Stort tillykke
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
JJT udtaget til U21-landsholdet.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHvorfor er han ikke med i truppen? Ifølge resultat er han ikke engang på bænken... Har jeg misset noget?
Comment
-
I øvrigt - sidekommentar, men bare lidt slående: check trænerstab på U21 og U19 og se, hvor mange fynboer, der er. Kan godt være vi savner lidt på banen, men udenfor er der en del. Niels Frederiksen er jo fra Odense og 13'er helt tilbage i sin ungdom; Uffe er assistent, Clausen U19-træner - bare lidt sjovt at se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan har også haft lidt problemer med fysikken og er ikke 100% pt. Så tænker det er en stor del af forklaring..
Eller det håber jeg. For ellers er det jo lidt skidtTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægI øvrigt - sidekommentar, men bare lidt slående: check trænerstab på U21 og U19 og se, hvor mange fynboer, der er. Kan godt være vi savner lidt på banen, men udenfor er der en del. Niels Frederiksen er jo fra Odense og 13'er helt tilbage i sin ungdom; Uffe er assistent, Clausen U19-træner - bare lidt sjovt at se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpiller Julius mon for U19 eller lider han samme skæbne som JJSLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægIfølge DBU's hjemmeside startede han på bænken i begge kampe mod Rumænien. Han fik et kvarter i første kamp og 31 minutter i den anden. Molberg fik i øvrigt en time i den første kamp, hvor han tilsyneladende blev skadet. Han var i hvert fald ikke med i den efterfølgende.
Comment
Comment