Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Sønderjyske - Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Kent fejler i går på at han skifter for sent ud. Det samme gjorde sig også gældende mod Brøndby.

    Det var meget tydeligt fra tribunen at Greve, Jønsson, Joan og flere andre var begyndt at svigte tilbageløbene, og det var netop tilfældet ved målet.

    Det er meget skuffende at tabe på den måde.
    Nu løber Jønne som regel kun alibi tilbageløb, men du har ret i, at en frisk spiller muligvis stoppet det første mål. Det underbygger også min ide om, at Jønne aldrig må starte inde. Han skal ind når modstanderne er begyndt at blive trætte.

    Comment


      #32
      For en gangs skyld må jeg give Kent lidt kredit. Jeg synes vi spillede dem ud af banen i første del af kampen, og det er meget længe siden spillet har flydt på den måde. Jeg synes dog man forsøger for mange svære løsninger når man når straffesparksfeltet. Skyd nu bare på mål.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #33
        Det er vel bare at gentage at hvis JH/KN havde sørget for at indkøbe en rigtig god angriber ville denne som så mange andre kampe have endt anderledes. Gryte fjumrede lidt i går, men mon ikke de tre mål var gået ind uanset. Første og sidste mål var flotte.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
          Ikke helt enig. Kent er ikke en god træner. Ja han har vundet ét DM. Det har John Faxe også. Er JF så også en god træner??? Kent laver ikke meget andet end at råbe af spillerne og fortælle hvorfor det ikke lige går som han troede.
          Du har ret i, at flere har fundet niveauet. Problemet er det ikke er særligt højt....
          Ja, for det eneste Kent laver er jo at råbe af spillerne. Det var alligevel den tyndeste trænerkritik jeg længe har set...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Kent fejler i går på at han skifter for sent ud. Det samme gjorde sig også gældende mod Brøndby.

            Det var meget tydeligt fra tribunen at Greve, Jønsson, Joan og flere andre var begyndt at svigte tilbageløbene, og det var netop tilfældet ved målet.

            Det er meget skuffende at tabe på den måde.
            Hmmm.. jeg har det lige omvendt. Jeg synes udskiftningerne ødelagde vores spil fordi vores trup er alt for smal. Når man smider Casper Nielsen ind, så falder man voldsomt i teknisk niveau og spilintelligens.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Ja, for det eneste Kent laver er jo at råbe af spillerne. Det var alligevel den tyndeste trænerkritik jeg længe har set...
              Du kan jo sætte dig i nærheden af udskiftningsbænken i næste kamp. Så kan du bagefter fortælle mig om alt det andet han laver.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                #37
                Synes også at spillet i går var ok.
                Men hvor er det trist at hver gang at der er spillet 5-10 minutter af en kamp og man tænker “hold nu kæft de andre har et lortehold”, ender vi med at tabe.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Hmmm.. jeg har det lige omvendt. Jeg synes udskiftningerne ødelagde vores spil fordi vores trup er alt for smal. Når man smider Casper Nielsen ind, så falder man voldsomt i teknisk niveau og spilintelligens.
                  Forklaringen på de manglende udskiftninger kan jo også være at han vurderede at de bare ikke var bedre.

                  Det er og bliver en stor fejl at bruge Casper Nielsen centralt, han har bare ikke roen og overblikket. Han kunne dog på andre positioner have bidraget med noget mere energi på det tidspunkt hvor han kom ind

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Forklaringen på de manglende udskiftninger kan jo også være at han vurderede at de bare ikke var bedre.

                    Det er og bliver en stor fejl at bruge Casper Nielsen centralt, han har bare ikke roen og overblikket. Han kunne dog på andre positioner have bidraget med noget mere energi på det tidspunkt hvor han kom ind
                    Men det er Kent der har hentet Casper Nielsen, og fravalgt Matti Lund og Mads Aaquist.

                    Comment


                      #40
                      Det var helt udueligt at sende cn ind, og det har sådan set været været ekstremt ringe hele sæsonen. Ingen tvivl om at han er bedst med udgangspunkt på kanterne, hvor hans energi til tider fungerer godt i genpresset. Hans teknik er bare slet og ret forfærdelig. I søndags sender han et simpelt sideskift blottet for modstandere udover sidelinjen, hans afslutninger rammer aldrig målet og med mindre han lægger den simple alibiaflevering, så ødelægges opspillet. De afleveringer der kan skabe noget bliver som regel rigtigt dårlige.
                      Jeg skal ikke kunne sige om han kan udvikle sig på de her punkter, for motoren er der, men lige nu er han ikke lige en mand, vi skal smide ind når vi skal frem og vinde kampene. Eskesen fortjener i den henseende flere minutter, når det er sådan kampen forløber. Desuden skifter han fest ud, som med sine løb er med til at flænse Sønderjyske fra hinanden i første halveg. Han har givetvis været rigtig træt, men at han skulle ud i stedet for Joan, der havde en frygtelig kamp, det gav ingen mening!!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                        Du kan jo sætte dig i nærheden af udskiftningsbænken i næste kamp. Så kan du bagefter fortælle mig om alt det andet han laver.
                        Jeg har faktisk overværet en træning i Ådalen. Der lavede han også andet end at råbe. En træners opgave er væsentlig større end det han laver på sidelinjen under kampen.

                        Comment


                          #42
                          Det var ret tydeligt at det mentale i flere spillere halter gevaldigt.
                          Håber Jønsson, og Helenius selv tager affære og får deres mentale tilstand bearbejdet gennem en sportspsykolog, for her kan Kent ikke hjælpe.
                          Flere andre kunne også trænge til mental hjælp, for så snart OB er klare favoritter og vi kan tage et kvantespring frem i tabellen, så fejler holdet gevaldigt. Desværre havde Tingager og Grytebust også en af deres dårlige dage.
                          De næste 2 kampe er livsvigtige for målsætningen, her kræves 6 point.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Det var ret tydeligt at det mentale i flere spillere halter gevaldigt.
                            Håber Jønsson, og Helenius selv tager affære og får deres mentale tilstand bearbejdet gennem en sportspsykolog, for her kan Kent ikke hjælpe.
                            Flere andre kunne også trænge til mental hjælp, for så snart OB er klare favoritter og vi kan tage et kvantespring frem i tabellen, så fejler holdet gevaldigt. Desværre havde Tingager og Grytebust også en af deres dårlige dage.
                            De næste 2 kampe er livsvigtige for målsætningen, her kræves 6 point.
                            Det skal i givet fald også være på eget initiativ, for det bliver ikke med Kents gode vilje. Det gav han selv udtryk for på et fanmøde.

                            Jeg undrer mig også over en udtalelse fra Kent i gårsdagens Stiftstidende." Man kan ikke klandre angriberne for ikke at score mål, de skal komme fra flere sider. " Det er som om man i OB ikke vil adressere problemer.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Det var ret tydeligt at det mentale i flere spillere halter gevaldigt.
                              Håber Jønsson, og Helenius selv tager affære og får deres mentale tilstand bearbejdet gennem en sportspsykolog, for her kan Kent ikke hjælpe.
                              Flere andre kunne også trænge til mental hjælp, for så snart OB er klare favoritter og vi kan tage et kvantespring frem i tabellen, så fejler holdet gevaldigt. Desværre havde Tingager og Grytebust også en af deres dårlige dage.
                              De næste 2 kampe er livsvigtige for målsætningen, her kræves 6 point.
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-i-gang-igen/

                              Comment


                                #45
                                Under artiklen fra en bruger:

                                Jeg har hørt en fugl synge at Kuhn og Kent ikke kan sammen mere.

                                Kan være jeg har hørt forkert dog.

                                Comment

                                Working...
                                X