Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det er da også en form for kontinuitet
    I de 67 kampe han har i superligaen er det i gennemsnit blevet til 55 min pr kamp .. hmm ligner ikke stamspiller ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg savner bare for 1 gangs skyld at komme positiv og glad ud af et vindue

      Kunne de så bare præstere så godt at man måtte krybe til korset og indrømme man tog fejl... Men det sker heller ikke..
      Mest af alt er jeg sur på mig selv over ENDNU en gang at få forventningerne op på et niveau hvor man begynder at tro lidt på tingene.. Det er jo mig der er den dumme for at lade mig narre.. Endnu engang
      Det er meget naturligt, når man gerne vil sit hold det godt. Problemet er bare, at man ikke kan stole ét milligram på dem, der er ansvarlige for rekrutteringen, uanset hvem der kommer. Jeg har det lidt sådan, at vi kunne hente Messi eller Ronaldo, og de vil alligevel ende med at spille som Jönsson.

      Jeg ser det som en positiv ting, at de åbent snakker om et fokus på mere direkte spil. Det har jeg efterlyst pænt længe. Om der så bliver fulgt op på det med FAKTISK virkelighed, det er så en anden sag. Er det noget, man skal lære omkring Jesper Hansen/Kent Nielsen. Det er ikke ret tit virkeligheden står til mål med munden.

      Du er i din gode ret til hele tiden at håbe - det gør jeg også - men indtil vi har set de faktiske resultater af det man henter, så forholder jeg mig personligt til tidligere erfaringer - og de fortæller mig, at det ikke er sundt at kaste tillid imod nogen, der på intet tidspunkt har vist sig tilliden værd.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        I de 67 kampe han har i superligaen er det i gennemsnit blevet til 55 min pr kamp .. hmm ligner ikke stamspiller ..
        Det var de kontinuerlige forsøg på at hente den samme spiller, der kontinuerligt ikke har spillet fast, jeg tænkte på..
        Nå ja, en joke er aldrig rigtig god, når den skal forklares.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Det er da også en form for kontinuitet
          ...ud i desperationens (u)ædle kunst?

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            I de 67 kampe han har i superligaen er det i gennemsnit blevet til 55 min pr kamp .. hmm ligner ikke stamspiller ..
            Du mener ligner vel netop en stamspiller?

            Comment


              Sæt ikke næsen op efter flere spillere før til sommer. Vinduet er lukket. Der er ikke plads til flere i truppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                men der er jo sportschefer derude med mindre budgetter der henter bedre spillere og formår at skabe hold...
                der er klubber derude med mindre økonomi der i JH’s tid ender højere i tabellen ...

                At have flere penge er muligvis ikke alt men det er sjældent et handikap og bør ikke være en undskyldning ..

                JH evner simpelthen ikke at bruge pengene bedst muligt og skabe bedst mulige hold.

                Han har løst sin opgave med at få regnskabet i balance, fint, men så må der findes en der evner at skabe et top6 hold ...
                det hænger vel i høj grad også sammen med at vide hvad man har råd til - og rette spillestilen ind efter det. Nytter jo ikke noget at ville spille "flot" (teknisk) bold hvis ikke man er villig til at ofre pengene på de spillere der kan løfte en sådan stil. Hobro eller Sønderjydske - og Horsens for den sags skyld har klaret sig med andre midler - godt forsvar og fighter vilje - det kommer man altså langt med, og noget jeg syntes der alt for ofte har været fraværende når man har set OB den seneste tid....har lidt for mange gange set et hold der ikke "virkede klar" fra start og det burde da være det mindste man kan forvente.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Sæt ikke næsen op efter flere spillere før til sommer. Vinduet er lukket. Der er ikke plads til flere i truppen.
                  Regnede jeg også med. Hvor skulle vi hente en ny spiller til? Endnu en kant? Nej, det vil selvfølgelig ikke give nogen mening.

                  Vanvittigt skuffende vindue, holdt op mod de udmeldinger som klubben har givet gennem længere tid omkring top 6-ambitioner og muligheder for at gøre noget økonomisk, hvis man ramte den rigtige spiller. I stedet går vi ud af det her vindue og er klart svækket i midterforsvaret. Vi er sandsynligvis også svækket på den centrale midtbane her på kort sigt. På kanterne har vi fået to nye spillere, men det er tvivlsomt hvorvidt nogle af dem er gode nok til at slå dem af vi har i forvejen, og så mister vi vel stadig sandsynligvis en god spiller i Joan, som er en af de få vi har der kan noget på egen hånd og kan lave mål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Sæt ikke næsen op efter flere spillere før til sommer. Vinduet er lukket. Der er ikke plads til flere i truppen.
                    Er det tro eller info

                    Comment


                      Martin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
                      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                        Martin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
                        Men det giver til mindst lidt håb.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                          Martin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
                          Er der en anden spiller, som Kent ville have for 3 år siden, men som sidenhen kun har spillet få hele kampe?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                            Martin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
                            Til hvilken position skulle det være? Med mindre der ryger et af de større navne udover Joan, tror jeg ikke der sker en skid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                              Martin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
                              Det er ikke sikkert, at Fellah er sidste OB-handel. Der kan ske mere. Som jeg hører det fra forskellige kilder, er OB stadig på markedet. #sldk#obdk#transferdk

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Til hvilken position skulle det være? Med mindre der ryger et af de større navne udover Joan, tror jeg ikke der sker en skid.

                                Tror der er flere positioner i spil. Flere heste. Og ja, der kan nok også ske noget den anden vej.

                                Comment

                                Working...
                                X