Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Ja, det kunne være interessant at se. Jeg aner det ikke selv.

    Dog er jeg sikker på, at der ikke har været nogen N'Koum i AaB. Der har nok heller ikke været meget løntunge spillere som JC eller Skoubo, som vel præsterer ok, men ikke i forhold til deres løn.
    Hvis vi sammenligner med transferpolitikken efter Jesper Hansen er kommet til, vil jeg dog tro, at der er flere ligheder :)

    Det eneste sted, hvor vi helst ikke skal gøre som AaB er nok på det økonomiske. Så vidt jeg kan forstå, så har de lort op til halsen.

    Nu mangler vi stadig at se vores regnskab, hvilket jeg glæder mig til... Det kan være acceptabelt - lort - lort lort

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Nu mangler vi stadig at se vores regnskab, hvilket jeg glæder mig til... Det kan være acceptabelt - lort - lort lort
      Mon ikke at det er et sted i midten

      Comment


        Har været meget positiv omkring ansættelsen af Troels Bech,det var et fint koncept han lavede i Silkeborg boldbesidende pasnings stærk fodbold, som førte Silkeborg fra 1. division til en 5 plads i superliga'en.

        Har meget svært ved at se hvad han har tilført OB i nu snart 2 sæsoner, Vi har i enkelte kampe strålet, men langt de fleste er en lang ørkenvandring uden udvikling. Er ikke så meget resultatmæssigt skuffet, men skuffet over den manglende udvikling af holdet.

        Fordi man er meget kritisk overfor TB kan jeg ikke se at det er noget med høtyv og fakler.

        Med mindre vi rykker ned syntes jeg også han skal have længere snor, der har været for mange omvæltninger i OB til at bære endnu et trænerskift. Hvor lang snor ved jeg ikke måske resten af denne sæson og næste.

        Forstår udmærket at der er nogle der gerne vil af med ham her og nu. Personligt støtter jeg holdet og mødertrofast frem,men det bliver mere og mere svært når vejret er koldt og blæsende, og vi spiller på et pinligt nivaue.

        Er heller ikke uenig i at det virker som eks. Falk er på vej ned i nivau - er det Bech skyld, men et usammenhængende spil, hvor nogle spillere foretrækker den lange aflevering, i stedet for kombinationsspil og hurtige pasninger op gennem banen, her udnytter man ikke Falk's kvalifikationer og hans spil falder lidt sammen, når der er spillere på holdet der ikke kan lave en bande eller modtage en hård præcis pasning. Helt klart at en spiller Diarra har meget betydning for vores spil, men det kan da for pokker ikke passe at med et par enkelte spillere skadet falder hele vores koncept og spillestil, så det bliver en blanding mellem hård fysik og manglende teknik og overblik, krydret med fodboldbegavede tekniske spillere der ikke kan udnytte deres potentiale.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Har været meget positiv omkring ansættelsen af Troels Bech,det var et fint koncept han lavede i Silkeborg boldbesidende pasnings stærk fodbold, som førte Silkeborg fra 1. division til en 5 plads i superliga'en.

          Har meget svært ved at se hvad han har tilført OB i nu snart 2 sæsoner, Vi har i enkelte kampe strålet, men langt de fleste er en lang ørkenvandring uden udvikling. Er ikke så meget resultatmæssigt skuffet, men skuffet over den manglende udvikling af holdet.

          Fordi man er meget kritisk overfor TB kan jeg ikke se at det er noget med høtyv og fakler.

          Med mindre vi rykker ned syntes jeg også han skal have længere snor, der har været for mange omvæltninger i OB til at bære endnu et trænerskift. Hvor lang snor ved jeg ikke måske resten af denne sæson og næste.

          Forstår udmærket at der er nogle der gerne vil af med ham her og nu. Personligt støtter jeg holdet og mødertrofast frem,men det bliver mere og mere svært når vejret er koldt og blæsende, og vi spiller på et pinligt nivaue.

          Er heller ikke uenig i at det virker som eks. Falk er på vej ned i nivau - er det Bech skyld, men et usammenhængende spil, hvor nogle spillere foretrækker den lange aflevering, i stedet for kombinationsspil og hurtige pasninger op gennem banen, her udnytter man ikke Falk's kvalifikationer og hans spil falder lidt sammen, når der er spillere på holdet der ikke kan lave en bande eller modtage en hård præcis pasning. Helt klart at en spiller Diarra har meget betydning for vores spil, men det kan da for pokker ikke passe at med et par enkelte spillere skadet falder hele vores koncept og spillestil, så det bliver en blanding mellem hård fysik og manglende teknik og overblik, krydret med fodboldbegavede tekniske spillere der ikke kan udnytte deres potentiale.
          fint indlæg - er i bund og grund enig.

          Jeg mener bestemt heller ikke klubben har brug for endnu en trænerfyring - endnu en ny træner der endnu engang skal have tid til at sætte sit eget præg på tingene. Men hvornår er nok nok? Jeg kan ihvertfald ikke se fremgang i spillet på banen der snart kan retfærdigegøre at man holder fast i TB, ud over enkelt lysglimt henover efteråret - men det har været alt for sporadisk.
          Og nej bare fordi man forholder sig kritisk til træneren er det da på ingen måde ensbetydende med man har fundet høtyvene og faklerne frem, selv om der er nogle der påstår andet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Nu mangler vi stadig at se vores regnskab, hvilket jeg glæder mig til... Det kan være acceptabelt - lort - lort lort
            Jeg glæder mig ikke. Synes desværre at der er lidt for mange tegn i sol og måne - først og fremmest vores uambitiøse ageren i januarvinduet - på, at det nok ikke er køn læsning. Håber selvfølgelig at realiteterne gør min skepsis til skamme.

            Comment


              Jeg har bakket op længe men netop fordi Troels ikke er en ukendt træner her mener jeg nu at der ganske simpelt igen er basis for at udskifte ham. Hvor har han vist sig god nok.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Jeg glæder mig ikke. Synes desværre at der er lidt for mange tegn i sol og måne - først og fremmest vores uambitiøse ageren i januarvinduet - på, at det nok ikke er køn læsning. Håber selvfølgelig at realiteterne gør min skepsis til skamme.
                Man ville (forhåbentlig) ikke skille sig af med så mange folk uden for banen, med mindre det er slemt... meget slemt... ,o(

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Man ville (forhåbentlig) ikke skille sig af med så mange folk uden for banen, med mindre det er slemt... meget slemt... ,o(

                  Mvh

                  MaxHH
                  Det KAN jo godt være at resultatet for koncernen er fint men at ledelsen har meldt ud at fodbolden skal balancere i sig selv og jo færre penge der kommer ind i kassen via TV penge, europa og sponsorer jo færre penge er der at gøre godt med til lønninger osv...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det KAN jo godt være at resultatet for koncernen er fint men at ledelsen har meldt ud at fodbolden skal balancere i sig selv og jo færre penge der kommer ind i kassen via TV penge, europa og sponsorer jo færre penge er der at gøre godt med til lønninger osv...
                    Jeg er bange for et blodrøde regnskab for 2013.
                    jeg studser over følgende som er at læse i pressemeddelelsen for årsregnskabet for 2012:

                    I efteråret 2012 præsterede OB tilfredsstillende, og holdet overvintrede på fjerdepladsen, hvilket er i overensstemmelse med den sportslige målsætning.

                    OB har fortsat gode muligheder for at opfylde målsætningen om europæisk deltagelse i 2013.


                    Koncernen forventede europæisk deltagelse i 2013, og som vi ved sluttede OB igen på 10. Pladsen, dette må påvirke regnskabet markant i negativ retning. Vi må dog håbe at man via spareplanerne fik rettet lidt op på det, men det bliver interessant at se de kommende dage når regnskabet offentliggøres.

                    Comment


                      Ingen midler er jo stort set lig med ingen ambitioner. Det er en sød tanke det der med at satse på egen avl, men midler og resultater følges tit ad. Vi skal forsøge at følge med hold der konsekvent altid kører med store underskud, men sjovt nok bliver de huller altid lukket. De hold kan vi bare ikke konkurrere med, hvis vi skal til at have overskud. Sådan er verden skruet sammen, om man så vil indse det eller ej. Da vi også historisk set altid underpræsterer står vi med meget dårlige kort. Nøglen til at præstere, ligger tit hos træneren, og her mener jeg bestemt ikke Troels Bech kan løse opgaven.
                      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                      Comment


                        Selvfølgelig kan han løse opgaven. Han er bare inde i en mindre formkrise. En uge eller to på andetholdet for at få ladet batterierne op, så er han nok klar igen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Jeg er bange for et blodrøde regnskab for 2013.
                          jeg studser over følgende som er at læse i pressemeddelelsen for årsregnskabet for 2012:

                          I efteråret 2012 præsterede OB tilfredsstillende, og holdet overvintrede på fjerdepladsen, hvilket er i overensstemmelse med den sportslige målsætning.

                          OB har fortsat gode muligheder for at opfylde målsætningen om europæisk deltagelse i 2013.


                          Koncernen forventede europæisk deltagelse i 2013, og som vi ved sluttede OB igen på 10. Pladsen, dette må påvirke regnskabet markant i negativ retning. Vi må dog håbe at man via spareplanerne fik rettet lidt op på det, men det bliver interessant at se de kommende dage når regnskabet offentliggøres.
                          Man kan jo begynde at snuse lidt i hvad der er gået tabt at indtægter...

                          Året før var man sikret ca. 7.5 millioner for EL gruppespillet... Jeg tør ikke gætte på om der har været penge at hente i EL kvalkampene, men i det tilfælde må det forventes at være ubetydelige beløb, dog tabte... Tv pengene er jeg ikke helt sikre på, men de to foregående gruppespil har hver givet omkring 1.5 mio...

                          Europæisk deltagelse krævede minimum en 5 plads, og placeringsbonussen alene gav ved alle 3 udbetalings runder, 3.9 mio... og en 10 plads gav 1.3... Nu nøjes jeg med bonussen for 22 til 33 runde, og kun placeringsbonussen, hvilket vil sige vi der missede 2.6 mio...

                          Var målsætningen da en 5 plads med efterfølgende gruppespil i EL, så missede vi derfor minimum* 11-12 mio, forudsat altså, at EL pengene var ca. de samme som året før, og tv pengene i EL ligeledes...



                          * Yderligere mistede indtægter:

                          Sejrsbonusser - De sejre der ville være medregnet i en 5 plads... (Kontra den ene vi fik hele foråret)

                          Billetsalg - For 3 EL Kval-kampe, og 3 EL-gruppespil kampe...

                          Salg ved boder - For 3 EL Kval-kampe, og 3 EL-gruppespil kampe...

                          Og hvad der ellers kunne hives frem af mistede indtægter...

                          -

                          Ps. Er der nogen der kan finde et link, til der hvor Thomas Christensen siger noget om der ikke rigtig er overskud i EL, eller CL kampene, eller hvor meget det nu var..?
                          Last edited by Kaspernon; 21-03-2014, 18:40.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Jeg kan godt huske den artikel hvor TC næsten fik det til at lyde som om at EL gruppespil var ren tilsæt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg kan godt huske den artikel hvor TC næsten fik det til at lyde som om at EL gruppespil var ren tilsæt
                              back in the days .. http://www.bold.dk/nyt/OB-tjener-10-...FA-Cup-eventyr

                              Jeg ved godt det ikke er den artikel I leder efter men jeg leder ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Søg og du skal finde:

                                http://www.ob.dk/artikel/utilfredsst...anskrisen.aspx

                                "Vi var tæt på de mange millioner i Champions League, men vi måtte nøjes med alle de ekstra udgifter, der er forbundet med at spille en enkelt kamp i det store set-up, der er krævet af UEFA".
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X