Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes på den anden side at KN og KEP har en pointe: der er INGEN absolut INGEN linje i den danske dommerstands kendelser mere. Og det er fordi ingen af vores dommere dømmer internationalt mere. Hvis dommeren "står det rigtige sted og glor på det", bør han jo dømme 10-12 straffespark i en kamp. Hiven i trøjen sker ved tæt på hver eneste dødbold omkring feltet. Hvis man vil "hiven i trøjen" til livs, skal der dømmes på det i hver kamp. Problemet er bare, at de danske klubber vil få kæmpe problemer i de internationale kampe efterfølgende, når superligaspillerne har lært at afholde sig fra det, men at det ikke bliver dømt ude i Europa.
    Problemet er så bare at vi nok i større grad betragtes som nogle tudeprinsesser end at der sættes fokus på dommerstanden sættes til debat af at en ligegyldig klub som OB, går ud og brokker sig. Synes det er latterligt at de efter en dårligt spillet kamp, går ud og hænger dommerne ud. Det er da rigtigt at 50/50 kendelserne ikke har været på vores side i de nævnte kampe, men det er nok ikke det, som har betydning for at vi ikke lægge en aflevering over 5 meter, og ikke formår at fremtvinge i nærheden af samme mængde store chancer som modstanderen.

    Comment


      Gryte igen på ugens hold i Tipsbladet

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

      Mener kun at Gryte og spillere i bagkæden har været valgt i år efter 11 runder. Underligt når vi har så mange stærke offensive spillere

      Comment


        Jeg tror der er for mange herinde der ikke helt ved hvad fodbold handler om i OB.

        Det handler om at KEP, Jønne, Thrane, AK og Helenius spiller fast og gerne hele tiden.

        Hvis de har spillet en ok kamp inden for de sidste 14 kampe så spiller de.

        Nu er vi så heldige at Jønne ikke har været i nærheden af godhed de sidste 14 kampe, så nu er han endelig ikke med i truppen.

        Gode spillere som dem vi ellers har skal enden være i Gryte klasse ellers vil der blive roteret med dem alle sammen.

        OB stiller i øjeblikket ikke med det bedste hold.
        Men med en masse LORTE Aab'er og nogle roterende spillere.


        Med KN og JH ved roret får vi aldrig et hold to gange i træk hvor vi spiller med de bedste spillere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Ja, naturligvis kan der være behov for det, men det tenderer jo det latterlige efterhånden. For hver gang de forsøger at "beskytte" spillerne, så mister fansene en smule af troen. Kreditten er ikke uendelig, når det udmeldte ikke in sync med den virkelighed vi oplever.
          Jeg tror også spillerne mister troen på Kent når han så længe har talt kampe op som spillerne ved var dårlige.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Gryte igen på ugens hold i Tipsbladet

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

            Mener kun at Gryte og spillere i bagkæden har været valgt i år efter 11 runder. Underligt når vi har så mange stærke offensive spillere
            Jeg mener nu også at AK blev valgt efter Helsingør-kampen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Jeg mener nu også at AK blev valgt efter Helsingør-kampen.
              Han kom på månedens hold, men ikke rundens hold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Han kom på månedens hold, men ikke rundens hold.
                Mener jeg også. Tror ikke vi har haft en spiller ud over forsvar og målmand på rundens hold.
                Ved godt at disse kåringer ikke altid er lige nuanceret men det indikerer altså kraftigt vores holds kvaliteter generelt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mener jeg også. Tror ikke vi har haft en spiller ud over forsvar og målmand på rundens hold.
                  Ved godt at disse kåringer ikke altid er lige nuanceret men det indikerer altså kraftigt vores holds kvaliteter generelt
                  Han var ikke på rundens hold, det skrev de også da han kom på månedens hold.
                  At det var lidt mærkeligt at han ikke havde været på rundens hold når han kom på månedens hold, men hans præstation i de 3 første runder med 3 mål til følge var godt nok til at komme på månedens hold.

                  Comment

                  Working...
                  X