Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Silkeborg - OB 15-09-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Altså manden er offside, hvem skulle ellers have sat returbolden ind?
    Står han 2 meter længee tilbage, scorer han alligevel ... han drager ikke fordel af at stå offside.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Ud med AK. Han er simpelthen pinlig i dag
      Det har han været i laaang tid. Totalt overvurderet

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Står han 2 meter længee tilbage, scorer han alligevel ... han drager ikke fordel af at stå offside.
        Sådan virker reglerne altså ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Ud med AK. Han er simpelthen pinlig i dag
          Hvis de pinlige spillere skal så kræver det mere end tre udskiftninger
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Har JJ ramt en stribet endnu??!!
            Hverken JJ, CN, KEP eller Helenius har vidst ramt en medspiller endnu...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
              Og vi kan intet gøre nu. Det er så trist. Top 6.....
              er sgu ret ligeglad med den der top 6 - hvis bare vi spillede godt så lever jeg fint med at vi misser den på en 7-8 plads.

              Men vi er jo HELT væk - det ser ud til at spillet handler om hvem der hurtigst kan smide bolden væk.....

              Comment


                #52
                Jeg syntes nu bare lige at man mangler at få de sidste tandhjul i SYNC....
                Vi er liiiiige ved at være der

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Står han 2 meter længee tilbage, scorer han alligevel ... han drager ikke fordel af at stå offside.
                  Det er da klart, han står jo meget længere ende end vores forsvarslinie, de kan ikke nå at fange ham. Ellers havde han stået ved Ryan, KEP eller JJT

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Sådan virker reglerne altså ikke
                    Påstår jeg det?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Hvor er den vilde energi holdet viste sidste søndag i de første minutter? Håber de kan finde det igen, ellers tager vi intet med i dag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Det ses tydeligt at den midtbane duo ikke duer. Vi taber alt derinde. Byt evt. Greve og Nielsen. Skidt ser det ud i felterne

                        Comment


                          #57
                          Da man troede at det ikke kunne blive ringere, fjerner OB-holdet lige et lag mere af deres værdighed - vi er nu officielt det kedeligste og ringeste hold offensivt i hele superligaen og 1. div. overhovedet...

                          1. halvleg:
                          Gryte 12
                          Resten -3-00

                          Comment


                            #58
                            Længe siden de har været så jammerlige. Det er det værste siden.. sidste år, samme tid?

                            Comment


                              #59
                              Er der i øvrigt nogen, der kan forklare mig i hvilken situation Kent Nielsen rent faktisk bliver presset på posten? Skal vi ligge sidst med et gab op til nummer 13 på 10 point og have 10 nederlag i træk?

                              Vi kan sagtens ligge nummer 12-13 efter weekenden og samtidig er der intet i spillet der peger fremad. Intet.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Påstår jeg det?
                                Sådan kan man meget let tolke det. hvad mener du ellers?

                                Comment

                                Working...
                                X