Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-peter-utaka/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Alle rygter går på at vi stort set intet betaler for Fellah.
      Men noget betaler vi jo alligevel. Om det så er 20.000 om måneden, 40.000 eller hvad ved jeg, så er det jo penge man i teorien kunne have brugt i forhandlinger om en anden spiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Men noget betaler vi jo alligevel. Om det så er 20.000 om måneden, 40.000 eller hvad ved jeg, så er det jo penge man i teorien kunne have brugt i forhandlinger om en anden spiller.
        Sheed, rygter kan man ikke debatere imod.. Selvfølgelig betaler FCN Fellah de 40.000 om måneden, mens vi så får lov til at benytte ham pure gratis. FCN spurgte så tiggende om vi i så fald ville undlade at benytte ham mod dem, da det ville se besynderligt ud at deres egen spiller, som de afholder alle lønudgifter for, scorer mod dem.. Men så blev vores sportslige ledelse vrisne, og straks rettede FCN ind, så det må vi godt nu også..

        Comment


          På Lyngbys forum er der meldt ud at Bror Blume er set i Odense. Jeg ville sgu ikke kunne se et ansigt og tænke "Det er sgu da Bror Blume fra Lyngby"
          Hvis han er set i omgivelser der har med OB at gøre, giver det vel fin mening at genkende ham. Anyways - Jeg synes sgu det ville være fint nok. Ud fra dagens artikler er Lyngby folkene ikke vanvittigt løntunge, så det giver god mening at prøve! Han er også en fin spiller
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Øhhhh.. Okay. Lad os håbe for Vejle, at han gider spille fodbold, og ikke kun står og slår ud med armene
            OBeliever

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
              Øhhhh.. Okay. Lad os håbe for Vejle, at han gider spille fodbold, og ikke kun står og slår ud med armene
              Arrrhh, den er sgutte helt fair overfor Utaka. Han gjorde det fantastisk for OB. Kim Brink skulle var for lang tid om at sælge ham, det gik både ud over klubben, altså den pris vi fik for ham i sidste ende. Men det gik også ud over Utakas motivation. Han havde udtjent sin værnepligt et helt år før han blev solgt...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                mon dog vi havde en chance under alle omstændigheder mm JH vil give ham en Falk kontrakt.. og det vil han næppe
                Givetvis ikke, men det vat sådan set heller ikke pointen. Pointen var snarere, at man, i mon optil, kunne have disponeret langt bedre over det i forvejen begrænsede lønbudget.

                Når det så er sagt, så har jeg svært ved at se ham opnå en plads i start-11 både BIF og FCN. I BIF sidder Mukhtar på 10’eren selvom spiller bliver sat fra 6’eren, Christian Nørgaard, som uden megen tvivl, er ligaens bedste på pladsen. I FCN er det Mathias Jensen som sætter spillet, og ham ser jeg heller ikke Rygaard slå af. Dog kunne han være en mulighed i deres forreste kæde, som alternativ til Asante, Donyoh, Amon, Aaquist m.fl.

                Så medmindre at DAVID havde lyst til at overbyde os, så synes jeg at vi, havde et langt mere “spændende” projekt at tilbyde, hvis vi havde forvaltet vores budget bedre. Selvfølgelig med forbehold for, hvad Rygaards egne ønsker måtte være.
                Last edited by JMJ; 08-02-2018, 07:11.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                  Arrrhh, den er sgutte helt fair overfor Utaka. Han gjorde det fantastisk for OB. Kim Brink skulle var for lang tid om at sælge ham, det gik både ud over klubben, altså den pris vi fik for ham i sidste ende. Men det gik også ud over Utakas motivation. Han havde udtjent sin værnepligt et helt år før han blev solgt...
                  Den motivationsramte Utaka formåede alligevel at sende 9 bolde i kassen i sin sidste sæson... Det er næsten lige før jeg hellere så ham an end at ville give vores nuværende angribere chancen for at vise, at de vitterligt ER mere farlige foran målet end min farmor.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Synes det ville være forfærdeligt at se Utaka få succes et andet sted i DK, uden at vi har haft ham forbi Ådalen og prøvet ham af.
                    Tror sgu stadig at han kan. Mht motivation, så var situationen da en ganske anden sidst han var her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Synes det ville være forfærdeligt at se Utaka få succes et andet sted i DK, uden at vi har haft ham forbi Ådalen og prøvet ham af.
                      Tror sgu stadig at han kan. Mht motivation, så var situationen da en ganske anden sidst han var her.
                      Hvor end meget jeg elsker nostalgi og stadig værdsætter det Utaka gjorde for os syntes jeg det ville være tosset at hente en angriber der fylder 34 år i næste uge

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvor end meget jeg elsker nostalgi og stadig værdsætter det Utaka gjorde for os syntes jeg det ville være tosset at hente en angriber der fylder 34 år i næste uge
                        Spillende angrebstræner .... han var sq kynisk foran kassen ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Også hvis han stadig har det vi mangler? Hvis Vejle kan tilbyde den løn jan forlanger, så kan vi vel også.
                          Vi har desperat brug for en stabil målscorer (og lidt flair). Der er jo ingen der siger at vi skal tilbyde en 3 årig kontrakt.

                          Comment


                            Jan=han :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Også hvis han stadig har det vi mangler? Hvis Vejle kan tilbyde den løn jan forlanger, så kan vi vel også.
                              Vi har desperat brug for en stabil målscorer (og lidt flair). Der er jo ingen der siger at vi skal tilbyde en 3 årig kontrakt.
                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Jan=han :-)
                              Det går bare galt næsten hver gang man prøver at genskabe noget “som var godt engang”.. Jeg beholder hellere de gode minder..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Spillende angrebstræner .... han var sq kynisk foran kassen ...
                                Det ved du jo godt at Kent ikke tror på..... Utaka levede også på sin fart. Er den der stadig?

                                Comment

                                Working...
                                X