Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad vil OB? Det er på tide med et svar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det kan jeg også støtte. Vi skal have så mange med som muligt. Dog tror jeg ikke på NT er ligeglad med at miste indtægter. Hvis hans forhold til OB var bygget på en Jan Bech Andersen tilgang så ja. Det ser ud som om NT giver OB lommepenge, og når de er brugt, så må "barnet" vente med at få mere til næste gang. NT kunne uden problemer øge lommepengene.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det kan jeg også støtte. Vi skal have så mange med som muligt. Dog tror jeg ikke på NT er ligeglad med at miste indtægter. Hvis hans forhold til OB var bygget på en Jan Bech Andersen tilgang så ja. Det ser ud som om NT giver OB lommepenge, og når de er brugt, så må "barnet" vente med at få mere til næste gang. NT kunne uden problemer øge lommepengene.
      Jeg er også med på den ide , evt udvidet med et nulforbrug på stadion .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg er også med på den ide , evt udvidet med et nulforbrug på stadion .
        Det kan sgu i forvejen heller ikke været meget folk smider på stadion. Mage til amatør foretagende skal man godt nok lede længe efter. Og det toppede mod BIF. Jeg var/er rystet!
        Jeg bruger ikke så meget som 50 øre når jeg er på stadion. Det er det simpelthen ikke værd.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Hvad kendetegner OB for tiden:
          Usynlig bestyrelse, som ikke vil dialog og som konsekvent nægter st udtale sig. En tilsyneladende magtliderlig formand, der ikke vil lukke andre investorer ind i folden. Eller ?
          En sportsdirektør som når han siger noget, siger meget lidt eller siger det samme og det sammme igen og igen. Nu på 4. år.
          En træner der råber og skriger på sidelinien, og som øjensynligt kun kan få spillerne til at præstere i træningerne, men slet ikke på kampdagen, med mindre det er Brøndby eller FCK der kommer forbi.
          En spillertrup der måske gerne vil, men ikke magter st spille systemet, eller bare magter at spille sammen, for hold kæft hvor laves der mange fejl i afleveringer, genpres, kommunikation etc.
          Ovenstående er ikke bare baseret på kampen igår, men et udtryk for OB s fald fra toppen til middelmådighedens arena. Hvor træneren selv efter kampen igår siger "Det var kønsløst"
          Før læste jeg alt om OB, kom på stadion, så træninger i Ådalen,. Nu er jeg nærmest ligeglad. Mit hjerte er stadig stribet og vil altid være det,
          Men hvor er jeg dog træt af at hører om proces, og dårlig økonomi, dårlige undskyldninger for endnu engang at have præsteret elendigt.

          Hvis man skal i top 6 skal man præstere hver gang og ikke kun i hver 4 kamp.

          Comment


            #20
            Man må efterhånden sige der skal en kæmpe kulturændring til, for at vi igen skal op i toppen af dansk fodbold.

            6-7 sæsoner med dårlige resultater og pånær en enkel eller to af de sæsoner med et mål om top 6, uden at det lykkedes. Er det så de skiftende trænere og spilleres skyld? Selvfølgelig skal de stilles til ansvar for at det ikke lykkedes, men når så mange trænere og på papiret spillere der er gode nok til at skulle levere en top 6, ikke har kunne formå at gøre det, så må det betyde at der er noget helt galt i kulturen i OB.

            Jeg tror ikke en trænerfyring hjælper noget som helst, selvom jeg selv har haft svært ved at se fremgang i spillestilen under Kent. Præcis hvad der skal gøres er jeg ikke nok involveret i OB til at vide, men kulturen i klubben må være forkert når man i løbet af 6-7 år ikke på noget tidpunkt over en lidt længere periode kan få tingene til at fungere.

            Comment


              #21
              Jeg syntes slet ikke vi har en top 6 trup. Vi mangler den spiller i hver kæde som får de andre til at Shine. Jeg syntes vi har et hold til en 10. Plads, og sælger den gerne for den placering. Vi kan ende alt mellem 8 og 12 med den her trup og spillestil. Vi adskiller os ikke så meget fra de øvrige midtklubber på start 11, men vores bænk er tynd, meget tynd. Som vi så i går er vi sårbare med 3 mand ude. Og alligevel er start 11, jo spillere som godt kan forvente at starte inde når alle er klar.

              Comment


                #22
                Jeg har tit hørt JH snakke om at bygge en kultur op, men jeg er bare aldrig rigtig blevet klog på hvad det er for en kultur...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Jeg syntes slet ikke vi har en top 6 trup. Vi mangler den spiller i hver kæde som får de andre til at Shine. Jeg syntes vi har et hold til en 10. Plads, og sælger den gerne for den placering. Vi kan ende alt mellem 8 og 12 med den her trup og spillestil. Vi adskiller os ikke så meget fra de øvrige midtklubber på start 11, men vores bænk er tynd, meget tynd. Som vi så i går er vi sårbare med 3 mand ude. Og alligevel er start 11, jo spillere som godt kan forvente at starte inde når alle er klar.
                  At vi ikke har et fantastisk hold synes jeg ikke er det samme, som at vores hold er til en 10. plads. For hvis man gennemgår de øvrige trupper, er der ganske få af dem, hvor man vil sige, at de har netop de spillere.

                  Jeg vil eksempelvis sige det gælder for Randers, Agf, Aab, Lyngby, Helsingør, Sønderjyske, Silkeborg, Horsens, Hobro og til dels FC Nordsælland.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg har tit hørt JH snakke om at bygge en kultur op, men jeg er bare aldrig rigtig blevet klog på hvad det er for en kultur...
                    Det er nemlig det. Det virker som floskler og floskler har det nu en gang med ikke at have den store, positive langsigtede effekt.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      At vi ikke har et fantastisk hold synes jeg ikke er det samme, som at vores hold er til en 10. plads. For hvis man gennemgår de øvrige trupper, er der ganske få af dem, hvor man vil sige, at de har netop de spillere.

                      Jeg vil eksempelvis sige det gælder for Randers, Agf, Aab, Lyngby, Helsingør, Sønderjyske, Silkeborg, Horsens, Hobro og til dels FC Nordsælland.
                      den med FCN forstår jeg ikke. Man kan naturligvis gøre det op på mange måder. Man kan se på optimal start 11, eller på hvor svækket man bliver ved skader på sårbare positioner. Man kan også være god til at købe ind til en spillestil. Horsens er et eksempel på et hold, som spiller for spiller har lavere værdi end os. Men Horsens har afstemt kvalitet og spillestil. Vores spillestil ville være underholdende, hvis vi får de 3-4 spillere med kvalitet til lidt under landsholdsspiller niveau. Lige nu mangler vi speed og spillere som kan sætte en modstander. Helenius er et håbløst indkøb. Han er kun bedre end det vi har når han når absolut topniveau, og det kommer næppe i denne sæson. Vi kan købe en hvilken som helst angriber, og han vil ikke kunne gøre en forskel mm han kan afgøre det selv ala Utaka. Vi har langt større mangler VK er skidt, HK er skidt hvis Joan ikke kommer op i gear. VB har vi savnet i 5 år. DM, Izu er blevet bedre, men han har ikke afleveringer som splitter et forsvar. Vi har 3. STK. Superliga light angribere. De ville være gode indskifter eller som anden angriber ved siden af en god angriber.

                      Comment


                        #26
                        Jeg begyndte at følge OB i 1995, men jeg er efterhånden ved at have fået nok. Selv nedrykningssæsonen i 97/98 og den efterfølgende sæson i 1. Division var mere spændende og sjovere end det her. Bestyrelsen, Jesper Hansen og Kent Nielsen har ødelagt min lyst til at følge OB.

                        Og hvor mange andre har det ikke som jeg? I enhver anden virksomhed var ledelsen for længe siden skiftet ud. Jeg magter det bare ikke mere.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jeg begyndte at følge OB i 1995, men jeg er efterhånden ved at have fået nok. Selv nedrykningssæsonen i 97/98 og den efterfølgende sæson i 1. Division var mere spændende og sjovere end det her. Bestyrelsen, Jesper Hansen og Kent Nielsen har ødelagt min lyst til at følge OB.

                          Og hvor mange andre har det ikke som jeg? I enhver anden virksomhed var ledelsen for længe siden skiftet ud. Jeg magter det bare ikke mere.
                          Bestemt. Når man ser holdkortet fra dengang er der himmelvid forskel på kvaliteten af spillere. Hvor ville jeg gerne se en Brian Steen, Detlefsen eller Tøfting-type på vore dages kønsløse hold.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #28
                            Til info: B(ob)'s indlæg bliver nævnt i dagens Mediano podcast af Peter Brüchmann.

                            Kan høres 1:50:19 inde:

                            http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...dig-ikke-score

                            PB har holdt fast på OB som Top 6 hold. Ville høre ham, om han stadig mener det, så prikkede til ham på twitter. Han har givet op på os:

                            https://twitter.com/SimonSvalling/st...52276302508032


                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Til info: B(ob)'s indlæg bliver nævnt i dagens Mediano podcast af Peter Brüchmann.

                              Kan høres 1:50:19 inde:

                              http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...dig-ikke-score

                              PB har holdt fast på OB som Top 6 hold. Ville høre ham, om han stadig mener det, så prikkede til ham på twitter. Han har givet op på os:

                              https://twitter.com/SimonSvalling/st...52276302508032


                              MvT
                              "Om OB så sendte holdet på damhuskroen i hele December var der stadig ingen der kunne score"

                              Men satme dejligt at han har taget bladet for munden og ser det vi andre har set længe. At OB er et tandløst, gråt og intetsigende hold fyldt med spillere der burde gå i slips og jakkesæt når de går på banen. Ingen identitet og intet OB DNA tilbage.. Vores klub bliver drevet af nogle mennesker der konstant klapper hinanden på ryggen og roser hinanden om hvor godt det går og hvor dygtige de hver i sær er.. Thorborg, Jesper og Kent. Jeg kigger mest på jer.

                              Omverden ser det nu.. Medierne begynder stille og roligt at skrive om det. Nu mangler vi vel bare jubeloptimisterne herinde der svinede os negative idioter til for et par måneder siden til også at anderkende de sørglige facts..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Til info: B(ob)'s indlæg bliver nævnt i dagens Mediano podcast af Peter Brüchmann.

                                Kan høres 1:50:19 inde:

                                http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...dig-ikke-score

                                PB har holdt fast på OB som Top 6 hold. Ville høre ham, om han stadig mener det, så prikkede til ham på twitter. Han har givet op på os:

                                https://twitter.com/SimonSvalling/st...52276302508032


                                MvT
                                Jeg er helt enig i deres to fokuspunkter:

                                1. den overordnede retning og strategien
                                2. hvordan holdet præsterer ift. potentiale

                                Den eneste grund til vi mener at vi har et dårligt hold er jo fordi vores spillere spiller væsentligt dårligere for os end det vi ved de kan.

                                Comment

                                Working...
                                X