Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det kan ikke rigtig komme som en overraskelse for nogen det her... Der startede et nyt kapitel efter kampen i dag, spørgsmålet inden kampen var bare om vi skulle skrive et nyt i år, eller om det skulle være det sædvanlige som vi har deltaget i de sidste sæsoner... Det skulle så desværre blive det sidste...

    Vi har desværre ikke rigtig udsigt til at kunne undgå at blive en del af bundkampen nu...
    Vi kan sætte vores lid til at Viborg, AGF og Sønderjyske trods alt er så skidt kørende for tiden, at nedrykning ikke rigtigt når at blive et tema i denne sæson, for det er tydeligvis ikke noget, vi selv evner at bevæge os væk fra...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Vi kan sætte vores lid til at Viborg, AGF og Sønderjyske trods alt er så skidt kørende for tiden, at nedrykning ikke rigtigt når at blive et tema i denne sæson, for det er tydeligvis ikke noget, vi selv evner at bevæge os væk fra...
      Lad os det , men i denne runde håber jeg dog af hele mit hjerte at både VFF og AGF vinder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Vi kan sætte vores lid til at Viborg, AGF og Sønderjyske trods alt er så skidt kørende for tiden, at nedrykning ikke rigtigt når at blive et tema i denne sæson, for det er tydeligvis ikke noget, vi selv evner at bevæge os væk fra...
        Det kan vi jo sådan set ikke nej, for efter denne runde hvor der kun er en håndfuld tilbage, har de hold stadig 18 point indbyrdes at spille om, så faktisk vil jeg nærmere sige at vi kan være rimelig sikre på at de kommer nede bagfra... Der ud over skal vi selv spille mod AGF og Randers, og kan vi garantere noget der..? overhovedet ikke det der ligner................. Jeg er bekymret...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det kan vi jo sådan set ikke nej, for efter denne runde hvor der kun er en håndfuld tilbage, har de hold stadig 18 point indbyrdes at spille om, så faktisk vil jeg nærmere sige at vi kan være rimelig sikre på at de kommer nede bagfra... Der ud over skal vi selv spille mod AGF og Randers, og kan vi garantere noget der..? overhovedet ikke det der ligner................. Jeg er bekymret...
          Jeg er ligeså bekymret....jeg har svært ved at se os vinde over nogen overhovedet (det skulle da lige være AGF, for de er virkelig, virkelig skidt kørende pt.). Derfor krydser jeg alt hvad krydses kan på, at de hold under os henter så få points som muligt.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Troels må sluge alle de kameler han har været i nærheden af, finde en fast opstilling i de resterende kampe. Det inkluderer altså at bruge spillerne på deres vante pladser, hvor de har deres spidskompetancer. Men det er nok alt for simpelt for ham.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Måske OT, men jeg synes ikke at optimisterne herinde kommer den synkende skude til undsætning? For en pessimist/kyniker/realist som mig gør det ikke spor.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Troels må sluge alle de kameler han har været i nærheden af, finde en fast opstilling i de resterende kampe. Det inkluderer altså at bruge spillerne på deres vante pladser, hvor de har deres spidskompetancer. Men det er nok alt for simpelt for ham.
                http://www.superstats.dk/tranere/traner-alltime?id=55

                Der er vel en grund til T.B har det ikke imponerende pointsnit han har .

                Denne sæson har han so far 1,21 point i snit.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det kan vi jo sådan set ikke nej, for efter denne runde hvor der kun er en håndfuld tilbage, har de hold stadig 18 point indbyrdes at spille om, så faktisk vil jeg nærmere sige at vi kan være rimelig sikre på at de kommer nede bagfra... Der ud over skal vi selv spille mod AGF og Randers, og kan vi garantere noget der..? overhovedet ikke det der ligner................. Jeg er bekymret...
                  Sønderjydske har et fint program og kan nå at skrabe mange point sammen, Randers ser ud til at vinde i dag. Viborg tror jeg rykker ned.

                  Så den 2. nedryknings plads er sandsynligvis en kamp mellem os AGF Sønderjydske FCV.
                  AGF ude med røven i vandskorpen hårdt kæmpende Randers og Esbjerg alle meget svære kampe heldigvis plejer vi at vise vores potentialle i de lidt større kampe, og her har vi AAB og FCK, ikke usandsynligt at vi vinder en af dem

                  Men sørgeligt at vi fra superoptimisme fra 3 kampe siden og mulighed for EL plads, nu igen har nedryknings spøgelset over os.

                  Comment


                    og så ser det ud til randers er kommet igang igen efter colin todds tilbagevenden.....i dag med en 2-1 sejr over aab.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Sønderjydske har et fint program og kan nå at skrabe mange point sammen, Randers ser ud til at vinde i dag. Viborg tror jeg rykker ned.

                      Så den 2. nedryknings plads er sandsynligvis en kamp mellem os AGF Sønderjydske FCV.
                      AGF ude med røven i vandskorpen hårdt kæmpende Randers og Esbjerg alle meget svære kampe heldigvis plejer vi at vise vores potentialle i de lidt større kampe, og her har vi AAB og FCK, ikke usandsynligt at vi vinder en af dem

                      Men sørgeligt at vi fra superoptimisme fra 3 kampe siden og mulighed for EL plads, nu igen har nedryknings spøgelset over os.
                      og det er fandme da også trist at holdet åbenbart præsterer bedst mod "topholdende" - havde vi nu for fanden da bare været "klar" fra start mod de andre bundhold - så vi ikke venter til vi kommer bagud eller for smidt en mand ud - så kunne vi sgu have vundet et par af forårskampene mod vff, sdjr osv. og hold nu op hvor kan det vise sig at blive afgørende

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        WTF? Man kan da på ingen måde skabe et tophold ved at have underskud hvert år. Dét er da i den grad uholdbart!
                        Tro det eller lad være. Det koster mange penge at have et tophold kørende. Der er måske lige bayern, dortmund og manchester united, som har overskud. Ellers er det underskudsforretninger hele lortet. Selv fodboldforretningen i fc københavn giver underskud.
                        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          og så ser det ud til randers er kommet igang igen efter colin todds tilbagevenden.....i dag med en 2-1 sejr over aab.
                          Man kan stille mange sure scenarier op, men når de direkte konkurrenter først begynder at tage de uforudsete point, så er der altså også bare dømt modgang...

                          Troede virkelig AaB ville hive en 2-2 hjem til sidst... Randers desværre kommet ind i en ret god stime nu...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Man kan stille mange sure scenarier op, men når de direkte konkurrenter først begynder at tage de uforudsete point, så er der altså også bare dømt modgang...

                            Troede virkelig AaB ville hive en 2-2 hjem til sidst... Randers desværre kommet ind i en ret god stime nu...
                            jeg havde godt nok regnet det for en sikker aab sejr, men når nu det skal være er det at randers vinder ikke det værste der kan ske - så længe vff, agf og sdjr bare holder en pæn afstand til os så går det nok ;)

                            Comment


                              http://www.bt.dk/superligaen/ob-spil...tale-problemer

                              Det har vi jo sagt i måneder!

                              Comment


                                Hvad mener du at Arne Nilsson har OB kan bruge? Jeg har hørt ham flere gange i forskellige sammenhænge og er nysgerrig....

                                http://m.bt.dk/superligaen/ob-spille...vaerste-fjende
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X