Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Carlsberg
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEr du sikker? Det er OSE vi snakker om - mestrene i at præsentere en lort som om det var guld...
MvH ChrisOB
Men dette drejer sig også om en større fynsk identitet. Og den er mere værd end nogle få skillinger
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægDet ved jeg heller ikke, men ud fra en logisk tilgang ( læs i øvrigt BT's historie ) tror jeg ikke aftalen er af samme kaliber som det Carlsberg kan. Royal Unibrew har haft gode år, men har langt fra de økonomiske muskler som Carlsberg er i besiddelse af.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRoyal Unibrew er altså blevet en stor og rentabel spiller som ved dette skifte kan øge sit salg betragteligt på fyn samtidig med en stor goodwill.. Deres regnskaber har set rigtig gode ud.. Så er på ingen måde overbevist om at OSE´s aftale bliver dårligere
Leave a comment:
-
Det bliver Albani og aftalen løber fem år frem ifølge Lasse Vøge.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHvordan dette kan være positivt forstår jeg ikke. Landets største bryggeri gider ikke foretagendet længere, så nu er man gået tiggergang til det næststørste.. Det er der næppe kommet en bedre kontrakt ud af. Altså nok engang en nedjustering af indtægtsgrundlaget. Vejen til topfodbold i Odense bliver bare længere og længere...
Jeg er dog enig at det på mange parametre er et skridt ned af rangstigen. Royal Unibrew har indtil for nyligt kun mistet sponsorater/samarbejdesaftaler på alt fra festivaler til værtshuse, og dermed kan man også få det indtryk at pengene er små eller de er decideret nærrige.
Kan det i øvrigt ikke passe at en del af Carlsberg sponsoratet blev udbetalt som placeringsbonus? I så fald har det været nogle ret magre år de seneste 5.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHvordan dette kan være positivt forstår jeg ikke. Landets største bryggeri gider ikke foretagendet længere, så nu er man gået tiggergang til det næststørste.. Det er der næppe kommet en bedre kontrakt ud af. Altså nok engang en nedjustering af indtægtsgrundlaget. Vejen til topfodbold i Odense bliver bare længere og længere...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet har jeg det egentlig ganske fint med. Jeg vil langt hellere have Albani, men nu må vi se hvem den nye sponsor bliver.
Leave a comment:
Leave a comment: