Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - knækket er der og det bør nok være de 4 hold i bunden pt der ender med at kæmpe om nedrykning....men knækket er stadig ikke større end 2 uheldige runder i streg og så roder vi rundt dernede igen. Og det er jo desværre ikke helt umuligt med vores seriøse mangle på stabilitet.
    Det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig ja... Vi er jo faktisk også tættere på stregen end vi var det sidste sæson efter 27. runde, hvis vi ser på det fra den vinkel...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Men det kræver jo så, at AGF, FCV, VFF og SDJ alle har en superrunde. Jeg tror (7-9-13) at nedrykningsfaren er nogenlunde drevet over med sejren i Midtjylland. Jeg kan ikke se tre hold overhale os. Med kampe i hånden mod AGF og FCV er det i hvert fald op til os selv.
      Jeg er enig, men må indrømme sidste sæson sidder lidt i baghovedet...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Men det kræver jo så, at AGF, FCV, VFF og SDJ alle har en superrunde. Jeg tror (7-9-13) at nedrykningsfaren er nogenlunde drevet over med sejren i Midtjylland. Jeg kan ikke se tre hold overhale os. Med kampe i hånden mod AGF og FCV er det i hvert fald op til os selv.
        helt enig - og jeg tror, håber og forventer ikke det bliver aktuelt mere i denne sæson. Men - sidste sæson in mente samt vores ustabilitet gør at jeg endnu ikke helt tør tror på den er sikker.

        - men ja vi kan selv afgøre det, og det ville sgu være rart om vi gjorde det selv - frem for at redde røven via de andre holds manglende resultater

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Men det kræver jo så, at AGF, FCV, VFF og SDJ alle har en superrunde. Jeg tror (7-9-13) at nedrykningsfaren er nogenlunde drevet over med sejren i Midtjylland. Jeg kan ikke se tre hold overhale os. Med kampe i hånden mod AGF og FCV er det i hvert fald op til os selv.
          Det var det også med 3 kampe mod VFF og SDJ... På den anden side er uafgjort også nok - bare så fucking irriterende: 8 sejre i 27 kampe - kun 4 på hjemmebane - det har været ren tortur at eje og bruge sit Club Carlsberg Kort - man kan lige så godt melde sig ind i Bolbro Masochist Klub.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det var det også med 3 kampe mod VFF og SDJ... På den anden side er uafgjort også nok - bare så fucking irriterende: 8 sejre i 27 kampe - kun 4 på hjemmebane - det har været ren tortur at eje og bruge sit Club Carlsberg Kort - man kan lige så godt melde sig ind i Bolbro Masochist Klub.
            Har du et telefon nummer?

            On topic generelt: Selvom det igen har været en hård sæson at komme igennem, så begynder det at ligne at vi har rykket os i en positiv retning, set over hele sæsonen. Vi er tæt på at have forbedret vores seneste slutpositioner og selvom der har været alt for mange kampe hvor spillet har været for langsomt og selvom vores spillere nærmest demostrativt nægter at vinde på hjemmebane, så har vi også rykket os positivt som hold.

            Prøv at tænk på den sidste tid med DD/Utaka holdet - Uden at de skal gøres til syndebukke. Det er mere tiden jeg tænker på. Vi tabte meget og hvade et direkte ugideligt hold. Der tabte vi ikke fordi vi spillede langsomt. Der spillede vi ikke. Vi er på vej mod en midterplacering med en meget forynget trup. En trup med en del spændende spillere og mange flere unge vil blive en del af vores hverdag fra næste sæson.

            Jeg er tæt på at sige denne sæson er godkent. Placeringen er en ting. Men jeg mener også at signingerne af de 4 nye unge til næste sæson skal med i denne sæsons positive indslag. Jo det går fremad
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #81
              Tror der skal 37 point til redning.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Har du et telefon nummer?

                On topic generelt: Selvom det igen har været en hård sæson at komme igennem, så begynder det at ligne at vi har rykket os i en positiv retning, set over hele sæsonen. Vi er tæt på at have forbedret vores seneste slutpositioner og selvom der har været alt for mange kampe hvor spillet har været for langsomt og selvom vores spillere nærmest demostrativt nægter at vinde på hjemmebane, så har vi også rykket os positivt som hold.

                Prøv at tænk på den sidste tid med DD/Utaka holdet - Uden at de skal gøres til syndebukke. Det er mere tiden jeg tænker på. Vi tabte meget og hvade et direkte ugideligt hold. Der tabte vi ikke fordi vi spillede langsomt. Der spillede vi ikke. Vi er på vej mod en midterplacering med en meget forynget trup. En trup med en del spændende spillere og mange flere unge vil blive en del af vores hverdag fra næste sæson.

                Jeg er tæt på at sige denne sæson er godkent. Placeringen er en ting. Men jeg mener også at signingerne af de 4 nye unge til næste sæson skal med i denne sæsons positive indslag. Jo det går fremad
                Jeg er ret enig, egentlig. Der er en verden til forskel bare på de sidste to forår, og så dette. Men manglen på en skarp angriber har kostet dyrt. Vi burde have haft mindst fire-fem point mere på nuværende tidspunkt.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  (...)
                  Jeg er tæt på at sige denne sæson er godkent. Placeringen er en ting. Men jeg mener også at signingerne af de 4 nye unge til næste sæson skal med i denne sæsons positive indslag. Jo det går fremad
                  Det er ikke urealistisk, at OB rammer præcist samme pointtal som sidst år: 38 - måske 40. Der mangler 4-6 point. Vi skal ikke lade os dupere af at det måske rækker til en 7.-plads. Det betyder stadig et point-udbytte på lige over 1 per kamp. Det er simpelthen for sløjt. I min optik er der simpelthen sket for lidt udvikling over disse 27 kampe i denne sæson. Det lugter af en sæson af samme slags næste år. Holdet har ikke forbedret sig her i foråret - så det starter på samme måde i august - desværre er jeg bange for.

                  Comment


                    #84
                    Der er en sjov statistik-beregner man kan lege lidt med her. Jeg har kun rykket på vores vind/tab/uafgjort-chancer, og ikke de andre holds, men selv når jeg har givet den alt hvad den kunne trække på pessimismen, kan jeg ikke skubbe vores statistiske nedrykningschance over 2%. Man kan måske få et andet resultat, hvis man rykker på de andre bundholds chancer.

                    http://www.superstats.dk/hvem-vinder-guld/
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #85
                      En lidt syret statistik:

                      Vi har faktisk haft (marginalt) flere tilskuere på hjemmebane end guldkandidaterne fra Aalborg og Midtjylland!

                      http://bit.ly/1eSmtK9
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        En lidt syret statistik:

                        Vi har faktisk haft (marginalt) flere tilskuere på hjemmebane end guldkandidaterne fra Aalborg og Midtjylland!

                        http://bit.ly/1eSmtK9
                        sjovt med brøndby's store fremgang i år - man høre tit deres fans beskylde andre holds fans for at være medløbere der kun kommer når det går godt

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det er ikke urealistisk, at OB rammer præcist samme pointtal som sidst år: 38 - måske 40. Der mangler 4-6 point. Vi skal ikke lade os dupere af at det måske rækker til en 7.-plads. Det betyder stadig et point-udbytte på lige over 1 per kamp. Det er simpelthen for sløjt. I min optik er der simpelthen sket for lidt udvikling over disse 27 kampe i denne sæson. Det lugter af en sæson af samme slags næste år. Holdet har ikke forbedret sig her i foråret - så det starter på samme måde i august - desværre er jeg bange for.
                          Hvad er det du sammenligner med når du mener, at holdet ikke har forbedret sig i foråret?

                          Vi har udviklet os for lidt over de sidste 27 kampe, skriver du. Jeg er da lidt nysgerrig efter at høre, hvor du trods alt mener vi har udviklet os.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg
                            sjovt med brøndby's store fremgang i år - man høre tit deres fans beskylde andre holds fans for at være medløbere der kun kommer når det går godt
                            Mjoeh. Men de har stadigvæk kun haft én sæson de sidste 10 år, hvor de har været under 10.000 i snit. Og de har som regel ligget omkring de 15.000, så lidt har de da at have det i.

                            Edit: siden 2000 har de kun haft én sæson, hvor de har været under 12.000 i snit!
                            Last edited by Onkel Riffel; 19-04-2014, 11:03.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg er ret enig, egentlig. Der er en verden til forskel bare på de sidste to forår, og så dette. Men manglen på en skarp angriber har kostet dyrt. Vi burde have haft mindst fire-fem point mere på nuværende tidspunkt.
                              Enig i at vi mangler en skarp angriber. Det vil vi desværre nok også gøre i næste sæson. Hvor mange point vi burde have haft vil jeg ikke vurdere. Vi har smidt mange kampe, men også vundet nogle hvor vi var pænt meget undertippet. Når sæsonen er over går det nok lige op. Så mangler vi kun de point dommerstanden har snydt os for
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det er ikke urealistisk, at OB rammer præcist samme pointtal som sidst år: 38 - måske 40. Der mangler 4-6 point. Vi skal ikke lade os dupere af at det måske rækker til en 7.-plads. Det betyder stadig et point-udbytte på lige over 1 per kamp. Det er simpelthen for sløjt. I min optik er der simpelthen sket for lidt udvikling over disse 27 kampe i denne sæson. Det lugter af en sæson af samme slags næste år. Holdet har ikke forbedret sig her i foråret - så det starter på samme måde i august - desværre er jeg bange for.
                                Nu har du fået spørgsmål fra "Gud" på det her. Dem vil jeg da gerne vil læse nogle svar på Jeg vil dog gerne tilføje at tal og statistiker kan være meget sjove at sidde og rode med, men de er også taknemlige - Man kan oftest finde noget der passer ind i sit eget kram. Jeg mener nu stadig at sæsonen er ved at være godkendt. Men vi har sikkert også forskellige syn på hvad der pt er godt nok.
                                Last edited by Oblisk; 19-04-2014, 14:37.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X