Annoncering

Collapse
No announcement yet.

På rov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    På rov

    i andre klubber ...
    Blot for sjov men skulle vi nu ligge i top6 i vinterpausen og gå ind i transfervinduet med lidt kontanter i overskud hvem kunne I så tænke jer at hente til OB og ville det være realistisk?

    Har kigget på de "mindre" hold og hold under os der ikke har "storholdsprædikatet" samt lidt U21:

    Hobro: Kirkevold og antipas men næppe realistisk og nok for gammel.
    ACH: Sanneh og Finnbogason men mindre realistisk og måske for gammel.
    Lyngby: Rygaard, George og Boysen
    SIF: Skov og Skytte
    SJE: Kløve, Uhre og Hvilsom
    RFC: Pourie, Matzen og Bager
    FCH: ...
    Viff: Kallesøe

    kender ikke så meget (heller) til 1. div.

    Men altså, ligger vi i top6 er det jo nok kontinuitetens skyld og så henter JH næppe noget der ikke skal erstatte afgange ... hvis det ..

    Gryte
    Ryan. KEP. Tingager. JBL.
    Desler. IZU. JJT. Greve
    AK. Helenius.

    Jeg har ikke noget imod IZU men jeg ville godt nok gerne have en bedre defensiv balancespiller ... ved ikke om det lige skulle være Tverskov ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    I mit verdensbillede er de nævnte klubber også mindre end OB. Jeg er dog helt overbevist om, at det ikke er 100 % af indbyggerne i hverken Randers eller Silkeborg, som er enige i det. Men deres mening er for mig også ligegyldig. OB er større, og det kunne vi passende demonstrere i næste transfervindue.
    Det ville have skabt respekt i skolegården, hvis vi havde hentet Mads Fenger dengang i Randers og dermed cementeret styrkeforholdet. Det lykkedes ikke. Derfor håber jeg virkelig, at Jesper viser sig som en chef og overbeviser Sammy Skytte om, at han får det absolut bedste springbræt til en lang og udbytterig udlandskarriere igennem OB. Jeg er vild med Sammy, og det har jeg været fra hans debut. Han er uden tvivl min drømmesigning, men der skal penge og ambitioner til at lokke ham, og jeg har svært ved at få øje på nogle af delene i OB.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      i andre klubber ...
      Blot for sjov men skulle vi nu ligge i top6 i vinterpausen og gå ind i transfervinduet med lidt kontanter i overskud hvem kunne I så tænke jer at hente til OB og ville det være realistisk?

      Har kigget på de "mindre" hold og hold under os der ikke har "storholdsprædikatet" samt lidt U21:

      Hobro: Kirkevold og antipas men næppe realistisk og nok for gammel.
      ACH: Sanneh og Finnbogason men mindre realistisk og måske for gammel.
      Lyngby: Rygaard, George og Boysen
      SIF: Skov og Skytte
      SJE: Kløve, Uhre og Hvilsom
      RFC: Pourie, Matzen og Bager
      FCH: ...
      Viff: Kallesøe

      kender ikke så meget (heller) til 1. div.

      Men altså, ligger vi i top6 er det jo nok kontinuitetens skyld og så henter JH næppe noget der ikke skal erstatte afgange ... hvis det ..

      Gryte
      Ryan. KEP. Tingager. JBL.
      Desler. IZU. JJT. Greve
      AK. Helenius.

      Jeg har ikke noget imod IZU men jeg ville godt nok gerne have en bedre defensiv balancespiller ... ved ikke om det lige skulle være Tverskov ...
      Ud over Hvilsom så tror jeg ikke de er vildt sandsynlige. Ville dog som de fleste andre gerne have både Skov og Skytte. Uhre har jeg før været varm på, og jeg ser stort potentiale i ham. Lige den type vi mangler. Ham og AK tror jeg ville gøre av. Rygaard ville også være spændende.

      Comment


        #4
        Jeg tror, at vi får en stille januar. Nu ved jeg godt, at du bruger kontituitet til at stikke lidt til JH, men jeg synes nu også, at det giver virkelig god mening at kigge på, hvad der skal ske den anden vej, i hvert fald inden jeg vil begynde at namedroppe :) Jeg er enig med dig i, at det stadigvæk ville være lækkert med en rigtig god central midtbanespiller, men ellers... Skal der forlænges med Jønne og Joan - og bliver der det? Du har rigtigt mange offensive navne på din liste, og man vil jo altid gerne have et godt navn til offensiven, men nummerisk er vi bare dækket så meget ind der, at det ikke giver meget mening at snakke kanter og angribere medmindre, at nogen af dem vi har skibbes videre - og her er Joan og Jønne jo de største spørgsmålstegn med deres kontraktudløb.

        Og så skal der vel også styr på fremtiden for nogle af de mere marginaliserede spillere i vores trup: Thrane, Welbeck og Pereira.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Jeg tror, at vi får en stille januar. Nu ved jeg godt, at du bruger kontituitet til at stikke lidt til JH, men jeg synes nu også, at det giver virkelig god mening at kigge på, hvad der skal ske den anden vej, i hvert fald inden jeg vil begynde at namedroppe :) Jeg er enig med dig i, at det stadigvæk ville være lækkert med en rigtig god central midtbanespiller, men ellers... Skal der forlænges med Jønne og Joan - og bliver der det? Du har rigtigt mange offensive navne på din liste, og man vil jo altid gerne have et godt navn til offensiven, men nummerisk er vi bare dækket så meget ind der, at det ikke giver meget mening at snakke kanter og angribere medmindre, at nogen af dem vi har skibbes videre - og her er Joan og Jønne jo de største spørgsmålstegn med deres kontraktudløb.

          Og så skal der vel også styr på fremtiden for nogle af de mere marginaliserede spillere i vores trup: Thrane, Welbeck og Pereira.
          jeg syntes egentligt at der er ok styr på defensiven og bed en defensiv balancespiller der kan sætte offensiven i gang mener jeg at det er der, der skal fokus på .. vi scorer stadig for lidt og på trods af kampen i går så kreerer vi generelt for få chancer ..
          Mener ikke at hverken Joan eller Jønne har spillet sig til forlængelser hvis man ser på gennemsnittet af deres indsats og ingen af den er opadgående .. det er ikke mange ud over min start11 jeg reelt ønsker at beholde bortset fra talenterne ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg tror, at vi får en stille januar. Nu ved jeg godt, at du bruger kontituitet til at stikke lidt til JH, men jeg synes nu også, at det giver virkelig god mening at kigge på, hvad der skal ske den anden vej, i hvert fald inden jeg vil begynde at namedroppe :) Jeg er enig med dig i, at det stadigvæk ville være lækkert med en rigtig god central midtbanespiller, men ellers... Skal der forlænges med Jønne og Joan - og bliver der det? Du har rigtigt mange offensive navne på din liste, og man vil jo altid gerne have et godt navn til offensiven, men nummerisk er vi bare dækket så meget ind der, at det ikke giver meget mening at snakke kanter og angribere medmindre, at nogen af dem vi har skibbes videre - og her er Joan og Jønne jo de største spørgsmålstegn med deres kontraktudløb.

            Og så skal der vel også styr på fremtiden for nogle af de mere marginaliserede spillere i vores trup: Thrane, Welbeck og Pereira.
            Endnu et stille - for ikke at sige "død" - vindue vilke ja ikke være at holde ud. Enhver fodboldklub, selv de succesfuldste må videreudvikle og finjustere holdet "kontinuerlig" (begynder at hade ordet siden sommeren). Så selv hvis vi skulle ramme top-6-målsætning er det ingen undskyldning for at gøre intet. To døde vinduer efter hinanden ... det vilke ja være endda en falliterklæring for JH.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              I mit verdensbillede er de nævnte klubber også mindre end OB. Jeg er dog helt overbevist om, at det ikke er 100 % af indbyggerne i hverken Randers eller Silkeborg, som er enige i det. Men deres mening er for mig også ligegyldig. OB er større, og det kunne vi passende demonstrere i næste transfervindue.
              Det ville have skabt respekt i skolegården, hvis vi havde hentet Mads Fenger dengang i Randers og dermed cementeret styrkeforholdet. Det lykkedes ikke. Derfor håber jeg virkelig, at Jesper viser sig som en chef og overbeviser Sammy Skytte om, at han får det absolut bedste springbræt til en lang og udbytterig udlandskarriere igennem OB. Jeg er vild med Sammy, og det har jeg været fra hans debut. Han er uden tvivl min drømmesigning, men der skal penge og ambitioner til at lokke ham, og jeg har svært ved at få øje på nogle af delene i OB.
              Ambitionerne er der. Man er bare ikke villig til at stå bag det økonomisk som det kræver idag for at kunne ligge i toppen flere år i træk.
              Så kræver det at man er smartere og dygtigere en de andre for at opnå det.. Og den bus er kørt forlængst

              Robert Skov ville helt sikkert være en drømmesigning. Men bliver han i DK står BIF og FCM klar med en stor kontrakt vi ikke kan matche.. Så alt med ham er hypotetisk og urealistisk. Skytte tror jeg heller ikke er realistisk allerede..

              Pourie og Rygaard er måske mere realistiske som jeg også godt kunne se i OB. Men mm de rykker ned hvorfor så skifte til OB?
              Men det er den type vi mangler IMO..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg tror, at vi får en stille januar. Nu ved jeg godt, at du bruger kontituitet til at stikke lidt til JH, men jeg synes nu også, at det giver virkelig god mening at kigge på, hvad der skal ske den anden vej, i hvert fald inden jeg vil begynde at namedroppe :) Jeg er enig med dig i, at det stadigvæk ville være lækkert med en rigtig god central midtbanespiller, men ellers... Skal der forlænges med Jønne og Joan - og bliver der det? Du har rigtigt mange offensive navne på din liste, og man vil jo altid gerne have et godt navn til offensiven, men nummerisk er vi bare dækket så meget ind der, at det ikke giver meget mening at snakke kanter og angribere medmindre, at nogen af dem vi har skibbes videre - og her er Joan og Jønne jo de største spørgsmålstegn med deres kontraktudløb.

                Og så skal der vel også styr på fremtiden for nogle af de mere marginaliserede spillere i vores trup: Thrane, Welbeck og Pereira.
                Enig.. Tror umiddelbart også at planen i OB er at både Welbeck og Joao erstattes af Mads Frøkjær og Mathias Bonde.. Vi må se på hvordan de udvikler sig i denne sæson. Thrane tror jeg der bliver forlænget med..
                Ikke videre ambitiøst men det er den vej det går..

                Comment


                  #9
                  Mikkel Rygaard ville være en fænomenal signing, men så længe vi spiller den nuværende formation, så kan jeg desværre ikke se en plads til ham.

                  Skov er imo en no-brainer, ligesom Sammy Skytte ville være meget spændende. I virkeligheden ville SS også være mere realistisk end de to øvrige. Jeg kunne også tænke mig, at vi viste nogle muskler på transfermarkedet, selvom jeg er helt klar over, at pengetanken ikke just bugner.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Endnu et stille - for ikke at sige "død" - vindue vilke ja ikke være at holde ud. Enhver fodboldklub, selv de succesfuldste må videreudvikle og finjustere holdet "kontinuerlig" (begynder at hade ordet siden sommeren). Så selv hvis vi skulle ramme top-6-målsætning er det ingen undskyldning for at gøre intet. To døde vinduer efter hinanden ... det vilke ja være endda en falliterklæring for JH.
                    Mon ikke kontinuitet dækker over manglende vilje til at ofre mønt på de rigtige spillere samt en trup uden kontraktudløb og ingen som i nul spillere i truppen som har vagt interesse i andre klubber ? Det tror jeg var tilfældet i sommerens vindue og bliver det igen i vinterens vindue .

                    Vi har stadig en del fejlkøb i truppen som vi ikke kan slippe af med uden det koster penge , der er flere spillere som med fordel vil kunne skiftes ud .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Mikkel Rygaard ville være en fænomenal signing, men så længe vi spiller den nuværende formation, så kan jeg desværre ikke se en plads til ham.

                      Skov er imo en no-brainer, ligesom Sammy Skytte ville være meget spændende. I virkeligheden ville SS også være mere realistisk end de to øvrige. Jeg kunne også tænke mig, at vi viste nogle muskler på transfermarkedet, selvom jeg er helt klar over, at pengetanken ikke just bugner.
                      Ja det er nok det værste hvis man hentede ham Rygaard. Hvad plads skulle han spille?
                      Ser ham kun som hængende angriber i en 4-4-1-1 eller forreste/styrende midtbane i en 3-5-2 ala FCM

                      Comment


                        #12
                        Jeg kunne nu godt forestille mig Rygaard på højre midtbane, hvor han kan trække ind i banen, og blive farlig med venstrefoden, det kræver så at Greve flyttes over i den anden side, og Jønsson bliver bænket eller solgt, men det sker jo nok ikke.

                        Comment


                          #13
                          Vi skal sikkert finde en ny keeper til januar, tænker hvis BIF sælger Rønnow til forrets, så tror jeg sgu de napper Grytebust.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                            Vi skal sikkert finde en ny keeper til januar, tænker hvis BIF sælger Rønnow til forrets, så tror jeg sgu de napper Grytebust.
                            Føj, det er et grimt scenarie, lad os håbe forrest eller lign. har set lyset og køber Gryte for 20 mill. Så henter vi Lindegaard gratis og bruger grytepengene på Skytte, Rygaard og Kirkevold. Robert skov skal også være velkommen men der tror jeg allerede vi er for sent ude.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Jeg kunne nu godt forestille mig Rygaard på højre midtbane, hvor han kan trække ind i banen, og blive farlig med venstrefoden, det kræver så at Greve flyttes over i den anden side, og Jønsson bliver bænket eller solgt, men det sker jo nok ikke.
                              Det er også tæt på den eneste mulighed jeg ser. Men pt. har vi rigeligt af den type spillere (Jønsson og Joan), så det er nok ikke aktuelt. Det kunne det muligvis blive til sommer, hvis én eller begge af de ovenstående ikke får forlænget.

                              Comment

                              Working...
                              X