Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK 15.10-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...imod-kendelsen
    Vi kan ikke gå imod den dumme og forkerte kendelse...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Grotesk! DBU har endnu engang udstillet sig selv.. Alle skulle fyres, og bygges op på ny. Det skriger jo til himlen !! Håber der kommer fokus på DBU fra mediernes side - eller er de også godt begravet i DBU's styre?

      Comment


        #18
        det er jo simpelthen det mest groteske, jeg nogensinde har hørt om fra DBUs side af. Hvor i består rimeligheden i, at straffe andre klubber for FCK fans opførsel? Det skriger kraftedeme til himlen.

        Comment


          #19
          Anders Hørsholt har tudet lidt og straks skal andre klubber bøde for nogle voldspsykopaters gerninger.

          Det er en skandale af rang.

          Forbrydelse betaler sig.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Idioti af højeste karakter

            Comment


              #21
              Men dette kan vel også komme til at koste BIF 1,5-2 mill.. Det tænker jeg at de nok har en stærk mening om..
              Så mon ikke at BIF løser denne sag for os i sidste ende

              Det mest groteske kunne være at en evt omstødning af beslutningen kom efter OB-BIF og det derved kun gik ud over os

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...imod-kendelsen
                Vi kan ikke gå imod den dumme og forkerte kendelse...
                Dejligt, at OB i første omgang forsøger at gøre noget her!

                Men lidt ked af, hvis de bare lægger sig fladt ned nu. Lad os da fortsætte med at kæmpe den her sag. Det er ikke ok!

                Comment


                  #23
                  Mon ikke DBU har truet med bøde eller andet hvis OB modsatte sig? Men enig i at det er hul i hovedet at vi også straffes.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Dejligt, at OB i første omgang forsøger at gøre noget her!

                    Men lidt ked af, hvis de bare lægger sig fladt ned nu. Lad os da fortsætte med at kæmpe den her sag. Det er ikke ok!
                    Hvis bestyrelsen har fået en opringning fra DBU og modsætter sig den, så risikerer OB point-straf mm. Det er måske en lidt høj pris at risikere.

                    Comment


                      #25
                      FCK opfordrer fans at blive væk og respektere kendelsen.
                      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3192027
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        FCK opfordrer fans at blive væk og respektere kendelsen.
                        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3192027
                        Og her bliver idiotien så helt åbenlys: hvor skal de FCK-tilhængere, der alligevel tager turen til Odense, så være henne? I DBUs hjerner findes de med kendelsen ganske enkelt ikke; men det kan de altså godt gøre i virkeligheden. Og så er det bare OBs eget 'lille' problem.

                        Nu kan jeg ikke huske stadionregler udenad, men mener da, at det er forbudt at have modstanders farver på i neutralt afsnit/hjemmeafsnit - er det korrekt? Det kunne godt give lidt knas, afhængigt af hvad de 'tunge' fraktioner hos FCK-fans bestemmer sig for. Håber bare de holder sig væk.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Og her bliver idiotien så helt åbenlys: hvor skal de FCK-tilhængere, der alligevel tager turen til Odense, så være henne? I DBUs hjerner findes de med kendelsen ganske enkelt ikke; men det kan de altså godt gøre i virkeligheden. Og så er det bare OBs eget 'lille' problem.

                          Nu kan jeg ikke huske stadionregler udenad, men mener da, at det er forbudt at have modstanders farver på i neutralt afsnit/hjemmeafsnit - er det korrekt? Det kunne godt give lidt knas, afhængigt af hvad de 'tunge' fraktioner hos FCK-fans bestemmer sig for. Håber bare de holder sig væk.
                          "thansen.dk-tribunen, Richard Møller Nielsen Tribunen samt den del af Nordea-tribunen, der ikke er forbeholdt udeholdets fans, er forbeholdt OB-fans, og ved ophold på disse to tribuner er det forbudt at bære gæstemandskabets kendetegn og/eller komme med verbale udbrud og bemærkninger, der kan fremkalde stridigheder med de øvrige tilstedeværende gæster. Kontrollører og servicepersonale er berettiget til at bortvise gæster, der ikke overholder nævnte forbud."

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            "thansen.dk-tribunen, Richard Møller Nielsen Tribunen samt den del af Nordea-tribunen, der ikke er forbeholdt udeholdets fans, er forbeholdt OB-fans, og ved ophold på disse to tribuner er det forbudt at bære gæstemandskabets kendetegn og/eller komme med verbale udbrud og bemærkninger, der kan fremkalde stridigheder med de øvrige tilstedeværende gæster. Kontrollører og servicepersonale er berettiget til at bortvise gæster, der ikke overholder nævnte forbud."
                            Du har helt sikkert ret, og her ser jeg en grund til faldende tilskuer tal. Jeg kunne tidligere tage på stadion med en stor flok venner som alle nyder fodbold men hvor nogle holder med andre hold. Det har altid været sjovt, men i dag er der ikke plads til den slags tilskuer og fælles ture rundt i landet.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                              Du har helt sikkert ret, og her ser jeg en grund til faldende tilskuer tal. Jeg kunne tidligere tage på stadion med en stor flok venner som alle nyder fodbold men hvor nogle holder med andre hold. Det har altid været sjovt, men i dag er der ikke plads til den slags tilskuer og fælles ture rundt i landet.
                              Det synes jeg nu ikke er rigtigt. Jeg har selv oplevet et utal af gange, gennem mine snart 20 år på stadion, at der har siddet folk på langsiderne der har jublet når udeholdet scorede f.eks., uden at der var et problem med det. Jeg har sågar også selv prøvet at gøre det på andre stadions.

                              Men med de problemer det jo desværre kan medføre, synes jeg det er helt fornuftigt, at der i udgangspunktet opfordres til selvjustits, og så oplever jeg, at der trods alt er godt med albuerum indenfor de rammer. Hvis dine venner holder med modstanderholdet, og giver udtryk for det, når der scores f.eks., så har jeg svært ved at tro på, at det skulle være et problem på særligt mange stadions herhjemme, og da i hvert fald ikke i Odense.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                FCK opfordrer fans at blive væk og respektere kendelsen.
                                http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3192027
                                Pudsigt. Jeg havde ellers hørt, at FCK og OB var i dialog om mere konkrete tiltag ift. blandt andet tilskuerkonflikten, hvor FCK ville yde assistance. Så jeg går næsten ud fra, at der er mere i det end en lidt vag opfordring.

                                Comment

                                Working...
                                X