Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har lavet et faktatjek på, hvordan vi klarer os mod hhv top 6- og bund 6-holdene i superligaen.

    Jeg har lavet en opgørelse over de seneste 4 sæsoner (altså inkl. sæsonen, hvor vi kvalificerede os til Champions League-kvalen). Opgørelsen viser pointgennemsnit samt den gennemsnitlige score for og imod OB mod hhv. holdene fra den øverste og nederste halvdel af superligaen.

    Point og målscorer pr kamp:

    2013/2014
    Top 6: 1,20 point (målscore: 0,87-0,93)
    Bund 6: 1,23 (2,00-1,77)

    2012/2013
    Top 6: 0,83 (1,39-2,06)
    Bund 6: 1,53 (1,80-1,47)

    2011/2012
    Top 6: 0,83 (1,28-1,67)
    Bund 6: 1,26 (1,53-1,33)

    2010/2011:
    Top 6: 1,13 (1,40-1,67)
    Bund 6: 2,11 (1,89-0,89)

    Resultaterne mod Bund 6-holdene ligger i denne sæson på niveau med sæsonen 2011-2012.

    Resultaterne mod Bund 6-holdene er i denne sæson dårligere end i sidste sæson. Det skyldes især, at vi spiller en aller helvedes masse uafgjorte kampe mod bund 6-holdene. Sidste sæson bød på 7 sejre, 2 uafgjorte og 6 nederlag. I år er statistikken indtil videre 3 sejre, 7 uafgjorte og 3 nederlag.

    I denne sæson klarer vi os væsentligt bedre mod top 6-holdene end i de to forrige sæsoner, hvor det kun blev til 3 sejre mod top 6-hold.

    Resultaterne mod top 6-holdene ligger i denne sæson på niveau med 2010/2011-sæsonen, hvor vi blev nummer 2 og kvalificerede os til Champions League-kval'en (dengang i mit forrige liv:)). Pointmæssigt er forskellen på de to sæsoner, at vi var voldsomt meget bedre til at hive point hjem mod Bund 6-holdene i 2010/2011.

    Kampene mod Top 6-holdene er indtil videre mere målfattige i denne sæson end tidligere sæsoner, og kampene er væsentligt mere lige end i sidste sæson.

    Vi scorer væsentligt flere mål mod Bund 6-holdene end mod Top 6-holdene. Desværre er vi i denne sæson af en eller anden grund også væsentligt dårligere til at undgå mål fra Bund 6-holdene ift. Top 6-holdene.

    Pessimisten i mig er skræmt over, at vi lukker så relativt mange mål ind mod Bund 6-holdene, og ikke mindst at vi spiller så mange uafgjorte mod dem, at vi holder et relativt lavt bundniveau.

    Optimisten i mig glæder sig over, at vi spiller tættere kampe mod Top 6-holdene og holder et topniveau a la det fra 2010/2011-sæsonen.

    Optimisten i mig siger også, at det bør være nemmere at løfte bundniveauet end topniveauet. Pessimisten i mig siger, at det havde været meget smartere at vinde over Viborg og Sønderjyske i stedet for Brøndby og FCM. Så havde både bunden og toppen været på behørig afstand og vi ville have konsolideret os som den bløde mellemvare

    Mvh
    OBtimisten

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Jeg har lavet et faktatjek på, hvordan vi klarer os mod hhv top 6- og bund 6-holdene i superligaen.

      Jeg har lavet en opgørelse over de seneste 4 sæsoner (altså inkl. sæsonen, hvor vi kvalificerede os til Champions League-kvalen). Opgørelsen viser pointgennemsnit samt den gennemsnitlige score for og imod OB mod hhv. holdene fra den øverste og nederste halvdel af superligaen.

      Point og målscorer pr kamp:

      2013/2014
      Top 6: 1,20 point (målscore: 0,87-0,93)
      Bund 6: 1,23 (2,00-1,77)

      2012/2013
      Top 6: 0,83 (1,39-2,06)
      Bund 6: 1,53 (1,80-1,47)

      2011/2012
      Top 6: 0,83 (1,28-1,67)
      Bund 6: 1,26 (1,53-1,33)

      2010/2011:
      Top 6: 1,13 (1,40-1,67)
      Bund 6: 2,11 (1,89-0,89)

      Resultaterne mod Bund 6-holdene ligger i denne sæson på niveau med sæsonen 2011-2012.

      Resultaterne mod Bund 6-holdene er i denne sæson dårligere end i sidste sæson. Det skyldes især, at vi spiller en aller helvedes masse uafgjorte kampe mod bund 6-holdene. Sidste sæson bød på 7 sejre, 2 uafgjorte og 6 nederlag. I år er statistikken indtil videre 3 sejre, 7 uafgjorte og 3 nederlag.

      I denne sæson klarer vi os væsentligt bedre mod top 6-holdene end i de to forrige sæsoner, hvor det kun blev til 3 sejre mod top 6-hold.

      Resultaterne mod top 6-holdene ligger i denne sæson på niveau med 2010/2011-sæsonen, hvor vi blev nummer 2 og kvalificerede os til Champions League-kval'en (dengang i mit forrige liv:)). Pointmæssigt er forskellen på de to sæsoner, at vi var voldsomt meget bedre til at hive point hjem mod Bund 6-holdene i 2010/2011.

      Kampene mod Top 6-holdene er indtil videre mere målfattige i denne sæson end tidligere sæsoner, og kampene er væsentligt mere lige end i sidste sæson.

      Vi scorer væsentligt flere mål mod Bund 6-holdene end mod Top 6-holdene. Desværre er vi i denne sæson af en eller anden grund også væsentligt dårligere til at undgå mål fra Bund 6-holdene ift. Top 6-holdene.

      Pessimisten i mig er skræmt over, at vi lukker så relativt mange mål ind mod Bund 6-holdene, og ikke mindst at vi spiller så mange uafgjorte mod dem, at vi holder et relativt lavt bundniveau.

      Optimisten i mig glæder sig over, at vi spiller tættere kampe mod Top 6-holdene og holder et topniveau a la det fra 2010/2011-sæsonen.

      Optimisten i mig siger også, at det bør være nemmere at løfte bundniveauet end topniveauet. Pessimisten i mig siger, at det havde været meget smartere at vinde over Viborg og Sønderjyske i stedet for Brøndby og FCM. Så havde både bunden og toppen været på behørig afstand og vi ville have konsolideret os som den bløde mellemvare

      Mvh
      OBtimisten
      Godt arbejde! og rart at se at vi rent faktisk præsterer som vi skal mod topholdene. Det andet skal nok komme.

      for lige at supplere så har superliga stats et værktøj til at udregne sandsynligheden for forskellige placeringer i ligaen. hvis der stadig er nogen der er nervøse, så smut derind og leg lidt med det, så er jeg sikker på at i slapper mere af!

      Jeg kørte 1000 simulationer, hvor vi hver gang tabte alle vores kampe, og selv i det scenarie, er risikoen for nedrykning knap 1,5%. Det skal altså virkelig gå galt hvis vi skal ryge ned.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
        Godt arbejde! og rart at se at vi rent faktisk præsterer som vi skal mod topholdene. Det andet skal nok komme.

        for lige at supplere så har superliga stats et værktøj til at udregne sandsynligheden for forskellige placeringer i ligaen. hvis der stadig er nogen der er nervøse, så smut derind og leg lidt med det, så er jeg sikker på at i slapper mere af!

        Jeg kørte 1000 simulationer, hvor vi hver gang tabte alle vores kampe, og selv i det scenarie, er risikoen for nedrykning knap 1,5%. Det skal altså virkelig gå galt hvis vi skal ryge ned.
        problemet med de værktøjer er bare at de ikke tager højde for virkeligheden de 2 seneste blodfattige indsatser ligner ikke noget der indikere at spillerne har tro på at der faktisk godt kan lade sig gøre. De ligner skræmte lam der hele frygter en scoring i mod...."dødsangsten" står nærmest malet i ansigtet på dem, jeg synes i høj grad der mangler humør og lyst til spille spillet. Hele tiden bliver der spillet med trukket håndbremse, og det virker som lysten til at vinde er mindre end frygten for at tabe.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          problemet med de værktøjer er bare at de ikke tager højde for virkeligheden de 2 seneste blodfattige indsatser ligner ikke noget der indikere at spillerne har tro på at der faktisk godt kan lade sig gøre. De ligner skræmte lam der hele frygter en scoring i mod...."dødsangsten" står nærmest malet i ansigtet på dem, jeg synes i høj grad der mangler humør og lyst til spille spillet. Hele tiden bliver der spillet med trukket håndbremse, og det virker som lysten til at vinde er mindre end frygten for at tabe.
          men når 2 point er nok til endegyldigt at sikre sig og man har 5 kampe, så ser det altså ikke så sort ud. Et AGF og Viborg uden nogen form for selvtillid skal hente begge hente minimum 2 sejre og Viborg er endda nødt til at score et par yderligere point. Det kommer ikke til at gå galt.

          Det som nogen beskriver som et problem (at bundholdene har mange indbyrdes kampe) ser jeg som en fordel. Uanset hvad, så kan alle bundholdene ikke ramme en stime samtidig. husk også at enhver uafgjort mellem bundholdene betyder at bundholdene mister et point i deres samlede regnskab. der kommer altså til at blive uddelt 12-18 point i de kampe, ikke nødvendigvis 18. Og endelig har jeg svært ved at se at vi skulle løbe ind i 5 nederlag på stribe.

          Comment


            Jeg sælger ikke skindet før bjørnen er skudt, vi har nogle ganske svære kampe i vente AAB og FCK bla. Og så er det jo ikke fordi vi har en stabilt stigende præstationsrate. Jeg så et AGF hold i går, der kæmpede mere end længe set. Og havde Ken Hansen ikke valgt at overse et klart straffespark, kunne kampen havde fået et andet forløb.

            OB må ikke tage for let på de kommende kampe, der skal fightes røven ud af bukserne.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Jeg har jo også kun påstået at de indbyrdes har så og så mange point at spille om... ikke at de absolut får dem alle sammen...

              Det er fint hvis folk kan få det til en fordel, jeg har bare lidt svært ved det, når der trods alt er så mange indbyrdes point...

              Viborg-AGF i næste runde, hvor vi selv møder AaB...

              Om to runder møder vi selv AGF, mens Sønderjyske møder Viborg...

              Længere væk er vi sådan set ikke fra afgrunden... om man vil/kan forstå det eller ej...

              Og derefter er der så stadig de resterende indbyrdes kampe tilbage... mens vi så har FcK... Hurra hurra, det ser da rigtig godt ud...

              Sidste sæson efter 28 runder, lå vi nr. 5 med 9 point ned til 11. pladsen, og 6 hold skulle overhale os for at det ville gå galt...
              5 kampe senere lå vi nr. 10, og 5 hold havde overhalet os... og udgangspunktet er dårligere i år...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg har jo også kun påstået at de indbyrdes har så og så mange point at spille om... ikke at de absolut får dem alle sammen...

                Det er fint hvis folk kan få det til en fordel, jeg har bare lidt svært ved det, når der trods alt er så mange indbyrdes point...

                Viborg-AGF i næste runde, hvor vi selv møder AaB...

                Om to runder møder vi selv AGF, mens Sønderjyske møder Viborg...

                Længere væk er vi sådan set ikke fra afgrunden... om man vil/kan forstå det eller ej...

                Og derefter er der så stadig de resterende indbyrdes kampe tilbage... mens vi så har FcK... Hurra hurra, det ser da rigtig godt ud...

                Sidste sæson efter 28 runder, lå vi nr. 5 med 9 point ned til 11. pladsen, og 6 hold skulle overhale os for at det ville gå galt...
                5 kampe senere lå vi nr. 10, og 5 hold havde overhalet os... og udgangspunktet er dårligere i år...
                ja de næste par runder bliver lidt for spændende - men det er her vi skal have sikret os; de 2 sidste runder møder vi henholdsvis EFB og FCK - to kampe vi ikke kan forvente at hente noget i.

                Så kampen mod AGF bliver så afgørende, endnu en af de mange kampe vi bare SKAL vinde (og de kampe har vi ikke vundet en eneste af i foråret) AAB kampen tror jeg ikke vi får noget ud af, men holdet har jo vidst sig at være mere opsat mod toppen - så hvorfor ikke.

                - og så skal vi da vidst ellers håbe på en del uafgjorte i de indbyrdes kampe mellem vff, sdjr og agf

                Comment


                  Ro på. Vi rykker ikke ned.
                  Hverken SJE eller VFF henter hhv. 6 eller 7 point på os i løbet af de næste 5 kampe. Jeg tror heller ikke AGF henter 5 point mere end os, og jeg ser heller ikke FCV hente markant flere point end os (selvom de kun er 2 point fra os)

                  Comment


                    Jeg kan bare ikke se det store problem. Vi kommer kun i problemer hvis vi forudsætter at vi taber alle 5 resterende kampe, (eller max får 1-2 point). vi er endnu ikke gået 5 kampe i sæsonen uden sejr. Vores point er faktisk hentet stabilt over hele sæsonen. (ca. samme snit i efterår og forår)

                    til sammenligning:

                    Viborg har indtil videre hentet 6 point i 10 kampe i foråret

                    AGF har hentet 7 point i 10 kampe i foråret

                    SønderjydskE har hentet 12 point i 10 kampe i foråret

                    OB har hentet 12 point i 10 kampe i foråret


                    Det er selvfølgelig ikke en garanti, specielt ikke hvis man har den dårlige mavefornemmelse. jeg tror bare at det er en fordel at vi kun har kampen mod GF tilbage mod bundholdene, for det er netop i de kampe vi præsterer rigtig dårligt og forkrampet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                      Jeg kan bare ikke se det store problem. Vi kommer kun i problemer hvis vi forudsætter at vi taber alle 5 resterende kampe, (eller max får 1-2 point). vi er endnu ikke gået 5 kampe i sæsonen uden sejr. Vores point er faktisk hentet stabilt over hele sæsonen. (ca. samme snit i efterår og forår)

                      til sammenligning:

                      Viborg har indtil videre hentet 6 point i 10 kampe i foråret

                      AGF har hentet 7 point i 10 kampe i foråret

                      SønderjydskE har hentet 12 point i 10 kampe i foråret

                      OB har hentet 12 point i 10 kampe i foråret


                      Det er selvfølgelig ikke en garanti, specielt ikke hvis man har den dårlige mavefornemmelse. jeg tror bare at det er en fordel at vi kun har kampen mod GF tilbage mod bundholdene, for det er netop i de kampe vi præsterer rigtig dårligt og forkrampet.
                      Det eneste vi kan sige med sikkerhed, det er at holdene under os får flere point... Dét er problemet, samt det at vi selv er så svingende, at vi med en kamp mod nr. 1 og en kamp mod et bundhold, ikke engang kan finde ud af hvor der mon er størst chance for point...

                      De 4 hold, FcV, AGF, SDR, og Viborg, er de hold der mangler flest kampe mod bundholdene endnu, og derfor kommer din sammenligning også meget hurtig til at se anderledes ud... Det var noget andet hvis det var AaB, EfB, og FcK, de alle havde manglet endnu, ligesom vi selv gør...

                      Det kan virkelig ikke være så fjernt for folk, at vi i næste runde kan tabe kampen til AaB, og at der samtidig kommer en vinder i kampen mellem Viborg-AGF, eller uafgjort for den sags skyld... og mere skal der ikke til, så er bundgyseren der, grimmere end den måske har været det de sidste 2 sæsoner!!! (En ekstra overvejelse, siger mig at en GF sejr faktisk ville være at fortrække )
                      Sagt med andre ord, VIND OVER AAB!!!
                      Last edited by Kaspernon; 22-04-2014, 14:24.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det eneste vi kan sige med sikkerhed, det er at holdene under os får flere point... Dét er problemet, samt det at vi selv er så svingende, at vi med en kamp mod nr. 1 og en kamp mod et bundhold, ikke engang kan finde ud af hvor der mon er størst chance for point...

                        De 4 hold, FcV, AGF, SDR, og Viborg, er de hold der mangler flest kampe mod bundholdene endnu, og derfor kommer din sammenligning også meget hurtig til at se anderledes ud... Det var noget andet hvis det var AaB, EfB, og FcK, de alle havde manglet endnu, ligesom vi selv gør...

                        Det kan virkelig ikke være så fjernt for folk, at vi i næste runde kan tabe kampen til AaB, og at der samtidig kommer en vinder i kampen mellem Viborg-AGF, eller uafgjort for den sags skyld... og mere skal der ikke til, så er bundgyseren der, grimmere end den måske har været det de sidste 2 sæsoner!!! (En ekstra overvejelse, siger mig at en GF sejr faktisk ville være at fortrække )
                        Sagt med andre ord, VIND OVER AAB!!!
                        Jeg tror det er vigtigt at hverken spillere eller fans tager noget for givet. Håber fansene kan levere en indsats som mod Sønderjyske. Jeg tror fanindsatsen i den kamp var point værd. Eller kampafgørende som det vist hedder på moderne fodbolddansk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det eneste vi kan sige med sikkerhed, det er at holdene under os får flere point... Dét er problemet, samt det at vi selv er så svingende, at vi med en kamp mod nr. 1 og en kamp mod et bundhold, ikke engang kan finde ud af hvor der mon er størst chance for point...

                          De 4 hold, FcV, AGF, SDR, og Viborg, er de hold der mangler flest kampe mod bundholdene endnu, og derfor kommer din sammenligning også meget hurtig til at se anderledes ud... Det var noget andet hvis det var AaB, EfB, og FcK, de alle havde manglet endnu, ligesom vi selv gør...

                          Det kan virkelig ikke være så fjernt for folk, at vi i næste runde kan tabe kampen til AaB, og at der samtidig kommer en vinder i kampen mellem Viborg-AGF, eller uafgjort for den sags skyld... og mere skal der ikke til, så er bundgyseren der, grimmere end den måske har været det de sidste 2 sæsoner!!! (En ekstra overvejelse, siger mig at en GF sejr faktisk ville være at fortrække )
                          Sagt med andre ord, VIND OVER AAB!!!
                          Synes nu du/i overdriver faren for nedrykning. Selv hvis vi ikke får flere point i foråret har jeg svært ved at se alle 4 hold overhale os. Men det er da helt klart noget der skal tages alvorligt indtil vi er helt sikre.

                          Mht. det markerede så er det jo et øjebliksbillede baseret på den seneste (eller seneste to) runde. Som en anden påpeger har vi jo fået flere point end de fleste under os samlet set i foråret.

                          Jeg ser personligt frem til at få Skoubo tilbage. Synes tydeligvis vi har mangler ham i de seneste 2 (faktisk 3) kampe. Vi har utroligt svært ved at finde løsninger i opspillet når vi ikke har ham som spilstation. Hvis vi f.eks. har Mos og Kadrii på toppen er de centrale midtbanespillere jo så godt som prisgivet.

                          Det skulle ikke undre mig hvis vi slår AaB hjemme i weekenden og bedst som vi lige har fået armene lidt op og lidt tro på det hele, tager vi ugen efter til Aarhus og taber til ligaens svageste hold (baseret på foråret).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Synes nu du/i overdriver faren for nedrykning. Selv hvis vi ikke får flere point i foråret har jeg svært ved at se alle 4 hold overhale os. Men det er da helt klart noget der skal tages alvorligt indtil vi er helt sikre.

                            Mht. det markerede så er det jo et øjebliksbillede baseret på den seneste (eller seneste to) runde. Som en anden påpeger har vi jo fået flere point end de fleste under os samlet set i foråret.

                            Jeg ser personligt frem til at få Skoubo tilbage. Synes tydeligvis vi har mangler ham i de seneste 2 (faktisk 3) kampe. Vi har utroligt svært ved at finde løsninger i opspillet når vi ikke har ham som spilstation. Hvis vi f.eks. har Mos og Kadrii på toppen er de centrale midtbanespillere jo så godt som prisgivet.

                            Det skulle ikke undre mig hvis vi slår AaB hjemme i weekenden og bedst som vi lige har fået armene lidt op og lidt tro på det hele, tager vi ugen efter til Aarhus og taber til ligaens svageste hold (baseret på foråret).
                            og jeg syntes måske du underspiller den en smule. Og så er det jo "kun" 3 hold der behøves at overhale os....

                            - jeg tror og håber ikke vi kommer i problemer. og ja vi har hentet rimeligt med point i foråret, MEN vi har hvad jeg vil betegne som et relativt svært program tilbage - og ja så ved jeg godt vi har præsteret bedst mod topholdene - alligevel finder jeg det ikke videre betryggende at skulle op imod AAB og da slet ikke de sidste to kampe mod EFB og FCK. Læg dertil at Randers har genfundet noget momentum og sorte Ronnie ser ud til at have genfundet målnæsen.
                            Så har vi AGF tilbage som en "rimeligt sikker" kamp at få point i, men vi har jo ikke været de bedste mod bundhold - og så har vi en grim tendens til at stoppe negative stimer for andre hold.
                            Ydermere er vi ustabile som bare f***** og så er der hele sidste forår der stadig ligger og rumstere i min mave - og det faktum at vi sidste år på samme tid faktisk lå bedre end vi gør nu og alligevel næsten røg ud.

                            Jeg medgiver gerne at der næppe skal meget til før vi er sikre - en enkelt sejr vil sikkert vise sig tilstrækkeligt; men jeg håber godt nok ikke spillerne tager så let på det....for der er sgu lang vej hjem endnu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Synes nu du/i overdriver faren for nedrykning. Selv hvis vi ikke får flere point i foråret har jeg svært ved at se alle 4 hold overhale os. Men det er da helt klart noget der skal tages alvorligt indtil vi er helt sikre.

                              Mht. det markerede så er det jo et øjebliksbillede baseret på den seneste (eller seneste to) runde. Som en anden påpeger har vi jo fået flere point end de fleste under os samlet set i foråret.

                              Jeg ser personligt frem til at få Skoubo tilbage. Synes tydeligvis vi har mangler ham i de seneste 2 (faktisk 3) kampe. Vi har utroligt svært ved at finde løsninger i opspillet når vi ikke har ham som spilstation. Hvis vi f.eks. har Mos og Kadrii på toppen er de centrale midtbanespillere jo så godt som prisgivet.

                              Det skulle ikke undre mig hvis vi slår AaB hjemme i weekenden og bedst som vi lige har fået armene lidt op og lidt tro på det hele, tager vi ugen efter til Aarhus og taber til ligaens svageste hold (baseret på foråret).
                              Det er nu også kun 3 hold der skal overhale os... Hvis ikke vi får flere point, så er jeg ret sikker på den hedder 1. Division næste sæson...

                              Det er en konstatering af hvordan det nu engang ser ud, med alle de indbyrdes kampe er det jo uundgåeligt at de høster point, spørgsmålet bliver bare hvordan de skal fordeles, og hvor mange vi selv får...

                              Det er en værre situation i år, grundet at vi de næste 4 runder bliver udsat for at holdende under os spiller indbyrdes, hver runde... Samt det, at 12. pladsen er fuldt ud i spil i år... SIF kunne godt nappe en sejr sidste år, uden det blev kritisk, men det kan 12. pladsen ikke pt., for så er det bare dem der rykker over stregen og starter ballet i stedet... Og når nr. 11 og 12 så mødes, samme runde som vi selv møder AGF, så er der dermed lagt i ovnen til en gyser... som vi trods alt ikke helt endte i hverken sidste sæson eller for to sæsoner siden... Og så må vi heller ikke glemme, at Viborg-AGF mødes i næste runde, så den føromtalte gyser, bliver temmelig sikkert endnu mere grim...

                              Det er de hårde facts, og hvis vi skal undgå dem, så skal vi vinde over AaB.......... Så lad os gøre det...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg vælger at tro mest på http://www.superstats.dk/hvem-vinder-guld/ og med de ca. 1% chance for nedrykning, der er i worst-case, så er der ingen grund til bekymring
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X