Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
foråret 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægVi kan sætte vores lid til at Viborg, AGF og Sønderjyske trods alt er så skidt kørende for tiden, at nedrykning ikke rigtigt når at blive et tema i denne sæson, for det er tydeligvis ikke noget, vi selv evner at bevæge os væk fra...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægVi kan sætte vores lid til at Viborg, AGF og Sønderjyske trods alt er så skidt kørende for tiden, at nedrykning ikke rigtigt når at blive et tema i denne sæson, for det er tydeligvis ikke noget, vi selv evner at bevæge os væk fra...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet kan vi jo sådan set ikke nej, for efter denne runde hvor der kun er en håndfuld tilbage, har de hold stadig 18 point indbyrdes at spille om, så faktisk vil jeg nærmere sige at vi kan være rimelig sikre på at de kommer nede bagfra... Der ud over skal vi selv spille mod AGF og Randers, og kan vi garantere noget der..? overhovedet ikke det der ligner................. Jeg er bekymret...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægTroels må sluge alle de kameler han har været i nærheden af, finde en fast opstilling i de resterende kampe. Det inkluderer altså at bruge spillerne på deres vante pladser, hvor de har deres spidskompetancer. Men det er nok alt for simpelt for ham.
Der er vel en grund til T.B har det ikke imponerende pointsnit han har .
Denne sæson har han so far 1,21 point i snit.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet kan vi jo sådan set ikke nej, for efter denne runde hvor der kun er en håndfuld tilbage, har de hold stadig 18 point indbyrdes at spille om, så faktisk vil jeg nærmere sige at vi kan være rimelig sikre på at de kommer nede bagfra... Der ud over skal vi selv spille mod AGF og Randers, og kan vi garantere noget der..? overhovedet ikke det der ligner................. Jeg er bekymret...
Så den 2. nedryknings plads er sandsynligvis en kamp mellem os AGF Sønderjydske FCV.
AGF ude med røven i vandskorpen hårdt kæmpende Randers og Esbjerg alle meget svære kampe heldigvis plejer vi at vise vores potentialle i de lidt større kampe, og her har vi AAB og FCK, ikke usandsynligt at vi vinder en af dem
Men sørgeligt at vi fra superoptimisme fra 3 kampe siden og mulighed for EL plads, nu igen har nedryknings spøgelset over os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægSønderjydske har et fint program og kan nå at skrabe mange point sammen, Randers ser ud til at vinde i dag. Viborg tror jeg rykker ned.
Så den 2. nedryknings plads er sandsynligvis en kamp mellem os AGF Sønderjydske FCV.
AGF ude med røven i vandskorpen hårdt kæmpende Randers og Esbjerg alle meget svære kampe heldigvis plejer vi at vise vores potentialle i de lidt større kampe, og her har vi AAB og FCK, ikke usandsynligt at vi vinder en af dem
Men sørgeligt at vi fra superoptimisme fra 3 kampe siden og mulighed for EL plads, nu igen har nedryknings spøgelset over os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægWTF? Man kan da på ingen måde skabe et tophold ved at have underskud hvert år. Dét er da i den grad uholdbart!Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så ser det ud til randers er kommet igang igen efter colin todds tilbagevenden.....i dag med en 2-1 sejr over aab.
Troede virkelig AaB ville hive en 2-2 hjem til sidst... Randers desværre kommet ind i en ret god stime nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMan kan stille mange sure scenarier op, men når de direkte konkurrenter først begynder at tage de uforudsete point, så er der altså også bare dømt modgang...
Troede virkelig AaB ville hive en 2-2 hjem til sidst... Randers desværre kommet ind i en ret god stime nu...
Comment
-
Hvad mener du at Arne Nilsson har OB kan bruge? Jeg har hørt ham flere gange i forskellige sammenhænge og er nysgerrig....
http://m.bt.dk/superligaen/ob-spille...vaerste-fjende"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment