Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB 22.okt. 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Vi skal jo vinde den her kamp. Øv øv.

    Greve, få nu de fødder på. 20 timers skudtræning hver uge...
    Og han skal desuden lære at bruge sit venstreben. Jeg har sjældent set en mere etbenet spiller.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      1-1 mellem to middelmådige hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Casper Nielsen vælger simpelthen at afslutte fra spids vinkel.
        Uanset hvor CN er skal han holde sig fra at afslutte
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          1-1 en ok kamp....Vi kommer tilbage og får point....generelt ok men hold op hvor mangler det kvalitet på den sidste 1/3 af banen

          Comment


            Som vi spiller i denne sæson, især på udebane, kan vi ikke være decideret utilfredse med 1 point mod et hold der lige har slået FCK og AGF og er stærke hjemme. Vores bedste præstation på udebane i denne sæson, i min optik. Også klart bedre end i Helsingør.

            Når det så er sagt, så rimer top 6 altså ikke på et hold der bare ikke kan lave 3 point på udebane, og det kan vi altså ikke. Nu er der 3 udekampe tilbage i det her efterår, og hvor vi nok skal folde hænderne og bede til de højere magter om et point ude mod FCM, har vi altså brug for at lave et statement og tage 3 point i Aalborg eller Horsens mod en direkte konkurrent.

            Og i øvrigt, fri mig for Casper Nielsen. Hans beslutninger er håbløse og han bringer INTET til vores spil.

            Comment


              Greve som vores bedste! For mig helt klar MoM. Hvis ham bare ville sparke lidt bedre...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Pudsigt. De kommer foran i 1.halvleg og laver derefter ikke meget andet end at smide bolden væk, når de vil starte kontraer. Vi spiller en glimrende halvleg, men er piv uskarpe, når der skal afsluttes. I anden halvleg næsten modsat; vi scorer og afgiver derefter initiativet, Lyngby får derefter de bedste muligheder; og vi smider bolden for meget væk i søgen efter den direkte bold. Summa sum: Vi får et fortjent point på udebane imod et klogt og erfarent hold, og det er godkendt. I øvrigt fedt at se 4 spillere af egen avl i start-11er.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Som vi spiller i denne sæson, især på udebane, kan vi ikke være decideret utilfredse med 1 point mod et hold der lige har slået FCK og AGF og er stærke hjemme. Vores bedste præstation på udebane i denne sæson, i min optik. Også klart bedre end i Helsingør.

                  Når det så er sagt, så rimer top 6 altså ikke på et hold der bare ikke kan lave 3 point på udebane, og det kan vi altså ikke. Nu er der 3 udekampe tilbage i det her efterår, og hvor vi nok skal folde hænderne og bede til de højere magter om et point ude mod FCM, har vi altså brug for at lave et statement og tage 3 point i Aalborg eller Horsens mod en direkte konkurrent.

                  Og i øvrigt, fri mig for Casper Nielsen. Hans beslutninger er håbløse og han bringer INTET til vores spil.
                  Først havde vi Absalonsen, så havde vi Gislason, og nu har vi Casper Nielsen. Jeg synes, at det er fantastisk med spillere, der ude af balance fra 12 grader skyder på mål med det svage ben.

                  Comment


                    Uden at sige at RJ spiller godt, for det mener jeg ikke. Så var vi så meget mindre farlige efter han gik ud. Måske bare hans flakken rundt der gav nogle gode rum. Men det sidste kvarter er ikke vildt godt.

                    Comment


                      Det er simpelthen for sløjt, at vi ikke kan smadre igennem fra første fløjt to kampe i træk. Jeg er tilbøjelig til at give odds 100 tilbage til dem, som vil bette på, at OB vinder tre kampe i træk i denne sæson.
                      Last edited by NicolaiN; 22-10-2017, 15:08.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Først havde vi Absalonsen, så havde vi Gislason, og nu har vi Casper Nielsen. Jeg synes, at det er fantastisk med spillere, der ude af balance fra 12 grader skyder på mål med det svage ben.
                        Åh, mind mig ikke om Gislasons fuldstændigt håbløse afslutninger udefra, der de facto bare var en høflig overdragelse af boldbesiddelse. Men Absa og Rurik bragte dog noget til vores spil, de kunne begge udfordre, sætte medspillere op og lave mål. Casper bringer intet andet end fight, og så er der en eller anden perception af, at han skulle være god til at afslutte udefra, baseret på en bold han ramte rigtigt for 5 år siden. Hvis han reelt har et godt spark, trænger han til noget seriøs coaching i, hvilke positioner han skal bevæge sig i og afslutte fra.

                        Jeg kan seriøst ikke se, at CN skulle bringe mere end Thrane gør.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Uden at sige at RJ spiller godt, for det mener jeg ikke. Så var vi så meget mindre farlige efter han gik ud. Måske bare hans flakken rundt der gav nogle gode rum. Men det sidste kvarter er ikke vildt godt.
                          Det er en håbløs udskiftning. Han spiller ikke nogen særligt god kamp nej, men Jönne har en evne til at afgøre fodboldkampe, både som afslutter og oplægger. Det har CN absolut ikke, hvorfor det må tolkes som en defensiv udskiftning.

                          Comment


                            Skuffende at vi ikke vandt. Jeg synes vi var bedre end dem, uden at være specielt gode.

                            Positivt at få point. Men det rykker bare ikke særligt meget.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              En halvsløj kamp mod et ikke prangende hjemmehold. Ud fra antal af chancer skulle vi have vundet. Ak skylder og Greve skylder også.
                              Mon ikke man skal til at træne hjørnespark/dødbolde.
                              For mange spiller i dag en sløj kamp. Izu, Jønne, AK, Helenius, JJT (delvist).
                              Desler ok kamp som højre back defensivt, giver ikke så meget offensivt, selvom han er med oppe hver gang.
                              JBL også ok kamp som venstre back.
                              Greve og Tingager kandidaterne til MoM

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Åh, mind mig ikke om Gislasons fuldstændigt håbløse afslutninger udefra, der de facto bare var en høflig overdragelse af boldbesiddelse. Men Absa og Rurik bragte dog noget til vores spil, de kunne begge udfordre, sætte medspillere op og lave mål. Casper bringer intet andet end fight, og så er der en eller anden perception af, at han skulle være god til at afslutte udefra, baseret på en bold han ramte rigtigt for 5 år siden. Hvis han reelt har et godt spark, trænger han til noget seriøs coaching i, hvilke positioner han skal bevæge sig i og afslutte fra.

                                Jeg kan seriøst ikke se, at CN skulle bringe mere end Thrane gør.
                                Enig
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X