3p luner sgu meget godt. Men kønt var det ikke
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-FCK 15.okt 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDet er jo helt vildt så mange dårlige ting Helenius laver.This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghåber jeg sgu ikke på....syntes ikke en flot fightet 1-0 ændre på mit indtryk af Kent....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg synes faktisk, at han får nogenlunde det optimale ud af truppen. Hvis man suppleret ham med en sportsdirektør med minimum Superliganiveau, så tror jeg, at Kent's idéer stadig er effektive og kan blive en sucess. Man kan bare ikke skabe noget unikt, så længe man kun kan købe spillere, som man har set i Onside.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbedre sportsdirektør og bedre spillere ville naturligvis hjælpe. men formoder da Kent har sagt god for det der bliver hentet - han er ikke uden ansvar for det her. og så syntes jeg generelt det spil er jammerligt at se på....kan bolden spilles bagud eller til siden så er det det der sker....og alligevel smider vi den konstant væk.
En kaptajn der kan læse og styre spillet med ro på bolden. Men sådan kan vi nok ikke tiltrækk.. Eller er JH ikke god nok til at finde ham.
Han findes ikke blandt dem vi har pt..
Nogen der ved hvorfor Thrane ikke var i truppen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbedre sportsdirektør og bedre spillere ville naturligvis hjælpe. men formoder da Kent har sagt god for det der bliver hentet - han er ikke uden ansvar for det her. og så syntes jeg generelt det spil er jammerligt at se på....kan bolden spilles bagud eller til siden så er det det der sker....og alligevel smider vi den konstant væk.
Comment
Comment