Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
TV Penge
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægmener da JH har nævnt at OB har midlerne til at investere i faciliteterne og at man blot ventede på kommunen .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægmener da JH har nævnt at OB har midlerne til at investere i faciliteterne og at man blot ventede på kommunen .
Havde håbet på at de havde alt klar til den dag hvor det lykkedes og man så bare kunne trykke på knappen.
Men det ligner man skal igennem en forhandlingsprocess med amatørklub og håndværkere før man kan komme igang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har han sagt mange gange. Nu må vi bare vente på noget handling..
Havde håbet på at de havde alt klar til den dag hvor det lykkedes og man så bare kunne trykke på knappen.
Men det ligner man skal igennem en forhandlingsprocess med amatørklub og håndværkere før man kan komme igang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDen løsning der kom igennem var der næppe ret mange der havde forudsagt mere end et par dage før - derfor er det fuldt forståeligt, at man ikke har en stor forkromet plan klar. Det kommer forhåbentlig inden nytår, så man kan gå i gang til foråret.
Alt det der skal laves indvendig bør vel igangsættes allerede her sidst på sæsonen så det kan stå færdig til foråret? Med mindre der skal bygges helt nyt..
Vi må se. Spændende bliver det ihvertfald
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er vel kun banefordelingen der er ny. Etablering/renovering af nye faciliteter i Ådalen burde der vel ligge en plan for?
Alt det der skal laves indvendig bør vel igangsættes allerede her sidst på sæsonen så det kan stå færdig til foråret? Med mindre der skal bygges helt nyt..
Vi må se. Spændende bliver det ihvertfald
Jeg tror ikke det er realistisk at have et færdigt setup til foråret, jeg tror nærmere at målet må være inden næste sæson. Det er ikke noget man lige bygger på et par måneder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægMen det er jo ikke sikkert, at den profesionelle afdeling skal blive i Ådalen - det er faktisk tvivlsomt. Og derfor skal der vel bygges nye profesionelle faciliteter på Falen. Det er vel disse JH har ansvaret for og ikke hvad amatørerne evt. skal gøre i Ådalen?
Jeg tror ikke det er realistisk at have et færdigt setup til foråret, jeg tror nærmere at målet må være inden næste sæson. Det er ikke noget man lige bygger på et par måneder.
Men alt byggeri skal vel sættes igang af amatørerne da det er dem er lejere. Spørgsmålet hvordan de proffesionelle vil medfinanciere det hele når de bag efter skal leje det de selv lige har betalt for
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå skulle det vidst være sikkert at vi får ca 6,3 mill efter denne deling. Ellers skal Aab vinde med 5 over Randers i morgen
3,1 mill mere end sidste år
Comment
-
Eb har regnet sig frem til at vi får 6,6 mill i denne deling. 3,4 mill mere end sidste år
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lioner/6880522
Comment
Comment