Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg ved faktisk ikke hvem der er værst/bedst. Jeg synes i hvertfald at Greve skal spille den ene kant, og så kan Desler spille den anden. Så ingen af de 2 i startopstillingen, hvis det stod til mig, selv om jeg stadig venter på at Desler spiller en brandkamp
    Desler og Greve på kanterne og så kan Joan komme på toppen med AK eller Helenius ... alternativt som offensiv midt hvis JJT er ude ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Spørgsmålet er om Joan er dårlig for holdet. Jeg tror det. Jeg kommer til at tænke på et hold vi mødte engang med de børn jeg træner. De andre havde en mega god spiller som var sindssyg god teknisk og driblede rundt. vi vandt 6-0. Spillere kan være kampafgørende på mange måder, og hvis Joan's driblerier ikke giver pote i form af mål, så tror jeg, at det er ødekæggende for holdet.
      Tjah, tjoh. Altså, han var jo absolut afgørende for holdet i sidste sæson, og så har han haft et formdyk, hvorfor han heller ikke har spillet mere end han har.

Pointen er om han er ved at komme i form, og så vil han helt sikkert blive afgørende igen.

Comment

Ingen Greve i dag. Han er åbenbart syg. Det gør at vi har Jønne og Joan på kanterne, og mit håb svandt ind til nærmest ikke-eksisterende.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Ingen Greve i dag. Han er åbenbart syg. Det gør at vi har Jønne og Joan på kanterne, og mit håb svandt ind til nærmest ikke-eksisterende.
          Ja han er helt ude af truppen

Helenius på bænken

Comment

Working...
          X