Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 15.okt 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Præcis, der er en masse interne aftaler dommertrioen imellem. Det kan også være håndtegn, og hvor og hvordan flaget holdes osv, så at linievogteren er lidt afventende ift at hejse flaget, siger ikke nødvendigsvis noget som helst om usikkerhed.

    Synes også, at en situation som den med AK's mulige friløbere falder ind under rimelige fejl fra en linievogter. Den er knivspids, og der modsatrettede bevægelser, der gør det stort set umuligt at forlange, at en sådan situation skal rammes spot-on hver gang. Det er selvfølgeligt surt - ikke mindst for AK - men ganske forståeligt. Hvis man vil den slags til livs, skal man bruge videohjælp. Det kan man så være for eller imod.
    Det er jeg meget enig med dig i, men hvor var det dog dejligt at se AK tilbage ved det jeg klart synes han er bedst til, nemlig som manden med de dybe løb. Han er en eksplosiv angriber, men viser det alt for sjældent synes jeg. Han ender for ofte med at agere spilstation, hvor han mister for mange bolde. Igår lignede det for første gang at der var en brugbar rollefordeling imellem Helenius og AK, hvor helenius holder i bolden, som han er bedst til, og ak løber dybt, da han er hurtigst. Den fordeling spiller stadig ikke helt, og de mister stadig for meget for mange bolde og løber forkert af hinanden, men der var klare muligheder for flere mål fra deres side igår, og det har vi ikke set i mange kampe, hvor de mildt sagt har set tynde ud sammen. Lad det nu ikke blive fulgt op af en dårlig kamp endnu engang!!!

    Comment


      #92
      Mathias Greve og Frederik Tingager på tipsbladets Rundens Hold.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Mathias Greve og Frederik Tingager på tipsbladets Rundens Hold.
        Det forstår jeg godt.

        Selv om Gryte har flotte redninger trækker for mange kiksede udspark fra.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Det forstår jeg godt.

          Selv om Gryte har flotte redninger trækker for mange kiksede udspark fra.
          Enig. Og jeg synes faktisk det er blevet værre det sidste års tid med de udspark. Jeg er næsten helt Wessels/Koval-bekymret når han har kuglen ved fødderne.

          Comment


            #95
            Så tjek Superliga.dk på Fb. Der er gryte men ingen tingager og Greve

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Enig. Og jeg synes faktisk det er blevet værre det sidste års tid med de udspark. Jeg er næsten helt Wessels/Koval-bekymret når han har kuglen ved fødderne.
              Men vi skulle også se at det var Grytes udspark til Helenius som var indledning for AKs mål. Så det er ikke alt galt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Men vi skulle også se at det var Grytes udspark til Helenius som var indledning for AKs mål. Så det er ikke alt galt.
                Nej, ikke lige i den pågældende situation. Men selvom vi har en af ligaens bedste målmænd, så er der vel ikke noget i vejen med at pointere hvor han har sine svagheder? Og det mener jeg bestemt er i spillet med fødderne. Og jeg synes faktisk det er utroligt, at vi ikke er blevet straffet for der oftere.

                Men de svagheder er vel også grunden til at han spiller hos os, og (endnu) ikke i en større klub og liga.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Nej, ikke lige i den pågældende situation. Men selvom vi har en af ligaens bedste målmænd, så er der vel ikke noget i vejen med at pointere hvor han har sine svagheder? Og det mener jeg bestemt er i spillet med fødderne. Og jeg synes faktisk det er utroligt, at vi ikke er blevet straffet for der oftere.

                  Men de svagheder er vel også grunden til at han spiller hos os, og (endnu) ikke i en større klub og liga.
                  Det er helt sikker Grytes svagpunkt. Ham har helt sikker ikke den klasse som FODboldspiller hvilken ham har som målmand. Men synes i hensigt af kampen mod FCK var det endnu helt o.k. (ikke kun på grund af indledning af vores scoring). Der var langt dårligere kampe i hensigt af Grytes udspark og igangsætninger i fortiden hvor det blev højstfarlig for os dermed den en eller anden gang.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Nej, ikke lige i den pågældende situation. Men selvom vi har en af ligaens bedste målmænd, så er der vel ikke noget i vejen med at pointere hvor han har sine svagheder? Og det mener jeg bestemt er i spillet med fødderne. Og jeg synes faktisk det er utroligt, at vi ikke er blevet straffet for der oftere.

                    Men de svagheder er vel også grunden til at han spiller hos os, og (endnu) ikke i en større klub og liga.
                    Jeg er faktisk ikke enig. Jeg synes faktisk, at han er over gennemsnittet rent teknisk med fødderne også. MEN han er meget ambitiøs i sine igangsætninger - både med hænder og fødder - og nogle gange er det også overambitiøst, som jeg ser det. Er ret sikker på, at Kent vil have ham til at kigge fremad og sætte i gang så hurtigt som muligt, men nogle gange går det for hurtigt for både ham selv og holdkammeraterne, så det kommer til at se dumt ud. Så synes mere, at det er overblikket og evnen til at tage temperaturen på kampen, der skal arbejdes lidt på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Jeg er faktisk ikke enig. Jeg synes faktisk, at han er over gennemsnittet rent teknisk med fødderne også. MEN han er meget ambitiøs i sine igangsætninger - både med hænder og fødder - og nogle gange er det også overambitiøst, som jeg ser det. Er ret sikker på, at Kent vil have ham til at kigge fremad og sætte i gang så hurtigt som muligt, men nogle gange går det for hurtigt for både ham selv og holdkammeraterne, så det kommer til at se dumt ud. Så synes mere, at det er overblikket og evnen til at tage temperaturen på kampen, der skal arbejdes lidt på.
                      Vi skal jo også kunne være uenige. Jeg vil dog fastholde, at han sparker alt for mange bolde ud over sidelinien, samt forsøger for mange 'argentinske' udspark, som alt for ofte bliver erobret af modstanderen.
                      Om det skyldes manglende teknik eller for hurtige igangsætninger kan være svært at sige. Måske er sandheden et sted midt i mellem?

                      Comment

                      Working...
                      X