i andre klubber ...
Blot for sjov men skulle vi nu ligge i top6 i vinterpausen og gå ind i transfervinduet med lidt kontanter i overskud hvem kunne I så tænke jer at hente til OB og ville det være realistisk?
Har kigget på de "mindre" hold og hold under os der ikke har "storholdsprædikatet" samt lidt U21:
Hobro: Kirkevold og antipas men næppe realistisk og nok for gammel.
ACH: Sanneh og Finnbogason men mindre realistisk og måske for gammel.
Lyngby: Rygaard, George og Boysen
SIF: Skov og Skytte
SJE: Kløve, Uhre og Hvilsom
RFC: Pourie, Matzen og Bager
FCH: ...
Viff: Kallesøe
kender ikke så meget (heller) til 1. div.
Men altså, ligger vi i top6 er det jo nok kontinuitetens skyld og så henter JH næppe noget der ikke skal erstatte afgange ... hvis det ..
Gryte
Ryan. KEP. Tingager. JBL.
Desler. IZU. JJT. Greve
AK. Helenius.
Jeg har ikke noget imod IZU men jeg ville godt nok gerne have en bedre defensiv balancespiller ... ved ikke om det lige skulle være Tverskov ...
Blot for sjov men skulle vi nu ligge i top6 i vinterpausen og gå ind i transfervinduet med lidt kontanter i overskud hvem kunne I så tænke jer at hente til OB og ville det være realistisk?
Har kigget på de "mindre" hold og hold under os der ikke har "storholdsprædikatet" samt lidt U21:
Hobro: Kirkevold og antipas men næppe realistisk og nok for gammel.
ACH: Sanneh og Finnbogason men mindre realistisk og måske for gammel.
Lyngby: Rygaard, George og Boysen
SIF: Skov og Skytte
SJE: Kløve, Uhre og Hvilsom
RFC: Pourie, Matzen og Bager
FCH: ...
Viff: Kallesøe
kender ikke så meget (heller) til 1. div.
Men altså, ligger vi i top6 er det jo nok kontinuitetens skyld og så henter JH næppe noget der ikke skal erstatte afgange ... hvis det ..
Gryte
Ryan. KEP. Tingager. JBL.
Desler. IZU. JJT. Greve
AK. Helenius.
Jeg har ikke noget imod IZU men jeg ville godt nok gerne have en bedre defensiv balancespiller ... ved ikke om det lige skulle være Tverskov ...
Comment