Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 15.okt 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    3p luner sgu meget godt. Men kønt var det ikke

    Comment


      #62
      Fedt, og så med 10 gode præstationer

      Comment


        #63
        For min skyld må Kent gerne få forlænget sin kontrakt, bare det ikke er Jesper, der forlænger den..

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Lidt?????? Meget bedre. Alt er bedre end ham.
          Som knægten bemærkede: Det er sgu som at se Emil Larsen.
          Så dårligt har Emil aldrig spillet.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
            Det er jo helt vildt så mange dårlige ting Helenius laver.
            Jeg synes, han har spillet en fin kamp. Han har arbejdet langt nede i banen i den her kamp, men synes også han har været fin spilstation længere fremme, når vi en sjælden gang har været deropp. Og en assist tæller vel også.
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              For min skyld må Kent gerne få forlænget sin kontrakt, bare det ikke er Jesper, der forlænger den..
              håber jeg sgu ikke på....syntes ikke en flot fightet 1-0 ændre på mit indtryk af Kent....

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                Jeg synes, han har spillet en fin kamp. Han har arbejdet langt nede i banen i den her kamp, men synes også han har været fin spilstation længere fremme, når vi en sjælden gang har været deropp. Og en assist tæller vel også.
                enig

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  enig
                  God kamp. Ud over et stort løbearbejde, så er han vigtig på defensive dødbolde.

                  Comment


                    #69
                    Flot kæmpet, og en dejlig sejr. Synd at JBL skud ikke også gik ind. Greve, Gryte og Tingager ramte toppen. Izu, JBL, Desler, KEP, JJT og Helenius gode, AK scorede og løb rigtig meget. Jönsson passer ikke ind på det hold.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      håber jeg sgu ikke på....syntes ikke en flot fightet 1-0 ændre på mit indtryk af Kent....
                      Jeg synes faktisk, at han får nogenlunde det optimale ud af truppen. Hvis man suppleret ham med en sportsdirektør med minimum Superliganiveau, så tror jeg, at Kent's idéer stadig er effektive og kan blive en sucess. Man kan bare ikke skabe noget unikt, så længe man kun kan købe spillere, som man har set i Onside.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Jeg synes faktisk, at han får nogenlunde det optimale ud af truppen. Hvis man suppleret ham med en sportsdirektør med minimum Superliganiveau, så tror jeg, at Kent's idéer stadig er effektive og kan blive en sucess. Man kan bare ikke skabe noget unikt, så længe man kun kan købe spillere, som man har set i Onside.
                        bedre sportsdirektør og bedre spillere ville naturligvis hjælpe. men formoder da Kent har sagt god for det der bliver hentet - han er ikke uden ansvar for det her. og så syntes jeg generelt det spil er jammerligt at se på....kan bolden spilles bagud eller til siden så er det det der sker....og alligevel smider vi den konstant væk.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          bedre sportsdirektør og bedre spillere ville naturligvis hjælpe. men formoder da Kent har sagt god for det der bliver hentet - han er ikke uden ansvar for det her. og så syntes jeg generelt det spil er jammerligt at se på....kan bolden spilles bagud eller til siden så er det det der sker....og alligevel smider vi den konstant væk.
                          Jeg holder stadigvæk på at en central midtbane spiller der har større klasse end JJ og Izu vil kunne løfte vores hold enormt..
                          En kaptajn der kan læse og styre spillet med ro på bolden. Men sådan kan vi nok ikke tiltrækk.. Eller er JH ikke god nok til at finde ham.
                          Han findes ikke blandt dem vi har pt..

                          Nogen der ved hvorfor Thrane ikke var i truppen?

                          Comment


                            #73
                            Hvad var tilskuertallet i dag ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              bedre sportsdirektør og bedre spillere ville naturligvis hjælpe. men formoder da Kent har sagt god for det der bliver hentet - han er ikke uden ansvar for det her. og så syntes jeg generelt det spil er jammerligt at se på....kan bolden spilles bagud eller til siden så er det det der sker....og alligevel smider vi den konstant væk.
                              Jeg er enig i, at Kent ikke skal forfremmes til at være manager. Men jeg ved ikke nok om, hvem der har peget på hvad, til at jeg kan dømme ham ude på det. Men efter David Nielsen røg til AGF, så frygter jeg virkelig for, hvad vi kunne ende med af ny træner, hvis man ikke forlænger med Kent. Jeg vil ønske, at jeg troede på, at vi turde vælge en udlænding. Men jeg er så bange for, at vi ville få en Riddersholm eller en Erik Rasmussen, og så vil jeg hellere have Kent.

                              Comment


                                #75
                                81. Der 9.231 tilskuere på EWII Park i aften.

                                Comment

                                Working...
                                X