Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Carlsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Ikke ifølge Lasse Vøge fra BT. Han skriver på Twitter, at Carlsberg gerne havde fortsat, og at OB aktivt har valgt Albani.
    Jeg kan ikke helt hitte ud af det, men det virker da ikke til at det er af ren og skær nødvendighed, så det er jo kun godt
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Men Carlsberg brygger meget bedre øl. Ja, det gør de fleste på Fyn. Også Vestfyen,
      Så det er et stort øv.
      Nogen stor fan af Odense Pilsner bliver jeg aldrig - enig i at der brygges bedre øl på Fyn, også Vestfyen. Men at Carlsbergs kedelige pilsnerøl skulle være bedre; det har jeg godt nok svært ved at smage. Hvis det kun var for øllets kvalitet, så tror jeg, vi skulle have fat i Andlox for at få et par forslag til sponsor - de kan virkelig noget med øl, tyskerne:-)

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Nogen stor fan af Odense Pilsner bliver jeg aldrig - enig i at der brygges bedre øl på Fyn, også Vestfyen. Men at Carlsbergs kedelige pilsnerøl skulle være bedre; det har jeg godt nok svært ved at smage. Hvis det kun var for øllets kvalitet, så tror jeg, vi skulle have fat i Andlox for at få et par forslag til sponsor - de kan virkelig noget med øl, tyskerne:-)
        En O`nse Classic slår alt alm øl fra Vestfyn og Carlsberg anytime

        Bum!

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          En O`nse Classic slår alt alm øl fra Vestfyn og Carlsberg anytime

          Bum!
          Der er jeg enig med dig.

          Også enig med nixcha i at Carlsbergs øl ikke er bedre end noget fra Odense.
          Man drikker kun Carlsberg hvis man skal vælge imellem Carlsberg og Tuborg.

          Men der er jo en grund til at man af og til smutter forbi Wallstreet inde ved Kgs. Nytorv.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Nogen stor fan af Odense Pilsner bliver jeg aldrig - enig i at der brygges bedre øl på Fyn, også Vestfyen. Men at Carlsbergs kedelige pilsnerøl skulle være bedre; det har jeg godt nok svært ved at smage. Hvis det kun var for øllets kvalitet, så tror jeg, vi skulle have fat i Andlox for at få et par forslag til sponsor - de kan virkelig noget med øl, tyskerne:-)
            Uden at det her skal komme til at handle alt for meget øl smag indenfor øl, så undrer jeg mig over at Tyskland står som noget specielt i forhold til øl hos mange. Jeg synes sgu tysk øl som regel er jævnt kedelig, og der er langt mere interessante tendenser i gang på det danske, amerikanske og hollandske ølmarked.

            Anyways, jeg synes det er fint med Albani som sponsor. Det gør ikke den store forskel for mig om jeg skal drikke kedelige øl fra Carlsberg eller Albani, men Albani har da den fynske identitet.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Uden at det her skal komme til at handle alt for meget øl smag indenfor øl, så undrer jeg mig over at Tyskland står som noget specielt i forhold til øl hos mange. Jeg synes sgu tysk øl som regel er jævnt kedelig, og der er langt mere interessante tendenser i gang på det danske, amerikanske og hollandske ølmarked.

              Anyways, jeg synes det er fint med Albani som sponsor. Det gør ikke den store forskel for mig om jeg skal drikke kedelige øl fra Carlsberg eller Albani, men Albani har da den fynske identitet.
              Ørbæk Bryggeri!
              Nu er jeg godt nok også økofanatiker, men de laver KUN øl der smager af noget.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Ørbæk Bryggeri!
                Nu er jeg godt nok også økofanatiker, men de laver KUN øl der smager af noget.
                Ærgeligt de ikke lige havde til et hovedsponsorat så

                Comment


                  #83
                  Bare der kommer Mørk Mumme på stadionet.
                  "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg nægter at tro, at Albani kan gå ind og matche et kæmpe internationalt brand som Carlsberg, som har været en rigtigt godt betalende hovedsponsor for os gennem årene. Der snakkes om et "anstrengt forhold", og jeg har selv arbejdet med et hovedsponsorat i en dansk Superligaklub, hvor der indgik optioner, hvor vi bl.a. kunne komme ud af aftalen med mindst et ½ års varsel, det er vel ikke urealistisk, at Carlsberg har haft det samme option og udnyttet den her?

                    Så har OB så givetvis fået lov til at lande en ny aftale i mellemtiden, så vi ikke stod og lignede nogle helt sørgelige stakler som ingen gider længere. Så vidt jeg husker, er det over en måned siden, at Vøge teasede for den her historie første gang.
                    I Stemmer-podcasten siger Jack (Jørgensen?), at det nye sponsorat økonomisk er lig med det gamle.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                      I Stemmer-podcasten siger Jack (Jørgensen?), at det nye sponsorat økonomisk er lig med det gamle.
                      Yes. Jack Jørgensen bekræfter at det er “fuld på højde”

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ørbæk Bryggeri!
                        Nu er jeg godt nok også økofanatiker, men de laver KUN øl der smager af noget.
                        Nej, det er næsten værre end Carlsberg.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Yes. Jack Jørgensen bekræfter at det er “fuld på højde”
                          "Fuld på højde" kan man vel blive med Albani lige så som med Carlsberg. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment

                          Working...
                          X