Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Carlsberg
Collapse
X
-
-
Ole Bang, direktør i OS&E, fortæller at økonomien i den nye aftale med Albani er sammenlignelig med den fra Carlsberg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHelt enig med jer. Carlsberg smed 2 rekord store sponsorater med de sidste 2 aftaler... og det kan den nye sponsor jo selvfølgelig ikke være med på... slet ikke...
Leave a comment:
-
Helt enig med jer. Carlsberg smed 2 rekord store sponsorater med de sidste 2 aftaler... og det kan den nye sponsor jo selvfølgelig ikke være med på... slet ikke...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at det mest var OB der ville ud af aftalen
Grundet det bratte aftaleophør forlader Carlsberg ifølge pressechefen boldklubben med en kompensation i bagagen, som Kasper Elbjørn ikke ønsker at uddybe.
Så kan den nye aftale nok ikke være helt dårlig
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at det mest var OB der ville ud af aftalen
Grundet det bratte aftaleophør forlader Carlsberg ifølge pressechefen boldklubben med en kompensation i bagagen, som Kasper Elbjørn ikke ønsker at uddybe.
Ifølge Kasper Elbjørn skyldes sponsor-stoppet, at Carlsberg i første omgang ønskede at komme ud af bryggerikoncernens musiksponsor-aftale med JVB.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kunne simpelthen ikke være mere ligeglad om der står Carlsberg eller Albani på brystet, eller hvad der er i hanerne. Jeg synes til gengæld, at det virker meget besynderligt, at man bliver enig med en hovedsponsor om at ophæve et samarbejde, mere end 2½ år før kontraktens ophør, det har jeg svært ved at se som et sundhedstegn. Især ikke når vi én til én, går fra en kæmpe international spiller til en lille national spiller på samme marked.
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kunne simpelthen ikke være mere ligeglad om der står Carlsberg eller Albani på brystet, eller hvad der er i hanerne. Jeg synes til gengæld, at det virker meget besynderligt, at man bliver enig med en hovedsponsor om at ophæve et samarbejde, mere end 2½ år før kontraktens ophør, det har jeg svært ved at se som et sundhedstegn. Især ikke når vi én til én, går fra en kæmpe international spiller til en lille national spiller på samme marked.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg nægter at tro, at Albani kan gå ind og matche et kæmpe internationalt brand som Carlsberg, som har været en rigtigt godt betalende hovedsponsor for os gennem årene. Der snakkes om et "anstrengt forhold", og jeg har selv arbejdet med et hovedsponsorat i en dansk Superligaklub, hvor der indgik optioner, hvor vi bl.a. kunne komme ud af aftalen med mindst et ½ års varsel, det er vel ikke urealistisk, at Carlsberg har haft det samme option og udnyttet den her?
Så har OB så givetvis fået lov til at lande en ny aftale i mellemtiden, så vi ikke stod og lignede nogle helt sørgelige stakler som ingen gider længere. Så vidt jeg husker, er det over en måned siden, at Vøge teasede for den her historie første gang.
Leave a comment:
Leave a comment: