Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Aab-OB

    Truppen til morgendagens kamp

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-til...i-aalborg.aspx

    #2
    Træt af at man satser mere på Thrane og Welbeck i stedet for et talent som Eskesen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Træt af at man satser mere på Thrane og Welbeck i stedet for et talent som Eskesen.
      Meget træt af. Det er skuffende især når man tager Eskesen præstationer i betragtning.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Træt af at man satser mere på Thrane og Welbeck i stedet for et talent som Eskesen.
        Man prioriterede at give ham 90 min på U19 idag istedet for at han fik 0-5 min i morgen. Giver altså god mening hvis man næsten ved på forhånd at det ikke er ham der kommer først ind i morgen. Truppen er jo skades og karantænefri så en del offensive kræfter står foran i køen til at komme ind fra bænken

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Meget træt af. Det er skuffende især når man tager Eskesen præstationer i betragtning.
          De har været yderst positive ja. Men syntes altså at OB kører hans foreløbige forløb klogt..
          Man udsætter ham ikke for noget stort pres da han kun er 18 år og var ude det meste af sidste sæson med en slem skade.. Så han skal bygges op.
          Han har allerede fået debut og får samtidig fast spilletid på U19 og reserveholdet.. Det syntes jeg er rigtig klogt.

          Også for U19 holdet hvis man tager de briller på. De har haft en skidt sæsonstart og har brug for lidt succes. Det kan Julius og Oliver hjælpe med til..
          Succes på U19 er jo også med til at udvikle de unge drenge der skal op på superligaholdet de næste par år. Vi har pt ihvertfald 5-6 spillere på U19 der har potentiale til superligaholdet og de skal holdes til ilden..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            De har været yderst positive ja. Men syntes altså at OB kører hans foreløbige forløb klogt..
            Man udsætter ham ikke for noget stort pres da han kun er 18 år og var ude det meste af sidste sæson med en slem skade.. Så han skal bygges op.
            Han har allerede fået debut og får samtidig fast spilletid på U19 og reserveholdet.. Det syntes jeg er rigtig klogt.

            Også for U19 holdet hvis man tager de briller på. De har haft en skidt sæsonstart og har brug for lidt succes. Det kan Julius og Oliver hjælpe med til..
            Succes på U19 er jo også med til at udvikle de unge drenge der skal op på superligaholdet de næste par år. Vi har pt ihvertfald 5-6 spillere på U19 der har potentiale til superligaholdet og de skal holdes til ilden..
            Er einig at man må bygge op ham klogt og ikke for hurtigt. Men ville meget gerne have haft ham med til Aab. Joan er ikke i den form af sidste sæson. Og Jønsson??? Kunne være rigtigt vigtigt at smide Eskesen ind i morgen med en indhop med den aggressivitet, kreativitet og speed ham bringer med.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Er einig at man må bygge op ham klogt og ikke for hurtigt. Men ville meget gerne have haft ham med til Aab. Joan er ikke i den form af sidste sæson. Og Jønsson??? Kunne være rigtigt vigtigt at smide Eskesen ind i morgen med en indhop med den aggressivitet, kreativitet og speed ham bringer med.
              Joan skal efter sigende have en kraftig opadgående formkurve og lur mig om der ikke snart kommer noget godt fra ham igen..
              Og Jønsson står foran Julius I Kents øjne uden tvivl..
              Jeg syntes stadig at det er en klog beslutning i dette tilfælde

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Joan skal efter sigende have en kraftig opadgående formkurve og lur mig om der ikke snart kommer noget godt fra ham igen..
                Og Jønsson står foran Julius I Kents øjne uden tvivl..
                Jeg syntes stadig at det er en klog beslutning i dette tilfælde
                Ville være fint hvis Joan kommer endelig igen i god form og kan vise noget.
                I hvert fald vil vi være klogere i morgen kl. 20.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ville være fint hvis Joan kommer endelig igen i god form og kan vise noget.
                  I hvert fald vil vi være klogere i morgen kl. 20.
                  Ja det er godt nok ved at være på tide. Vi må håbe det kommer i morgen

                  Comment


                    #10
                    Vigtig kamp i morgen - den SKAL give 3 point, hvis man mener noget som helst seriøst.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Joan skal efter sigende have en kraftig opadgående formkurve og lur mig om der ikke snart kommer noget godt fra ham igen..
                      Og Jønsson står foran Julius I Kents øjne uden tvivl..
                      Jeg syntes stadig at det er en klog beslutning i dette tilfælde
                      Alle der så FCM-kampen på stadion og fulgte Joan tror jeg kan se, at han er 1-2 kampe fra at være i fuldt vigør igen. Han holdt godt på bolden og der var også flere kantede driblinger.

                      Der ser bedre ud end længe...

                      Comment


                        #12
                        Spørgsmålet er om Joan er dårlig for holdet. Jeg tror det. Jeg kommer til at tænke på et hold vi mødte engang med de børn jeg træner. De andre havde en mega god spiller som var sindssyg god teknisk og driblede rundt. vi vandt 6-0. Spillere kan være kampafgørende på mange måder, og hvis Joan's driblerier ikke giver pote i form af mål, så tror jeg, at det er ødekæggende for holdet.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Spørgsmålet er om Joan er dårlig for holdet. Jeg tror det. Jeg kommer til at tænke på et hold vi mødte engang med de børn jeg træner. De andre havde en mega god spiller som var sindssyg god teknisk og driblede rundt. vi vandt 6-0. Spillere kan være kampafgørende på mange måder, og hvis Joan's driblerier ikke giver pote i form af mål, så tror jeg, at det er ødekæggende for holdet.
                          Men hvis den står mellem Joan og "tændstikken". Så jeg jeg til enhver tid bruge Joan fra start og så give Jønne 20 minutter.

                          Comment


                            #14
                            Jeg ved faktisk ikke hvem der er værst/bedst. Jeg synes i hvertfald at Greve skal spille den ene kant, og så kan Desler spille den anden. Så ingen af de 2 i startopstillingen, hvis det stod til mig, selv om jeg stadig venter på at Desler spiller en brandkamp

                            Comment


                              #15
                              Jeg har stadig tillid til Joan. Men han skal trænes og støttes rigtigt.
                              Jeg har længe kun set kampe på tv så jeg kan ikke vurdere om det er korrekt at Jønsson yder en vigtigt indsats i måden han løber på. Jeg ser også primært hvor hurtigt han taber bolden, når han får den. Og hvor langsom han er.
                              Thrane og Welbeck, tja, det er forhåbentlig to salgsaspiranter og mon ikke spilletid er helt nødvendig for at kunne sælge mindst en af dem. Ved ikke hvem jeg helst ser solgt.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X