Annoncering

Collapse
No announcement yet.

JJT udtaget til U21-landsholdet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JJT udtaget til U21-landsholdet.

    Stort tillykke
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    #2
    Hvorfor er han ikke med i truppen? Ifølge resultat er han ikke engang på bænken... Har jeg misset noget?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Hvorfor er han ikke med i truppen? Ifølge resultat er han ikke engang på bænken... Har jeg misset noget?
      Nej, det tror jeg ikke. Han er i truppen, men ikke udtaget til kampen, så vidt jeg kan se. Mathias Jensen og Phillip Billing i start-11er er svære at hamle op med - Så er Sammy Skytte og AaBs Magnus Christensen på bænken, der nok dækker pladsen på midten. JJTs styrke og svaghed i den sammenhæng er jo nok, at han er en ret klar playmaker og ikke kan så meget andet. En Sammy Skytte er dels også god og kan rykkes mere og tilbage; Magnus Christensen ved jeg ikke så meget om. Men man kunne også rykke en Jacob Bruun Larsen og flere andre ind centralt, så det ser lidt svært ud med JJT, så længe han ikke er brudt tydeligere igennem.

      Comment


        #4
        Han har også haft lidt problemer med fysikken og er ikke 100% pt. Så tænker det er en stor del af forklaring..

        Eller det håber jeg. For ellers er det jo lidt skidt

        Comment


          #5
          I øvrigt - sidekommentar, men bare lidt slående: check trænerstab på U21 og U19 og se, hvor mange fynboer, der er. Kan godt være vi savner lidt på banen, men udenfor er der en del. Niels Frederiksen er jo fra Odense og 13'er helt tilbage i sin ungdom; Uffe er assistent, Clausen U19-træner - bare lidt sjovt at se.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han har også haft lidt problemer med fysikken og er ikke 100% pt. Så tænker det er en stor del af forklaring..

            Eller det håber jeg. For ellers er det jo lidt skidt
            Mathias Jensen er meget samme type spiller bare et niveau over på det de begge kan og så har han også defensive evner.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              I øvrigt - sidekommentar, men bare lidt slående: check trænerstab på U21 og U19 og se, hvor mange fynboer, der er. Kan godt være vi savner lidt på banen, men udenfor er der en del. Niels Frederiksen er jo fra Odense og 13'er helt tilbage i sin ungdom; Uffe er assistent, Clausen U19-træner - bare lidt sjovt at se.
              Spiller Julius mon for U19 eller lider han samme skæbne som JJ

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Spiller Julius mon for U19 eller lider han samme skæbne som JJ
                Ifølge DBU's hjemmeside startede han på bænken i begge kampe mod Rumænien. Han fik et kvarter i første kamp og 31 minutter i den anden. Molberg fik i øvrigt en time i den første kamp, hvor han tilsyneladende blev skadet. Han var i hvert fald ikke med i den efterfølgende.
                SLO

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Ifølge DBU's hjemmeside startede han på bænken i begge kampe mod Rumænien. Han fik et kvarter i første kamp og 31 minutter i den anden. Molberg fik i øvrigt en time i den første kamp, hvor han tilsyneladende blev skadet. Han var i hvert fald ikke med i den efterfølgende.
                  Tak

                  Comment

                  Working...
                  X