Oprindeligt indsendt af bengaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.fyens.dk/article/3218665
Kan ikke læse hele indholdet, men det her er da betryggende.
"OBs cheftræner Kent Nielsen er klar over, at klubben nu skal ud og hente erstatninger om ikke andet til bredden af truppen"
Jep, lige en justering eller to til bredden, så skulle den være i vinkel. Så kan jeg faktisk ikke se et scenarie for mig, hvor vi ikke kommer i top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.fyens.dk/article/3218665
Kan ikke læse hele indholdet, men det her er da betryggende.
"OBs cheftræner Kent Nielsen er klar over, at klubben nu skal ud og hente erstatninger om ikke andet til bredden af truppen"
Jep, lige en justering eller to til bredden, så skulle den være i vinkel. Så kan jeg faktisk ikke se et scenarie for mig, hvor vi ikke kommer i top 6.
Vi gav to meget vigtige spillet væk. Selvom Izunna var ikke den store succes så var ham vores bedste duelspiller og eneste "hårde hund" på midtbanen.
Og Tingagers betydning for holdet og en sikker forsvarsarbejde var meget stor.
Uden ægte erstatninger - og taler ikke om "bredden" - bliver det en gyser i foråret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægJa det giver jo et lidt andet perspektiv. . . . og dejligt usympatisk oven i hatten, en form for skatteundragelse, det er da bare for lækre moves OB laver pt.
Og i min bog retfærdiggør ingen floskler, om at alle gør det etc. Plausibelt men fesent. Og nok også derfor man har "opdigtet" en historie om at han længe har ønsket noget andet. Så meld dog ud hvordan lortet hænger sammen. Det andet her er jo bare usmageligt.
Comment
-
Er jeg den eneste der synes, at det er mærkeligt, at OB ikke har skrevet noget om hverken Izunna eller Tingager på nogle af deres sociale medier? Jeg synes faktisk, at det grænser til halvdårlig stil, både overfor spillerne og fans.
Er man virkelig så forskræmt af alt der kunne minde om dårlig omtale og kritik, at man ikke tør dele nyheder der risikerer at dele vandene, såsom stamspillere der forlader klubben? Eller er OBs mediestrategi bare ligeså lemfældig og klodset som i andre dele af driften? Amatøragtigt virker det i hvert fald som, i mine øjne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægUnder i den grad Tingager den chance. Han har været en fremragende historie for klubben og en super person der har været nem at holde af som fan.
Tilgengæld bliver det bare ikke lettere at finde optimisme for den nuværende sportslige ledelse. Nu har man brugt år på at tale om vigtigheden af kontinuitet, og nu hvor man så er nået til et punkt, hvor det skulle til at forløses, så skifter vi med stor sandsynlighed 4-5 mand fra startsopstillingen på 6 måneder. Det er bare helt sort, men bekræfter jo bare den teori mange af os har haft længe, nemlig at "kontinuitets"-snakken primært handlede om at købe sig tid, og forsøge at camouflere nogle klare sportslige fejlinvesteringer.
Jeg beundrer jer der har en tro på, at den nuværende sportslige ledelse formår at forstærke truppen over de næste to vinduer, jeg aner simpelthen ikke, hvor i får den optimisme fra.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægGad godt vide hvad vi har fået i transfer. Transfermacht siger hans værdi er 400.000 euro. Cirka 3 mill.. for mig er alt under 8 for lidt! Har havde lige forlænget i sommers.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægGad godt vide hvad vi har fået i transfer. Transfermacht siger hans værdi er 400.000 euro. Cirka 3 mill.. for mig er alt under 8 for lidt! Har havde lige forlænget i sommers.
Fælles for dem er dog, at ingen af dem har kostet €1 mio. jf. Transfermarkt, den dyreste af dem var den dengang 19-årige angriber Abdullahi, der allerede var slået igennem i Norge. Tingager kan næppe gå for det samme som ham.
Comment
-
Det er lige før at jeg nærmest hylder salgene, fordi det simpelthen alt andet lige må være ensbetydende med indkøb. JH's udtalelser lige inden vinduets åbning om at alt under top 6 er skuffende harmonerer ikke med salg af to profiler, hvis ikke der sker ting og sager den anden vej. Så kan man have tiltro til JH's evner eller ej, men alene forventningen om at få noget ind er dejligt. Den her trup har brug for nyt liv. Jeg tvivler på vi finder de rette, men jeg glæder mig over at der nu sker noget, for det er jeg ret sikker på der gør!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNå men så må vi se om Thelander og Kusk kommer i løbet af januar.
Det er vel noget i den stil der skal til for at lappe hullerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNå men så må vi se om Thelander og Kusk kommer i løbet af januar.
Det er vel noget i den stil der skal til for at lappe hullerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægAndlox@
Kan du se nogle steder Hvad der er betalt for Tingager?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment