Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Gad godt hvis der var en herinde med insider viden der gad at dele omkring hvor godt Troels sidder i trænersædet, eller man snart kan forvente et nyt hoved hvis ikke det snart bliver bedre..
    Når vi ikke forlænger med angrebstrænere, fyrer scouts og generelt skærer ned på alt der ikke er total basis så syntes jeg ikke det ser ud som om klubben vil betale for to cheftrænere. Skulle TB blive fyret grundet manglende resultater, en utilfreds spillertrup eller andet så kan jeg ikke forestille mig andet end Uffe kommer til at træde til igen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Når vi ikke forlænger med angrebstrænere, fyrer scouts og generelt skærer ned på alt der ikke er total basis så syntes jeg ikke det ser ud som om klubben vil betale for to cheftrænere. Skulle TB blive fyret grundet manglende resultater, en utilfreds spillertrup eller andet så kan jeg ikke forestille mig andet end Uffe kommer til at træde til igen ..
      Nej, det kunne lige ligne OB

      Comment


        #18
        Ved ikke om I har læst det nye nr. af 1887 men der er et interview med Jesper Hansen og jeg citerer lidt:

        "Jeg tror på det lange seje træk, og jeg er ikke sikker på at man kan købe sig til succes. Jeg tror på at talentudvikling er vejen frem så vi skal i høj grad satse på vores ungdomsafdeling. Det betyder også at vi kan få vores egen klubkultur hele vejen op igennem systemet i stedet for at vi udelukkende henter spillere ude".

        Det lyder jo rigtig fint men hvor mange flere ressourcer har talentholdet fået og hvor mange spillere er der hentet op fra talentholdet siden JH tiltrådte og hvor mange unge spillere er der kommet til udefra?

        "Jeg har mødt OB rigtig mange gange og jeg syntes ofte at der har manglet energi på midtbanen. det har sommerens vindue båret præg af da vi har hentet dygtige og energiske spillere som Spelman og Ari. Vi har set at de - og mange af de andre spillere har skruet op for energiniveauet. det har været rart at se et OB hold der ofte har slidt og slæbt så det både kunne ses og lugtes på tøjet. Den energi vil vi fastholde og vi kan bygge videre på den i foråret fordi vi ikke har skiftet meget ud i truppen"

        "Vi arbejder hårdt på at løfte vores bundniveau og det handler også om udskiftingerne i truppen. Der er god grund til at tro at vi kan hæve bundniveauet når vi har formået at holde sammen på truppen. Vi skal ikke starte forfra på træningsbanerne men i stedet kan vi bygge videre"

        Det lader jeg bare tale for sig selv ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Jeg synes folk skal klappe hesten lidt. Der er trods alt kun spillet to kampe i foråret, og vi er nødt til at have lidt tålmodighed endnu. Vi har trods alt rigelig mulighed endnu for at slutte i midterfeltet, som jo er klubbens målsætning. Det koster på den lange bane at indlemme flere at vore egne talenter i truppen ( det lange seje træk). Det bliver hverken til topplacering i år eller den kommende sæson for OB, det må vi se i øjnene når der er så mange unge som skal spilles ind, men jeg tror vi får et kanonhold om 2-3 år. Dog vil jeg også mene at snoren ikke er længere for Troels, hvis det bliver en bundplacering for holdet ved sæsonafslutningen.

          Comment


            #20
            Men det er jo ikke så meget placeringerne som det er spillet der øffes over ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Jeg synes folk skal klappe hesten lidt. Der er trods alt kun spillet to kampe i foråret, og vi er nødt til at have lidt tålmodighed endnu. Vi har trods alt rigelig mulighed endnu for at slutte i midterfeltet, som jo er klubbens målsætning. Det koster på den lange bane at indlemme flere at vore egne talenter i truppen ( det lange seje træk). Det bliver hverken til topplacering i år eller den kommende sæson for OB, det må vi se i øjnene når der er så mange unge som skal spilles ind, men jeg tror vi får et kanonhold om 2-3 år. Dog vil jeg også mene at snoren ikke er længere for Troels, hvis det bliver en bundplacering for holdet ved sæsonafslutningen.
              placeringen gør mig ikke så meget - når bare vi holder os oven for stregen når sæsonnen er slut.
              Men jeg syntes godt nok der mangler meget på spillet, og om ikke andet så fightervilje og lyst til at spille og vinde.

              Esbjerg har et godt hold og på udebane vil det i udgangspunktet ikke være nogen katastrofe at tabe med 1-0. Men jeg forventer at alle kæmper for sejr hele vejen igennem....og det var der ikke meget af idag

              Comment


                #22
                Hvis FCK's uduelige andenkeeper skal stå på mod os på søndag - og med Cornelius i karantæne - så er det lige før, at vi er favoritter mod FC-tosserne...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                  Hvis FCK's uduelige andenkeeper skal stå på mod os på søndag - og med Cornelius i karantæne - så er det lige før, at vi er favoritter mod FC-tosserne...
                  frygter mere at FCK kommer med en trodsreaktion

                  Men en en dag hvor københavnerne taber kan aldrig være helt mislykket. Selvom det er til Møgjylland

                  Comment


                    #24
                    1-5 i parken. Det vildt

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      frygter mere at FCK kommer med en trodsreaktion

                      Men en en dag hvor københavnerne taber kan aldrig være helt mislykket. Selvom det er til Møgjylland
                      OB skylder også en trodsreaktion...big time. Så den må gå lige op

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                        OB skylder også en trodsreaktion...big time. Så den må gå lige op
                        Good point

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                          OB skylder også en trodsreaktion...big time. Så den må gå lige op
                          Hvornår har vi sidst set en trodsreaktion fra OB efter en skidt kamp?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            En sejr i dag, og vi havde haft 6 point til sølv, og 6 point til nedrykning... Det er jo helt uhyggeligt så lidt der skiller mellem succes og så noget der kan blive rigtig grimt...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Tør slet ikke tænke på hvad Ståle ville kunne få ud af den her trup. Mentalt mangler der meget.
                              Jo deeet...

                              On topic: is på venner!
                              Der er spillet to kampe og vi kan altså på ingen måde forvente guld og grønne skove af det hold, som stadig lider under, at en masse tidligere indkøb er sket uden mål og retning.
                              Det var meget skidt i dag, hvilket selvfølgelig også hænger sammen med, at Esbjerg er et godt hold, som traditionelt set står rigtig dårligt til os.
                              Jeg synes, det ville være helt væk at fyre træneren på nuværende tidspunkt. Lad nu i det mindste Jesper Hansen få muligheden for at rydde op i truppen med alle de kontraktudløb, vi har til sommer.

                              Jeg har tit spekuleret over, hvilken effekt det må have på et hold og en træner, når det skriges på fyringer, så snart der har været en dårlig præstation. Jeg tror sgu ikke, det har nogen god effekt - snarere tværtimod.

                              Jeg er enig i, at vi i dag er langt fra niveauet (uden Toppels kæmperedninger havde det været helt skidt), men jeg synes sgu, det er for billigt at bruge den der med, at træneren skal kunne sætte sit hold op. Så er det fandme nogle forkælede spillere, man har, hvis de ikke serlv formår at være klar til en kamp. Det må være noget, der hænger sammen med amerikanske film, hvor man ser træneren står og pepper spillerne om i pausen, som så vender det hele på mirakuløs vis! Gad vide hvad træneren på det andet hold sagde? Det er jo nok det samme, som Troels Bech siger! Og sagde Niels Frederiksen så det samme som ham vindertræneren? Det er sgu da ham Niels, vi skal have! Eller hvordan var det nu, han fik det optimale ud af sine spillere i efterårssæsonen?

                              Jeg tror ikke på, at der er mange fodboldspillere, som ikke altid yder alt, hvad de kan. Det er sgu da det, de lever og ånder for.
                              Måske man skulle tage og indse, at holdet ikke har det fornødne niveau endnu. Der er klart potentiale, men der er altså også nogle steder, hvor det halter gevaldigt.

                              Det der med at ramme dagen er noget, man tit hører om i fodbold, men det er først gået for mig, efter at have læst på dette forum i aften, at det i OB øjensynligt betyder "træneren kan ikke få mig til at yde det optimale".
                              De kampe, hvor man "rammer dagen" må være dem, hvor træneren er ligeså motiverende som dem i filmene!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                                Jo deeet...

                                On topic: is på venner!
                                Der er spillet to kampe og vi kan altså på ingen måde forvente guld og grønne skove af det hold, som stadig lider under, at en masse tidligere indkøb er sket uden mål og retning.
                                Det var meget skidt i dag, hvilket selvfølgelig også hænger sammen med, at Esbjerg er et godt hold, som traditionelt set står rigtig dårligt til os.
                                Jeg synes, det ville være helt væk at fyre træneren på nuværende tidspunkt. Lad nu i det mindste Jesper Hansen få muligheden for at rydde op i truppen med alle de kontraktudløb, vi har til sommer.

                                Jeg har tit spekuleret over, hvilken effekt det må have på et hold og en træner, når det skriges på fyringer, så snart der har været en dårlig præstation. Jeg tror sgu ikke, det har nogen god effekt - snarere tværtimod.

                                Jeg er enig i, at vi i dag er langt fra niveauet (uden Toppels kæmperedninger havde det været helt skidt), men jeg synes sgu, det er for billigt at bruge den der med, at træneren skal kunne sætte sit hold op. Så er det fandme nogle forkælede spillere, man har, hvis de ikke serlv formår at være klar til en kamp. Det må være noget, der hænger sammen med amerikanske film, hvor man ser træneren står og pepper spillerne om i pausen, som så vender det hele på mirakuløs vis! Gad vide hvad træneren på det andet hold sagde? Det er jo nok det samme, som Troels Bech siger! Og sagde Niels Frederiksen så det samme som ham vindertræneren? Det er sgu da ham Niels, vi skal have! Eller hvordan var det nu, han fik det optimale ud af sine spillere i efterårssæsonen?

                                Jeg tror ikke på, at der er mange fodboldspillere, som ikke altid yder alt, hvad de kan. Det er sgu da det, de lever og ånder for.
                                Måske man skulle tage og indse, at holdet ikke har det fornødne niveau endnu. Der er klart potentiale, men der er altså også nogle steder, hvor det halter gevaldigt.

                                Det der med at ramme dagen er noget, man tit hører om i fodbold, men det er først gået for mig, efter at have læst på dette forum i aften, at det i OB øjensynligt betyder "træneren kan ikke få mig til at yde det optimale".
                                De kampe, hvor man "rammer dagen" må være dem, hvor træneren er ligeså motiverende som dem i filmene!
                                der er ingen der forventer guld og grønne skove - og ja truppen har stadig mange og store mangler - men det forhindre vel ikke det hold vi nu engang har i at gå ud og kæmpe det bedste de kan - gør de det kan jeg såmænd sagtens acceptere et nederlag. Men det var jo langt fra tilfældet i dag - og der har desværre været en tendens til det gennem lang tid.
                                Og ja spillerne har selvfølgelig selv et ansvar for at "være klar" og der kan altid være en enkelt eller to der ikke lige rammer dagen - men mere eller mindre hele holdet ikke er til stede må pilen altså pege på træneren.

                                Jeg mener bestemt ikke man skal fyrer Troels nu og kun på baggrund af 2 kampe; men han har siddet på pinden i 1½ år nu - uden at have rykket holdet videre, så er det vel ikke urimeligt at man begynder at tænke tanken...

                                Comment

                                Working...
                                X