Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Randers FC (24-09-17)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig
Men han skal til at kæmpe for sin plads. Ryan er en klasse back og meget mere skolet en Desler.
Men der er stor kamp om pladserne efterhånden i OB. Mulighederne er mange. Problemet er bare stadig at vi mangler den ekstra kvalitet som skal flytte os.
Det ændrer stor konkurrence mellem jævne superliga spillere ikke rigtig på.
Men hatten af for Kent igår. Om det så var 3-4-3 eller 3-5-2
Når det så er sagt, skal han nok få fint med spilletid på kanten, og hvis ikke han lige var kommet tilbage fra en skade, tror jeg også det havde været ham, og ikke CN, der var kommet ind i pausen, da vi gik over til 4-4-2. Han stod jo i hvert fald foran ham til Brøndbykampen.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ved hvor man kan finde en stilling efter 10 runder i sidste sæson?
(Edit: jeg var for langsom)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
så alt kan ske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægRyan er en klart bedre back. Jeg synes, det er ærgerligt, at Desler er blevet kastet rundt på så mange forskellige positioner, for han er endt som en "jack of all trades, master of none". Han er en solid allrounder, men han har ikke rigtig nogen åbenlyse spidskompetencer.
Når det så er sagt, skal han nok få fint med spilletid på kanten, og hvis ikke han lige var kommet tilbage fra en skade, tror jeg også det havde været ham, og ikke CN, der var kommet ind i pausen, da vi gik over til 4-4-2. Han stod jo i hvert fald foran ham til Brøndbykampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi må se hvad der sker til næste kamp. Hvis Izu og JJ skal ind igen skal man jo finde en anden plads til Greve. Og der ser vel ud til at han har overhalet Desler i kampen om en kant pladsSLO
Comment
-
Gryte
KEP. Tverskov. Tingager
Ryan. Izu. JJT. JBL
Desler. Greve. Eskesen
Nu skal vi sq have noget fynsk talent på holdet ... :-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægGryte
KEP. Tverskov. Tingager
Ryan. Izu. JJT. JBL
Desler. Greve. Eskesen
Nu skal vi sq have noget fynsk talent på holdet ... :-)
Så ingen grund til at pace ham frem for meget. Han skal have tid på træningsbanen, reserveholdskampe, fysisk træning og små indhop i år.
Ikke startpladser. Det skal nok komme i løbet af næste sæson hvis han holder sig skadesfri
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ved hvor man kan finde en stilling efter 10 runder i sidste sæson?Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægsyntes nu at de minutter vi har set med Eske tydeligt viser en knægt med kæmpe potentiale men også store mangler endnu.
Så ingen grund til at pace ham frem for meget. Han skal have tid på træningsbanen, reserveholdskampe, fysisk træning og små indhop i år.
Ikke startpladser. Det skal nok komme i løbet af næste sæson hvis han holder sig skadesfri"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægsyntes nu at de minutter vi har set med Eske tydeligt viser en knægt med kæmpe potentiale men også store mangler endnu.
Ikke startpladser. Det skal nok komme i løbet af næste sæson hvis han holder sig skadesfri
Jeg sad dog mod Randers og håbede på, at vi satte ham ind, fordi Randers lignede et hold på vej i total opløsning - og hvilken bedre måde end at give en ung knægt yderligere et boost ved at sætte ham ind ved stillingen 3-0 og på et tidspunkt, hvor modstanderen så møre ud? Men Eskesen var end ikke ude for at varme op.
Ved godt, at der altid er mange overvejelser - og det er ikke en decideret bebrejdelse, men damn it - hvorfor var Eskesen ikke en del af overvejelserne til den sidste udskiftning? Tingager gik først i stykker til sidst.
Men jo, der skal passes på ham - han er uskolet taktisk på det niveau - og fysikken skal vokse - nøjagtigt som med Falk, da han var samme alder. Den lille forskel er så bare, at jeg synes Falks talent var lidt mere åbenlyst end Eskesens. Det betyder at Eskesen skal kæmpe mere for at etablere sig end Falk skulle.
Han er med i truppen nu - så må han tage den derfra - og forsøge at forblive en del af truppen så mange gange, han kan - så skal der nok blive en profil ud af ham på længere sigt.
Det dér Falk agtige ryk og aflevering værk han lavede i 2. Halvleg mod Fremad Amager, viste at der er noget spændende at bygge på.
Det tror jeg også Kent ved.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnig. Alene det, at han allerede har fået sin første startplads må da give knægten lidt mere hår på brystet.
Jeg sad dog mod Randers og håbede på, at vi satte ham ind, fordi Randers lignede et hold på vej i total opløsning - og hvilken bedre måde end at give en ung knægt yderligere et boost ved at sætte ham ind ved stillingen 3-0 og på et tidspunkt, hvor modstanderen så møre ud? Men Eskesen var end ikke ude for at varme op.
Ved godt, at der altid er mange overvejelser - og det er ikke en decideret bebrejdelse, men damn it - hvorfor var Eskesen ikke en del af overvejelserne til den sidste udskiftning? Tingager gik først i stykker til sidst.
Men jo, der skal passes på ham - han er uskolet taktisk på det niveau - og fysikken skal vokse - nøjagtigt som med Falk, da han var samme alder. Den lille forskel er så bare, at jeg synes Falks talent var lidt mere åbenlyst end Eskesens. Det betyder at Eskesen skal kæmpe mere for at etablere sig end Falk skulle.
Han er med i truppen nu - så må han tage den derfra - og forsøge at forblive en del af truppen så mange gange, han kan - så skal der nok blive en profil ud af ham på længere sigt.
Det dér Falk agtige ryk og aflevering værk han lavede i 2. Halvleg mod Fremad Amager, viste at der er noget spændende at bygge på.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnig. Alene det, at han allerede har fået sin første startplads må da give knægten lidt mere hår på brystet.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan var ikke med på bænken. Han var siet fra. I videoen fra omklædningsrummet står han også i alm tøj
Synes bare jeg så ham før kampen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment