Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB 22.okt. 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den dag vi vinder en kamp efter at være kommet bagud, er der måske en chance for top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Uden at sige at RJ spiller godt, for det mener jeg ikke. Så var vi så meget mindre farlige efter han gik ud. Måske bare hans flakken rundt der gav nogle gode rum. Men det sidste kvarter er ikke vildt godt.
      Det har du muligvis en pointe. Og medspillere bruger ham ofte som opspilatation når vi vinder bolden i defensiven. Når ham spiller den videre hurtigt så er det ja helt o.k..Men ham er bare for langsomt at spille en hurtig omstilling og drejer og vender alt for ofte 3 gange med bolden og tager derned tempoet ud af vores spil. Desuden er ham desværre altid god for en dårlig boldtab. Ham kan koste let begge veje: med boldtab med scoring mod os og med de chancer vi giver væk fordi ham gør vores spil langsommere eller tager de forkerte beslutninger i sidste øjeblik. Tja, også en form to-vej-spiller.
      Forstår bare ikke hvorfor ham står i start-11 igen. Som indskrifter kunne han være værdifuld for os men som starter har ham mere ulemper end fordele.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Enig. Vi spiller helt ordentligt.
        Beklageligt at vi hidtil kunne ikke score det skyldes de uskarpe angribere - især Helenius ligner en mand uden selvtillid - og de forkerte beslutninger under flere gode omstillinger.
        Højre side med Greve er godt. Han viser igen at ham skulle være fast mand i startopstilling.
        JBL også med en god kamp hidtil. Problemet for mig er Jønsson. Ham kan nogle rigtig gode tingnår ham rammer topniveauet men ham er bare for langsomt. Forstår bare ikke at Kent har ham i start 11 igen. Han er en o.k. indskifter når modstander er blevet trætte, ikke mere. Som starter er ham en hindring i vores spil.
        Alternativet er Joan, Casper eller Desler/Greve. Jeg så meget gerne Desler og Greve på kanterne med JBL og Ryan på backs ....
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Alternativet er Joan, Casper eller Desler/Greve. Jeg så meget gerne Desler og Greve på kanterne med JBL og Ryan på backs ....
          Er usikker om vi jan satse på Ryan kontinuerlig med de muskulære problemer ham har igen og igen. Ville helst have Joan som vk. Joan viste en god indsats i dag. Så med mere spilletid kan ham muligvis komme i gang igen. En højre side med Desker/Greve og en venstre side med JBL/Joan kunne blive rigtig fedt, hvis Joan finder topniveauet igen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Er usikker om vi jan satse på Ryan kontinuerlig med de muskulære problemer ham har igen og igen. Ville helst have Joan som vk. Joan viste en god indsats i dag. Så med mere spilletid kan ham muligvis komme i gang igen. En højre side med Desker/Greve og en venstre side med JBL/Joan kunne blive rigtig fedt, hvis Joan finder topniveauet igen.
            Ryan er bare en bedre hb end Desler og Joan mere svingende end Desler og Greve. Desler og Greve har måske ikke super højt niveau men de falder sjældent igennem og så er de OB drenge og det giver lidt hos mig ...

            Gryte
            Ryan. KEP. Tingager. JBL
            Desler. JJT. Izu. Greve.
            Helenius. AK

            Kunne vi så få Lingaard retur når vi sælger Gryte så ligner det noget med en gammel strategi om OB/Fynske talenter, talenter udefra krydret med danske profiler hvilket Ryan, KEP, Izu og Helenius trods alt er/har været ... samt udenlandske profiler ... ved jeg så ikke om Gryte var men er han i hvert fald nu ...

            Og siden strategien kom har vi trods alt haft Falk, Høegh og Kasper Larsen gennem holdet .... Feldballe(Randers, SC Cambour, Sarpsborg, Fredericia), Ousager (Karrierestop) Winding (?) Oliver Larsen(Leksand) Toppel (BIF) Vemmelund (Stjarnan, Marienlyst, Brommapojkarne, Derry, Dundalk) Christian Sørensen(SIF, Prottur) Jeppe Hansen(Fredericia, Stjarnan), Radza(Næsby, Tvøroyri, Middelfart), Kongsted(Marienlyst, Fremad Amager), Schoop(Reykjavik, Vejle) EPJ(Fredericia, Omonoia) Anders Thomsen(Middelfart, Marienlyst), Oliver Lund(Lyngby)...

            Personligt kunne jeg også sagtens se Høegh, Absalonsen, Borring og/eller Kadrii tilbage .... Larsen måske ... Falk ...
            Last edited by Plum; 22-10-2017, 18:38.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Fra min plads på stadion synes jeg faktisk, at vi spiller en god kamp i dag. Vi kommer tidligt bagud, og der kunne man godt frygte lidt af en langgaber med en masse ligegyldig boldflytteri uden nogle chancer, men det blev da ikke tilfældet. Uden træerne vokser ind i himlen over en 1-1 i Lyngby, så synes jeg, at det var positivt, at der var flere facetter af vores spil, der lykkedes end jeg har set længe. Tænk sig, vi blev farlige og scorede endda i etableret engrebs-små-spil - Plan A virkede sgu. Vores presspil virkede i perioder også lidt bedre og mere aggressivt. Lidt mere skarphed og lidt færre personlige fejl næste gang tak, men ellers...

              Og så begynder det altså at lugte lidt af Greves endelige gennembrud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Ryan er bare en bedre hb end Desler og Joan mere svingende end Desler og Greve. Desler og Greve har måske ikke super højt niveau men de falder sjældent igennem og så er de OB drenge og det giver lidt hos mig ...

                Gryte
                Ryan. KEP. Tingager. JBL
                Desler. JJT. Izu. Greve.
                Helenius. AK

                Kunne vi så få Lingaard retur når vi sælger Gryte så ligner det noget med en gammel strategi om OB/Fynske talenter, talenter udefra krydret med danske profiler hvilket Ryan, KEP, Izu og Helenius trods alt er/har været ... samt udenlandske profiler ... ved jeg så ikke om Gryte var men er han i hvert fald nu ...

                Og siden strategien kom har vi trods alt haft Falk, Høegh og Kasper Larsen gennem holdet .... Feldballe(Randers, SC Cambour, Sarpsborg, Fredericia), Ousager (Karrierestop) Winding (?) Oliver Larsen(Leksand) Toppel (BIF) Vemmelund (Stjarnan, Marienlyst, Brommapojkarne, Derry, Dundalk) Christian Sørensen(SIF, Prottur) Jeppe Hansen(Fredericia, Stjarnan), Radza(Næsby, Tvøroyri, Middelfart), Kongsted(Marienlyst, Fremad Amager), Schoop(Reykjavik, Vejle) EPJ(Fredericia, Omonoia) Anders Thomsen(Middelfart, Marienlyst), Oliver Lund(Lyngby)...

                Personligt kunne jeg også sagtens se Høegh, Absalonsen, Borring og/eller Kadrii tilbage .... Larsen måske ... Falk ...
                Vi skal bare samle det her hold:
                Lindegaard
                Desler - K. Larsen - Høegh - Borring (kunne ikke lige komme i tanke om en VB)
                Greve-JJT-Eriksen-Falk
                Eskesen
                AK

                (okay, det kan blive lidt svært at få fat i kuglen, men når vi så først har den )

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Fra min plads på stadion synes jeg faktisk, at vi spiller en god kamp i dag. Vi kommer tidligt bagud, og der kunne man godt frygte lidt af en langgaber med en masse ligegyldig boldflytteri uden nogle chancer, men det blev da ikke tilfældet. Uden træerne vokser ind i himlen over en 1-1 i Lyngby, så synes jeg, at det var positivt, at der var flere facetter af vores spil, der lykkedes end jeg har set længe. Tænk sig, vi blev farlige og scorede endda i etableret engrebs-små-spil - Plan A virkede sgu. Vores presspil virkede i perioder også lidt bedre og mere aggressivt. Lidt mere skarphed og lidt færre personlige fejl næste gang tak, men ellers...

                  Og så begynder det altså at lugte lidt af Greves endelige gennembrud
                  Hvis han bare kunne lave en 7-8 kasser i denne sæson ville det virkelig være et gennembrud.. Men han har virkelig lagt på.. Dejligt at se.
                  Jeg var sgu meget bekymret efter sidste sæson, men efter at have overværet 3 træninger de første 14 dage i denne sæson kunne man godt fornemme at han virkelig var mødt op i superform og han virkelig gerne ville det.. Men han er nød til at lave flere mål og assist..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Vi skal bare samle det her hold:
                    Lindegaard
                    Desler - K. Larsen - Høegh - Borring (kunne ikke lige komme i tanke om en VB)
                    Greve-JJT-Eriksen-Falk
                    Eskesen
                    AK

                    (okay, det kan blive lidt svært at få fat i kuglen, men når vi så først har den )
                    Prøvede lige at skrive "OB venstre back" på google. Kommer så cirka 20 billedforslag under billeder, hvorfor er det bare, at Timmi er den eneste der er repræsenteret uden billede, men med en helt sort firkant

                    Comment


                      Synes vi spiller en af de bedste kampe i sæsonen i dag. Vi var meget på bolden, og der var fint flow i spillet. Vi har chancerne til at vinde, og jeg synes der var bid i omstillingerne bortset selvfølgelig fra de svage afslutninger. Lyngby får et mål, hvor en dommer 8 ud af 10 gange vil give izu frisparket og så har Rygaard et flot hug på stangen. Det var ca. det. Ærgerligt vi ikke vinder, når chancerne var til det. Ærgerligt de indskiftere vi har i dag ikke gør det bedre. Det var lidt som om rytmen blev ødelagt af at få Joan og Nielsen ind, som er væsentligt andre typer end dem de erstattede. Indtil da synes jeg virkelig er Lyngby overlegne, men de får mere tid på bolden efter udskiftningerne og det var skidt.
                      Ellers en fornøjelse at se Greve igen, samt at AK ligner sig selv. Tingager igen outstanding nede bagi.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Vi skal bare samle det her hold:
                        Lindegaard
                        Desler - K. Larsen - Høegh - Borring (kunne ikke lige komme i tanke om en VB)
                        Greve-JJT-Eriksen-Falk
                        Eskesen
                        AK

                        (okay, det kan blive lidt svært at få fat i kuglen, men når vi så først har den )
                        Jacob Rasmussen kan vel nappe venstrebacken i en snæver vending. Men man er nok ikke helt offensiv nok til den spillestil, den øvrige holdopstilling lægger op til :P
                        SLO

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                          Jacob Rasmussen kan vel nappe venstrebacken i en snæver vending. Men man er nok ikke helt offensiv nok til den spillestil, den øvrige holdopstilling lægger op til :P
                          Den er købt - tror godt, at holdet kan bære, at den ene back primært har sine styrker i defensiven :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Synes vi spiller en af de bedste kampe i sæsonen i dag. Vi var meget på bolden, og der var fint flow i spillet. Vi har chancerne til at vinde, og jeg synes der var bid i omstillingerne bortset selvfølgelig fra de svage afslutninger. Lyngby får et mål, hvor en dommer 8 ud af 10 gange vil give izu frisparket og så har Rygaard et flot hug på stangen. Det var ca. det. Ærgerligt vi ikke vinder, når chancerne var til det. Ærgerligt de indskiftere vi har i dag ikke gør det bedre. Det var lidt som om rytmen blev ødelagt af at få Joan og Nielsen ind, som er væsentligt andre typer end dem de erstattede. Indtil da synes jeg virkelig er Lyngby overlegne, men de får mere tid på bolden efter udskiftningerne og det var skidt.
                            Ellers en fornøjelse at se Greve igen, samt at AK ligner sig selv. Tingager igen outstanding nede bagi.
                            Det skal dog siges til indskifternes forsvar, at et par af de andre også var begyndt at se trætte ud. Man kunne godt se, at der ikke var så meget tilbage på Greves batterier til sidst, ligesom backerne ikke kom helt lige så hidsigt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Fra min plads på stadion synes jeg faktisk, at vi spiller en god kamp i dag. Vi kommer tidligt bagud, og der kunne man godt frygte lidt af en langgaber med en masse ligegyldig boldflytteri uden nogle chancer, men det blev da ikke tilfældet. Uden træerne vokser ind i himlen over en 1-1 i Lyngby, så synes jeg, at det var positivt, at der var flere facetter af vores spil, der lykkedes end jeg har set længe. Tænk sig, vi blev farlige og scorede endda i etableret engrebs-små-spil - Plan A virkede sgu. Vores presspil virkede i perioder også lidt bedre og mere aggressivt. Lidt mere skarphed og lidt færre personlige fejl næste gang tak, men ellers...

                              Og så begynder det altså at lugte lidt af Greves endelige gennembrud
                              Enig hele vejen rundt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Vi skal bare samle det her hold:
                                Lindegaard
                                Desler - K. Larsen - Høegh - Borring (kunne ikke lige komme i tanke om en VB)
                                Greve-JJT-Eriksen-Falk
                                Eskesen
                                AK

                                (okay, det kan blive lidt svært at få fat i kuglen, men når vi så først har den )
                                Så må Kadrii sq tage den ....

                                http://www.ob.dk/artikel/hvem-skal-p...stre-back.aspx
                                Ingen hjælp der ..

                                Måske vi skulle finde en anden end Eriksen ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X