Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    foråret 2014

    måske tidligt at gøre status på foråret men jeg syntes at der allerede efter 2 kampe begynder uheldige tendenser fra tidligere tider igen at vise deres grumme ansigter.

    - rent point mæssigt er 3 p. i de to opgør vel sådan set godkendt - det har været et par svære modstandere og generelt har vi bare et svært opstarts program.

    Men spillet; det er jo helt væk - hvad er det Troels vil - jeg kan virkelig ikke se det på banen.
    I år er det ikke proces men derimod kontinuitet der er det store buzz ord - men syntes virkeligt ikke der er tegn på mere tid sammen har ændret på kvaliteten af spillet, ej heller formen der nok engang blev talt op i medierne har kunnet følge med.
    Og sidst men bestemt ikke mindst - hvor fanden er indstillingen og viljen til sejr - det er sgu pinligt at se på det der blev leveret i dag.

    Jeg er egneligt ikke den store fortaler for en træner fyring men jeg syntes snart at Troels har fået den tid der skal til før man må kunne forvente et eller andet - at spillet hænger bedre sammen, at der er en klar game plan, at viljen og lysten til sejr lyser ud af spillerne....pt ser jeg intet af det.

    - hvad mener i? Ser i nogen tegn på forbedringer der berettiger til at Troels skal blive? eller er hans tid ved at løbe ud igen igen?

    #2
    At spille ringe hver gang er vel også kontinuerligt ....

    Jeg har ikke set nogen af kampene men det virker stadig rodet og svingende .... Jeg tror ikke på at TB bliver fyret i indeværende sæson med mindre vi ligger direkte i nedrykningsfare i de sidste 5 kampe og truppen går til JH ..

    TB har kontrakt til og med næste sæson og mon ikke at der først bliver gjort endelig status til vinterpausen 14/15 før der bliver forlænget på baggrund af placering, spillestil osv der ... så kan han vist heller ikke sige at han ikke har fået chancen .
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Hold kæft hvor var spillet idag modløst og ringe! den eneste jeg syntes kan være sin præstation bekendt er Toppel.
      Hvad er det der sker? Hvordan kan holdet være så modløst og uden ideer efter så flot sejr over hundene på hjemmebane sidst..
      Håber virkelig snart der sker noget, selvom jeg tvivler på at ledelsen har nosserne til det.

      Comment


        #4
        Frem med høtyvene og fakler!!!

        Comment


          #5
          Tør slet ikke tænke på hvad Ståle ville kunne få ud af den her trup. Mentalt mangler der meget.

          Comment


            #6
            Hvad fanden laver Bodul inde i den kamp i mere end 4 min. Måske han er bedst til træning men han modarbejder jo næsten decideret holdet.
            Er han Troels opfindelse og derfor skal han starte eller er resten bare så meget dårligere. Ps syntes da mos lavede lidt flere ting rigtigt plus dommeren snød ham så det drev.

            Comment


              #7
              Det er en skændsel. Jeg er træt af at se på folk der ikke gider at kæmpe for holdet. Jeg savner sgu HHA alias Karlen fra Katholt. Toppel gør det godt men minder om Onyzko i manglende evne til udspark.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                måske tidligt at gøre status på foråret men jeg syntes at der allerede efter 2 kampe begynder uheldige tendenser fra tidligere tider igen at vise deres grumme ansigter.

                - rent point mæssigt er 3 p. i de to opgør vel sådan set godkendt - det har været et par svære modstandere og generelt har vi bare et svært opstarts program.

                Men spillet; det er jo helt væk - hvad er det Troels vil - jeg kan virkelig ikke se det på banen.
                I år er det ikke proces men derimod kontinuitet der er det store buzz ord - men syntes virkeligt ikke der er tegn på mere tid sammen har ændret på kvaliteten af spillet, ej heller formen der nok engang blev talt op i medierne har kunnet følge med.
                Og sidst men bestemt ikke mindst - hvor fanden er indstillingen og viljen til sejr - det er sgu pinligt at se på det der blev leveret i dag.

                Jeg er egneligt ikke den store fortaler for en træner fyring men jeg syntes snart at Troels har fået den tid der skal til før man må kunne forvente et eller andet - at spillet hænger bedre sammen, at der er en klar game plan, at viljen og lysten til sejr lyser ud af spillerne....pt ser jeg intet af det.

                - hvad mener i? Ser i nogen tegn på forbedringer der berettiger til at Troels skal blive? eller er hans tid ved at løbe ud igen igen?
                Det eneste der er at sige til T.B´s forsvar et at vi har stribevis af elendige angribere uden nogen berettigelse på et ligahold.
                Men det friholder ikke TB for ansvaret for at der hverken er spilkoncept , arrangement , vilje eller antydningen af nogen som helst fremgang.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  - hvad mener i? Ser i nogen tegn på forbedringer der berettiger til at Troels skal blive? eller er hans tid ved at løbe ud igen igen?
                  Normalt bryder jeg mig ikke om at bruge AGF som et posiivt eksempel, og en klub, som OB kan/bør lære af. AGF er i sandhed på mange måder et 'galehus'. Men!! For en gangs skyld syntes jeg, AGF viste, at de havde 'nosser' da de forleden handlede og fyrede træneren. Et ud af mange argumenter (og i mine øjne et meget vægtigt et!) var, at man i de to hidtidige kampe i foråret IKKE kunne se nogen positiv udvikling og forandring ift kampene i slutningen af efteråret. OB har nu i laaaang tid været i 'proces' (hvor jeg dog efterhånden hader dette ord!), men, som i AGF, er der INGEN tegn på udvikling og forandring i positiv retning spillemæssigt og attitudemæssigt (for jo, en sejr over FCM er naturligvis et godkendt resultat, ligesom det var for AGF med uafgjort mod FCK), og det virker som om, vi nu HAR set, hvad Troels Bech kan udrette/præstere med holdet. Fra han startede og til nu er det meget svært for en udenforstående (og uforstående!?) at se en udvikling, og en sådan skal der vel være, for at man kan kalde noget for en 'proces'? Jeg har ikke forstand på økonomi etc. i en klub som OB, men et eller andet er klubbens ledelse vel snart! nødt til at gøre? Spillerne må vel også efterhånden tvivle på, om dette set up er det rette for klubben? Eller? Selv om man som klub har meldt ud, at man har den rette træner, er det vel aldrig for sent at erkende, at man har taget fejl, og handle derefter!?
                  Mvh en (af mange?) bekymrede fans med blødende OB-hjerte

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                    Normalt bryder jeg mig ikke om at bruge AGF som et posiivt eksempel, og en klub, som OB kan/bør lære af. AGF er i sandhed på mange måder et 'galehus'. Men!! For en gangs skyld syntes jeg, AGF viste, at de havde 'nosser' da de forleden handlede og fyrede træneren. Et ud af mange argumenter (og i mine øjne et meget vægtigt et!) var, at man i de to hidtidige kampe i foråret IKKE kunne se nogen positiv udvikling og forandring ift kampene i slutningen af efteråret. OB har nu i laaaang tid været i 'proces' (hvor jeg dog efterhånden hader dette ord!), men, som i AGF, er der INGEN tegn på udvikling og forandring i positiv retning spillemæssigt og attitudemæssigt (for jo, en sejr over FCM er naturligvis et godkendt resultat, ligesom det var for AGF med uafgjort mod FCK), og det virker som om, vi nu HAR set, hvad Troels Bech kan udrette/præstere med holdet. Fra han startede og til nu er det meget svært for en udenforstående (og uforstående!?) at se en udvikling, og en sådan skal der vel være, for at man kan kalde noget for en 'proces'? Jeg har ikke forstand på økonomi etc. i en klub som OB, men et eller andet er klubbens ledelse vel snart! nødt til at gøre? Spillerne må vel også efterhånden tvivle på, om dette set up er det rette for klubben? Eller? Selv om man som klub har meldt ud, at man har den rette træner, er det vel aldrig for sent at erkende, at man har taget fejl, og handle derefter!?
                    Mvh en (af mange?) bekymrede fans med blødende OB-hjerte

                    Lige mine ord! dette her er der ingen der kan være tjent med, slet ikke i en klub som OB

                    Comment


                      #11
                      At læse TBs udtalelser efter kampen, giver minder om da LO fyrede sig selv for åben skærm... Han indrømmer jo nærmest at intet fungerer(udover støtten fra de medrejsende fans)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        At læse TBs udtalelser efter kampen, giver minder om da LO fyrede sig selv for åben skærm... Han indrømmer jo nærmest at intet fungerer(udover støtten fra de medrejsende fans)
                        Tja der er vel heller ikke så meget at sige til det. Timeglasset er ved at være tømt når det gælder TB. Træneren har ansvaret selvom spillerne burde tage sig sammen i stedet for det jeg kan forstå skete i dag (så selv kun de første 30 minutter i dag og jeg gik vist ikke glip af noget).
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Gad godt hvis der var en herinde med insider viden der gad at dele omkring hvor godt Troels sidder i trænersædet, eller man snart kan forvente et nyt hoved hvis ikke det snart bliver bedre..
                          Last edited by Bullshark; 02-03-2014, 18:27.

                          Comment


                            #14
                            Spørgsmålet er, om der skal en fanaktion (minus stripper) til i Ådalen...for at give truppen og træneren et wake up call.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              At spille ringe hver gang er vel også kontinuerligt ....

                              Jeg har ikke set nogen af kampene men det virker stadig rodet og svingende .... Jeg tror ikke på at TB bliver fyret i indeværende sæson med mindre vi ligger direkte i nedrykningsfare i de sidste 5 kampe og truppen går til JH ..

                              TB har kontrakt til og med næste sæson og mon ikke at der først bliver gjort endelig status til vinterpausen 14/15 før der bliver forlænget på baggrund af placering, spillestil osv der ... så kan han vist heller ikke sige at han ikke har fået chancen .
                              det tror jeg du har ret i - og som udgangspunkt mener jeg da bestemt heller ikke at en trænerfyring er det vi har mest brug for pt. Men jeg syntes at efter 1½ år med Troels ved roret kan vi vel godt forvente at se noget fremgang i spil, indstilling osv. og der har da været enkelte lyspunkter - men det er bare alt alt for sporadisk.

                              Comment

                              Working...
                              X