Kampen mod FcV bliver helt afgørende for hvad vores sæson skal ende som... I sidste ende er det stillingen der tæller, og den ser pt. værre ud end sidste år ved denne tid... Og det er bekymrende at holdene under os indbyrdes har 18 point at spille om endnu, samt 9 point i opgør mod os selv... Vi kan faktisk ikke rigtig tillade os at tabe flere kampe..!
Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig er mere tryk end sidste sæson, for samtidig kan jeg stadig heller ikke udpege kampe hvor jeg er sikker på vi nok skal hive 3 point hjem... Vi kan lige så godt afgøre det her mod FcK eller Aab, som vi kan det mod AGF eller Randers... men det er selvfølgelig nok fordi vi trods alt har vundet kampe dette forår...
Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig er mere tryk end sidste sæson, for samtidig kan jeg stadig heller ikke udpege kampe hvor jeg er sikker på vi nok skal hive 3 point hjem... Vi kan lige så godt afgøre det her mod FcK eller Aab, som vi kan det mod AGF eller Randers... men det er selvfølgelig nok fordi vi trods alt har vundet kampe dette forår...
Comment