænge ham. Han er 100% indstillet og tilfreds med en bænkplads, og lidt spilletid i ny og næ - det er meget få spillere man kan finde, som er okay med det, og stadigvæk opretholde et nogenlunde niveau. Derudover tror jeg at han er en fantastisk fyr for alle trupper, en udadvent, imødekommende, flink ung mand. Og så tror jeg ikke han koster ret mange penge - så jeg tror også han bliver forlænget.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er desuden fuldt overbevist om at Mads Frøkjær fra U19 overtager Welbecks plads til sommer.
      Bonde gør måske det samme for Joao. Her er jeg dog ikke sikker.. Men man overvejer det.
      Også spændt på at se om man forlænger med Weber så han bliver indtil sommer 18. Men det er nok ved at være sidste chance for ham
      Er dine vurderinger baseret på mavefornemmelse, eller har du hørt noget fra folk omkring klubben?

      Hvis det sidste er tilfældet kunne jeg godt tænke mig at høre, om du ved noget om, hvad planen er med hensyn til Jacob Buus. Overvejer man en forlængelse og eventuelt en udlejning, eller er han mere eller mindre opgivet?
      Jeg har kun set ham i en halvleg mod Dalum, men der så han spændende ud, og han lignede i mine øjne en langt mere naturlig back end Desler. Det var selvfølgelig også på et niveau, hvor han burde kunne være med, og han blev overhovedet ikke testet defensivt, så det er selvfølgelig et meget tyndt grundlag at vurdere ham på.
      SLO

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        selvfølgelig kan det vende med Helenius. Lige som det gjorde med KEP - det har du da helt ret i.
        Men var du ikke selv frustreret af Keps præstationer sidste år? Det var jeg - forventningerne er til mere når en så dyr(må man formode) spiller slutter sig til truppen.
        og so far har Helenius ikke leveret det han skal og som man må kunne forvente af ham....og vi har bare brug for den skarpe angriber. Men bare rolig - bare fordi jeg ønsket ham væk slipper vi ikke af med ham....Han præstere for dårligt og har for lang kontrakt så hvem skulle dog ville overtage.
        Så håbe du får ret....men et års indkøringstid som med Kep er bare for lang tid.
        Jeg var faktisk ikke lige så frustreret som så mange andre men kunne da godt se at det ikke var super præstationer han kom med og havde da også mine udbrud.. lige som jeg har haft med Helenius.
        Jeg vil da også gerne have at alle præsterede fra day 1 men det sker ikke og så må man give folk en chance. Specielt når man ved at de har kvaliteten og bare skal bruges rigtigt

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Jeg har det meget svært med Thrane. Selvfølgelig bliver han ALDRIG starter hos os, men jeg kan måske godt se fornuften i at forlænge ham. Han er 100% indstillet og tilfreds med en bænkplads, og lidt spilletid i ny og næ - det er meget få spillere man kan finde, som er okay med det, og stadigvæk opretholde et nogenlunde niveau. Derudover tror jeg at han er en fantastisk fyr for alle trupper, en udadvent, imødekommende, flink ung mand. Og så tror jeg ikke han koster ret mange penge - så jeg tror også han bliver forlænget.
          Thrane er på ingen måde tilfreds med en bænkplads. Men må jo acceptere det når andre tydeligvis er bedre.. Jeg tror man forsøger at forlænge med ham men han kan jo muligvis have andre planer selv

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
            Er dine vurderinger baseret på mavefornemmelse, eller har du hørt noget fra folk omkring klubben?

            Hvis det sidste er tilfældet kunne jeg godt tænke mig at høre, om du ved noget om, hvad planen er med hensyn til Jacob Buus. Overvejer man en forlængelse og eventuelt en udlejning, eller er han mere eller mindre opgivet?
            Jeg har kun set ham i en halvleg mod Dalum, men der så han spændende ud, og han lignede i mine øjne en langt mere naturlig back end Desler. Det var selvfølgelig også på et niveau, hvor han burde kunne være med, og han blev overhovedet ikke testet defensivt, så det er selvfølgelig et meget tyndt grundlag at vurdere ham på.
            Frøkjær er udelukkende baseret på min mavefornemmelse og alt den ros og spilletid han får på reserveholdet..

            Jeg har faktisk en kammerat der er gode venner med Buus som jeg snakkede med under Dalum kampen. Status var at man var tilfreds fra begge sider men skader og stor konkurrence gjorde det svært at komme på hold. Så tror umiddelbart ikke at der sker nogen beslutning omkring ham før sent forår/sommer..
            Min egen vurdering er at han måske kan få forlænget 1 år men at en spiller som Nicolai Skøtt fra U19 trænger sig på og fra sommer 2019 kan komme i betragning om en HB kontrakt i OB hvis ikke før.. Så må vi se hvordan puslespillet er på det tidspunkt

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg var faktisk ikke lige så frustreret som så mange andre men kunne da godt se at det ikke var super præstationer han kom med og havde da også mine udbrud.. lige som jeg har haft med Helenius.
              Jeg vil da også gerne have at alle præsterede fra day 1 men det sker ikke og så må man give folk en chance. Specielt når man ved at de har kvaliteten og bare skal bruges rigtigt
              jo - men hvor lang snor skal en spiller der tydeligvis er købt ind som starter have?

              - Og så har jeg aldrig været SÅ overbevist om at Helenius har kvaliteten - syntes godt nok det er længe siden man rigtigt så noget, jo fin sæson i silkeborg - men så var den da vidst heller ikke bedre (eller har jeg set for lidt silkeborg sidste sæson?)

              Anyways - det kan jo være ret ligegyldigt hvor meget jeg brokker mig over ham, han er signet for hvad....3 år? Og vi slipper ikke af med ham så længe han "præstere" på dette niveau.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                jo - men hvor lang snor skal en spiller der tydeligvis er købt ind som starter have?

                - Og så har jeg aldrig været SÅ overbevist om at Helenius har kvaliteten - syntes godt nok det er længe siden man rigtigt så noget, jo fin sæson i silkeborg - men så var den da vidst heller ikke bedre (eller har jeg set for lidt silkeborg sidste sæson?)

                Anyways - det kan jo være ret ligegyldigt hvor meget jeg brokker mig over ham, han er signet for hvad....3 år? Og vi slipper ikke af med ham så længe han "præstere" på dette niveau.
                Jammen han skal have 6 måneder incl en fuld opstart. Så skal der præsteres. Det var her KEP fejlede men betaler tilbage nu.

                Comment


                  #23
                  Jeg synes, at OB mangler en kvali off. midt. Hvis de får det, så kan det være, at andre vil blomstre.

                  Og så er jeg egentlig ikke sikker på at Kent Nielsen har top-niveau.

                  Comment


                    #24
                    Det med at spillerne lige skal have 6 mdr til at falde til før de kan præstere har FCK jo løst ved at hente spillere til systemet før de afskiber den der spiller pladsen ...

                    i mine øjne syntes jeg kun at man skal hente spillere til truppen der kan forstærke start11 men hvem vil man ofre i stærkeste start11 i dag?

                    Gryte
                    Ryan. KEP. Tingager. JBL
                    Desler. Izu. JJT Greve
                    Festersen. Joan.

                    At vi ikke ligger højere i tabellen skyldes manglende mål men er det realistisk at hente nye angribere når vi ud over Joan og Festersen har AK, Helenius, Jønne og Weber der også kan spille pladsen ...

                    Dem jeg godt kunne undvære er Joao, Casper, Thrane og Welbeck. Mener godt at Jønne, Helenius og AK har noget at byde ind med reserver til de kan konkurrere om startpladser og resten af vores reserver er egne talenter som i mine øjne skal have ekstra snor ...

                    men de 4 som konsekvent ikke bidrager og ikke har vist højere niveau før - kan de erstattes med bedre for vores pengepung uden det trods alt rykker på det såil som ovennævnte start11 trods alt kan præstere? Og skal vi fastholde de tre reserveangribere som ikke kan score?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment

                    Working...
                    X