Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC (24-09-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der ved hvor man kan finde en stilling efter 10 runder i sidste sæson?
    https://www.superstats.dk/stilling/r...F2017&runde=10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig

      Men han skal til at kæmpe for sin plads. Ryan er en klasse back og meget mere skolet en Desler.

      Men der er stor kamp om pladserne efterhånden i OB. Mulighederne er mange. Problemet er bare stadig at vi mangler den ekstra kvalitet som skal flytte os.
      Det ændrer stor konkurrence mellem jævne superliga spillere ikke rigtig på.

      Men hatten af for Kent igår. Om det så var 3-4-3 eller 3-5-2
      Ryan er en klart bedre back. Jeg synes, det er ærgerligt, at Desler er blevet kastet rundt på så mange forskellige positioner, for han er endt som en "jack of all trades, master of none". Han er en solid allrounder, men han har ikke rigtig nogen åbenlyse spidskompetencer.

      Når det så er sagt, skal han nok få fint med spilletid på kanten, og hvis ikke han lige var kommet tilbage fra en skade, tror jeg også det havde været ham, og ikke CN, der var kommet ind i pausen, da vi gik over til 4-4-2. Han stod jo i hvert fald foran ham til Brøndbykampen.
      SLO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nogen der ved hvor man kan finde en stilling efter 10 runder i sidste sæson?
        http://www.superstats.dk/stilling/ru...F2017&runde=10

        (Edit: jeg var for langsom)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Tak. Der var kun 3 af dem der lå i Top 6 på det tidspunkt der nåede det efter 26 runder. Og det var FCK,FCM,BIF.
          så alt kan ske

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
            Ryan er en klart bedre back. Jeg synes, det er ærgerligt, at Desler er blevet kastet rundt på så mange forskellige positioner, for han er endt som en "jack of all trades, master of none". Han er en solid allrounder, men han har ikke rigtig nogen åbenlyse spidskompetencer.

            Når det så er sagt, skal han nok få fint med spilletid på kanten, og hvis ikke han lige var kommet tilbage fra en skade, tror jeg også det havde været ham, og ikke CN, der var kommet ind i pausen, da vi gik over til 4-4-2. Han stod jo i hvert fald foran ham til Brøndbykampen.
            Vi må se hvad der sker til næste kamp. Hvis Izu og JJ skal ind igen skal man jo finde en anden plads til Greve. Og der ser vel ud til at han har overhalet Desler i kampen om en kant plads

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi må se hvad der sker til næste kamp. Hvis Izu og JJ skal ind igen skal man jo finde en anden plads til Greve. Og der ser vel ud til at han har overhalet Desler i kampen om en kant plads
              Greve spillede jo højrekant i anden halvleg mod Randers, så det afhænger også af, om vi spiller med 3-mandsforsvar eller den sædvanlige 4-4-2. Bliver det sidstnævnte, kan jeg godt forestille mig, at Desler får den ene kant, men den kan selvfølgelig også gå til CN, Joan eller - Gud forbyde det - Jönsson.
              SLO

              Comment


                Gryte
                KEP. Tverskov. Tingager
                Ryan. Izu. JJT. JBL
                Desler. Greve. Eskesen

                Nu skal vi sq have noget fynsk talent på holdet ... :-)
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Gryte
                  KEP. Tverskov. Tingager
                  Ryan. Izu. JJT. JBL
                  Desler. Greve. Eskesen

                  Nu skal vi sq have noget fynsk talent på holdet ... :-)
                  syntes nu at de minutter vi har set med Eske tydeligt viser en knægt med kæmpe potentiale men også store mangler endnu.
                  Så ingen grund til at pace ham frem for meget. Han skal have tid på træningsbanen, reserveholdskampe, fysisk træning og små indhop i år.
                  Ikke startpladser. Det skal nok komme i løbet af næste sæson hvis han holder sig skadesfri

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nogen der ved hvor man kan finde en stilling efter 10 runder i sidste sæson?
                    https://www.superstats.dk/stilling/r...F2017&runde=10
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      syntes nu at de minutter vi har set med Eske tydeligt viser en knægt med kæmpe potentiale men også store mangler endnu.
                      Så ingen grund til at pace ham frem for meget. Han skal have tid på træningsbanen, reserveholdskampe, fysisk træning og små indhop i år.
                      Ikke startpladser. Det skal nok komme i løbet af næste sæson hvis han holder sig skadesfri
                      Så må Helenius, AK, Festersen, Joan, Jønne og Weber slås om spidsen mens Greve tager en venstrekant ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        syntes nu at de minutter vi har set med Eske tydeligt viser en knægt med kæmpe potentiale men også store mangler endnu.
                        Så ingen grund til at pace ham frem for meget. Han skal have tid på træningsbanen, reserveholdskampe, fysisk træning og små indhop i år.
                        Ikke startpladser. Det skal nok komme i løbet af næste sæson hvis han holder sig skadesfri
                        Enig. Alene det, at han allerede har fået sin første startplads må da give knægten lidt mere hår på brystet.

                        Jeg sad dog mod Randers og håbede på, at vi satte ham ind, fordi Randers lignede et hold på vej i total opløsning - og hvilken bedre måde end at give en ung knægt yderligere et boost ved at sætte ham ind ved stillingen 3-0 og på et tidspunkt, hvor modstanderen så møre ud? Men Eskesen var end ikke ude for at varme op.

                        Ved godt, at der altid er mange overvejelser - og det er ikke en decideret bebrejdelse, men damn it - hvorfor var Eskesen ikke en del af overvejelserne til den sidste udskiftning? Tingager gik først i stykker til sidst.

                        Men jo, der skal passes på ham - han er uskolet taktisk på det niveau - og fysikken skal vokse - nøjagtigt som med Falk, da han var samme alder. Den lille forskel er så bare, at jeg synes Falks talent var lidt mere åbenlyst end Eskesens. Det betyder at Eskesen skal kæmpe mere for at etablere sig end Falk skulle.

                        Han er med i truppen nu - så må han tage den derfra - og forsøge at forblive en del af truppen så mange gange, han kan - så skal der nok blive en profil ud af ham på længere sigt.

                        Det dér Falk agtige ryk og aflevering værk han lavede i 2. Halvleg mod Fremad Amager, viste at der er noget spændende at bygge på.

                        Det tror jeg også Kent ved.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Enig. Alene det, at han allerede har fået sin første startplads må da give knægten lidt mere hår på brystet.

                          Jeg sad dog mod Randers og håbede på, at vi satte ham ind, fordi Randers lignede et hold på vej i total opløsning - og hvilken bedre måde end at give en ung knægt yderligere et boost ved at sætte ham ind ved stillingen 3-0 og på et tidspunkt, hvor modstanderen så møre ud? Men Eskesen var end ikke ude for at varme op.

                          Ved godt, at der altid er mange overvejelser - og det er ikke en decideret bebrejdelse, men damn it - hvorfor var Eskesen ikke en del af overvejelserne til den sidste udskiftning? Tingager gik først i stykker til sidst.

                          Men jo, der skal passes på ham - han er uskolet taktisk på det niveau - og fysikken skal vokse - nøjagtigt som med Falk, da han var samme alder. Den lille forskel er så bare, at jeg synes Falks talent var lidt mere åbenlyst end Eskesens. Det betyder at Eskesen skal kæmpe mere for at etablere sig end Falk skulle.

                          Han er med i truppen nu - så må han tage den derfra - og forsøge at forblive en del af truppen så mange gange, han kan - så skal der nok blive en profil ud af ham på længere sigt.

                          Det dér Falk agtige ryk og aflevering værk han lavede i 2. Halvleg mod Fremad Amager, viste at der er noget spændende at bygge på.

                          Det tror jeg også Kent ved.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg tror ganske enkelt at svaret er, at han slet ikke var med på bænken. Han nåede at blive siet fra før kampen. Jeg er meget enig i, at han ser enormt spændende ud, men ja, lad ham nu få tid. Han skal nok få chancen, selvom kampen i søndags da havde været en oplagt mulighed for et indhop.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Så må Helenius, AK, Festersen, Joan, Jønne og Weber slås om spidsen mens Greve tager en venstrekant ..
                            Weber er ikke i nærheden af at være god nok oh har udløb om 3 måneder. Tvivler på han bliver forlænget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Enig. Alene det, at han allerede har fået sin første startplads må da give knægten lidt mere hår på brystet.

                              Jeg sad dog mod Randers og håbede på, at vi satte ham ind, fordi Randers lignede et hold på vej i total opløsning - og hvilken bedre måde end at give en ung knægt yderligere et boost ved at sætte ham ind ved stillingen 3-0 og på et tidspunkt, hvor modstanderen så møre ud? Men Eskesen var end ikke ude for at varme op.

                              Ved godt, at der altid er mange overvejelser - og det er ikke en decideret bebrejdelse, men damn it - hvorfor var Eskesen ikke en del af overvejelserne til den sidste udskiftning? Tingager gik først i stykker til sidst.

                              Men jo, der skal passes på ham - han er uskolet taktisk på det niveau - og fysikken skal vokse - nøjagtigt som med Falk, da han var samme alder. Den lille forskel er så bare, at jeg synes Falks talent var lidt mere åbenlyst end Eskesens. Det betyder at Eskesen skal kæmpe mere for at etablere sig end Falk skulle.

                              Han er med i truppen nu - så må han tage den derfra - og forsøge at forblive en del af truppen så mange gange, han kan - så skal der nok blive en profil ud af ham på længere sigt.

                              Det dér Falk agtige ryk og aflevering værk han lavede i 2. Halvleg mod Fremad Amager, viste at der er noget spændende at bygge på.

                              Det tror jeg også Kent ved.

                              MvH ChrisOB
                              Han var ikke med på bænken. Han var siet fra. I videoen fra omklædningsrummet står han også i alm tøj

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han var ikke med på bænken. Han var siet fra. I videoen fra omklædningsrummet står han også i alm tøj
                                Ja den er feset ind nu. :-)

                                Synes bare jeg så ham før kampen.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X