Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TV Penge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nu skrev jeg vist at jeg foretrak pengene blev investeret i ordentlige faciliteter nu hvor muligheden er der? Og vi skal da aldrig stille os tilfredse, men vi er jo langt tættere på målet end sidste sæson og det synes jeg godt man kan være glad for.
    mener da JH har nævnt at OB har midlerne til at investere i faciliteterne og at man blot ventede på kommunen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      De har lige kostet os 250.000kr så skal vi ikke bare sige at det passer fint :)
      FCK har ikke kostet os noget . Men ja vi gik glip af en forventet indtægt , grundet tåbelige regler hos DBU .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        mener da JH har nævnt at OB har midlerne til at investere i faciliteterne og at man blot ventede på kommunen .
        Tror jeg du har ret i. Men håber at de går All Out nu hvor muligheden er der istedet for bare det grundlæggende, lad os få faciliteter der kan lokke unge spillere til fordi udviklingsmulighederne er de bedste og hvor spillere kommer hertil for at toppe og ikke falde i niveau, det vil jeg i hvert fald foretrække og så undvære en Sanneh eller Rygaard et år eller 2.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          FCK har ikke kostet os noget . Men ja vi gik glip af en forventet indtægt , grundet tåbelige regler hos DBU .
          Som en sanktion mod FCK fans fuldt ifølge reglerne. Uanset hvor dumme de måtte være

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            mener da JH har nævnt at OB har midlerne til at investere i faciliteterne og at man blot ventede på kommunen .
            Det har han sagt mange gange. Nu må vi bare vente på noget handling..

            Havde håbet på at de havde alt klar til den dag hvor det lykkedes og man så bare kunne trykke på knappen.
            Men det ligner man skal igennem en forhandlingsprocess med amatørklub og håndværkere før man kan komme igang

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det har han sagt mange gange. Nu må vi bare vente på noget handling..

              Havde håbet på at de havde alt klar til den dag hvor det lykkedes og man så bare kunne trykke på knappen.
              Men det ligner man skal igennem en forhandlingsprocess med amatørklub og håndværkere før man kan komme igang
              Den løsning der kom igennem var der næppe ret mange der havde forudsagt mere end et par dage før - derfor er det fuldt forståeligt, at man ikke har en stor forkromet plan klar. Det kommer forhåbentlig inden nytår, så man kan gå i gang til foråret.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Den løsning der kom igennem var der næppe ret mange der havde forudsagt mere end et par dage før - derfor er det fuldt forståeligt, at man ikke har en stor forkromet plan klar. Det kommer forhåbentlig inden nytår, så man kan gå i gang til foråret.
                Det er vel kun banefordelingen der er ny. Etablering/renovering af nye faciliteter i Ådalen burde der vel ligge en plan for?

                Alt det der skal laves indvendig bør vel igangsættes allerede her sidst på sæsonen så det kan stå færdig til foråret? Med mindre der skal bygges helt nyt..
                Vi må se. Spændende bliver det ihvertfald

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det er vel kun banefordelingen der er ny. Etablering/renovering af nye faciliteter i Ådalen burde der vel ligge en plan for?

                  Alt det der skal laves indvendig bør vel igangsættes allerede her sidst på sæsonen så det kan stå færdig til foråret? Med mindre der skal bygges helt nyt..
                  Vi må se. Spændende bliver det ihvertfald
                  Men det er jo ikke sikkert, at den profesionelle afdeling skal blive i Ådalen - det er faktisk tvivlsomt. Og derfor skal der vel bygges nye profesionelle faciliteter på Falen. Det er vel disse JH har ansvaret for og ikke hvad amatørerne evt. skal gøre i Ådalen?

                  Jeg tror ikke det er realistisk at have et færdigt setup til foråret, jeg tror nærmere at målet må være inden næste sæson. Det er ikke noget man lige bygger på et par måneder.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Men det er jo ikke sikkert, at den profesionelle afdeling skal blive i Ådalen - det er faktisk tvivlsomt. Og derfor skal der vel bygges nye profesionelle faciliteter på Falen. Det er vel disse JH har ansvaret for og ikke hvad amatørerne evt. skal gøre i Ådalen?

                    Jeg tror ikke det er realistisk at have et færdigt setup til foråret, jeg tror nærmere at målet må være inden næste sæson. Det er ikke noget man lige bygger på et par måneder.
                    Jeg tror bestemt planen er at den proffesionelle afdeling bliver i Ådalen.. Det er muligt der skal bygges faciliteter på Falen. Men så tænker jeg det bliver amatører,U hold osv der vil bruge dette. Måske de proffesionelle om vinteren hvis banerne er bedre der..

                    Men alt byggeri skal vel sættes igang af amatørerne da det er dem er lejere. Spørgsmålet hvordan de proffesionelle vil medfinanciere det hele når de bag efter skal leje det de selv lige har betalt for

                    Comment


                      #25
                      Så skulle det vidst være sikkert at vi får ca 6,3 mill efter denne deling. Ellers skal Aab vinde med 5 over Randers i morgen

                      3,1 mill mere end sidste år

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så skulle det vidst være sikkert at vi får ca 6,3 mill efter denne deling. Ellers skal Aab vinde med 5 over Randers i morgen

                        3,1 mill mere end sidste år
                        Det må også kunne mærkes. Havde håbet vi kunne fange den 6. Plads, men en noget mere godkendt start end sidste år 😊

                        Comment


                          #27
                          Eb har regnet sig frem til at vi får 6,6 mill i denne deling. 3,4 mill mere end sidste år

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lioner/6880522

                          Comment


                            #28
                            Fandt efter lidt søgning oversigten efter 26 runder sidste år:



                            Det ville ikke være dumt med i omegnen af 13 mil i stedet for 8 mil.

                            Comment

                            Working...
                            X