Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 15.okt 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad var tilskuertallet i dag ?
    9231

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
      81. Der 9.231 tilskuere på EWII Park i aften.
      Ja der mangler lige 1500 fra KBH for at det var standart

      Comment


        #78
        Dejlig sejr - syntes det er ok at pakke sig lidt når man møder så en god modstander og er foran. Syntes vi gjorde det godt , det virkede også godt og spille bolden rundt i perioder, når det kan gøres så forholdsvis sikkert som idag. Naturligvis kan man ikke holde FCK fra chancer i gennem en hel kamp, men vi havde også vores udover målet. Skøn stemning næsten som i gamle dage, en sand festdag.

        Hvis vi blot havde været en smule bedre i alle de kampe vi har spillet uafgjort - ville vi havde en flot placering i tabellen. Håber de sidste 2 kampe hae givet holdet selvtillid, og løfter vores angrebspil i de kommende kampe,

        Comment


          #79
          Kommentar fra Kent

          http://www.ob.dk/artikel/ak-matchvinder-mod-fck.aspx

          Comment


            #80
            Har intet i mod Kent, vil bare hellere se lidt mere power bold, vi spiller ofte alt for lallet. Kents 4-4-2 er virkelig ikke særlig interessant

            Comment


              #81
              Kommentar fra Kenneth Emil

              http://obstruktion.dk/kep-vores-defe...vaeret-staerk/

              Comment


                #82
                Flere reaktioner

                http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...b-fck-1-0.aspx

                Bla undskylder linievogteren overfor AK for forkert dom ved offside kendelsen

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg er enig i, at Kent ikke skal forfremmes til at være manager. Men jeg ved ikke nok om, hvem der har peget på hvad, til at jeg kan dømme ham ude på det. Men efter David Nielsen røg til AGF, så frygter jeg virkelig for, hvad vi kunne ende med af ny træner, hvis man ikke forlænger med Kent. Jeg vil ønske, at jeg troede på, at vi turde vælge en udlænding. Men jeg er så bange for, at vi ville få en Riddersholm eller en Erik Rasmussen, og så vil jeg hellere have Kent.
                  nu regner jeg ikke med Kent bliver fyret ( om end jeg gerne så noget andet efterhånden) og mig bekendt fik han 4 år da han blev hentet....så det haster vel ikke med at forlænge med ham

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Flere reaktioner

                    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...b-fck-1-0.aspx

                    Bla undskylder linievogteren overfor AK for forkert dom ved offside kendelsen
                    Og det havde vi kunne brugt det til, var kampen sluttet 1-1, syntes overordnet set, at linje dommerne er nogle svagpisser, når man kigger kampen igennem, så er det i hvert fald 50% af tiden de kigger mod dommeren om hvem indkastet går til også selvom de står lige foran...

                    Comment


                      #85
                      Hvem vælger MOM?

                      Syntes det var fint med Greve i dag, men hvem bestemmer.

                      Comment


                        #86
                        Her er den reaktion vi fik fra Kent efter kampen

                        http://obstruktion.dk/kent-n-tre-point-vigtigste/

                        Comment


                          #87
                          Det var en fedt kamp i går. FCK kunne sætte sig fuldstændig på kampen i første halvleg men vores forsvar gjorde heldigvis en rigtig god job.
                          I anden halvleg spillede vi overbevisende. FCK kom ikke til gode chancer ud over to hovedstød og en situation hvor Gryte måtte vise sin klasse. Det virkede sikker og overbevisende til mig. Og vi havde 3 eller 4 rigtig rigtig gode chancer hvor vi skulle have scoret og lukket kampen tidligere. Derudover stjål dommer et mål.
                          De baggerste kæde var rigtig god. JJT havde ikke en stor dag med flere højfarlige fejl i og i nærheden af vores egen felt især i første halvleg.
                          Greve med en rigtig god kamp. Jønsson, tja, ham fighter til mindst men var holdets svagpunkt. Og det virkeligt ikke første gang...
                          For mig var det Izunna og Tingager som var de bedste. Hvad kom den lille mand med en fantastisk aggressivitet og arbejdsraseri i kampen. Vil rigtig gerne spise mine ord som skrev før næsten et år at Izunna er færdig i OB.
                          Og Sortiriou og Pavlovic vil sikker drømme om Tingager - og det vil være mareridt. Tingager var en væg modstandere og bolden kunne ikke komme forbi.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            Og det havde vi kunne brugt det til, var kampen sluttet 1-1, syntes overordnet set, at linje dommerne er nogle svagpisser, når man kigger kampen igennem, så er det i hvert fald 50% af tiden de kigger mod dommeren om hvem indkastet går til også selvom de står lige foran...
                            Hvad ved du om hvem der melder først ind om et indkast?
                            Hvad ved du egentlig om den måde man arbejder på i en dommertrio?

                            Linjedommeren kan vel godt melde verbalt i headsettet og samtidig søge øjenkontakten med dommeren, så de er sikre på at de begge signalerer den rette kendelse. Der er meget fornuft i en wait-and-see - for der er ikke noget der ser dummere ud end en dommer og en LD der peger hver sin vej.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                              Hvad ved du om hvem der melder først ind om et indkast?
                              Hvad ved du egentlig om den måde man arbejder på i en dommertrio?

                              Linjedommeren kan vel godt melde verbalt i headsettet og samtidig søge øjenkontakten med dommeren, så de er sikre på at de begge signalerer den rette kendelse. Der er meget fornuft i en wait-and-see - for der er ikke noget der ser dummere ud end en dommer og en LD der peger hver sin vej.
                              Præcis, der er en masse interne aftaler dommertrioen imellem. Det kan også være håndtegn, og hvor og hvordan flaget holdes osv, så at linievogteren er lidt afventende ift at hejse flaget, siger ikke nødvendigsvis noget som helst om usikkerhed.

                              Synes også, at en situation som den med AK's mulige friløbere falder ind under rimelige fejl fra en linievogter. Den er knivspids, og der modsatrettede bevægelser, der gør det stort set umuligt at forlange, at en sådan situation skal rammes spot-on hver gang. Det er selvfølgeligt surt - ikke mindst for AK - men ganske forståeligt. Hvis man vil den slags til livs, skal man bruge videohjælp. Det kan man så være for eller imod.

                              Comment


                                #90
                                OB vil ændre sanktions regler

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...de-sikkerheden

                                Comment

                                Working...
                                X