Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Silkeborg - OB 15-09-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Kent må væk..
    Jesper fyrer ikke Kent. De er for sammenspist fra Horsens-tiden.

    Ovenstående er selvfølgelig en påstand, men.........

    Comment


      Så begge to da...

      Comment


        og kent bruger så faktisk de manglende spillere som undskyldning......ja jo - men hvad så de sidste par kampe hvor de var med? Der skabte vi heller ikke noget......

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          og kent bruger så faktisk de manglende spillere som undskyldning......ja jo - men hvad så de sidste par kampe hvor de var med? Der skabte vi heller ikke noget......
          "Kønsløst kunstgræs bold"... kaldte han det.

          Der tænkte jeg det samme. Hvad så med alle de andre gange hvor det har været kønsløst?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Så begge to da...
            Jep.

            Jeg kan godt anerkende de hver især kan noget. Jeg er ikke så meget til det her sort/hvid, selv om det er dejligt nemt.

            Vi har dog brug for at opgive "projektet" og gå tilbage til den gode gamle OB-dna som Ricardo indførte. Det kan/vil Kent ikke, fair nok, men det vi gør nu fører ingen steder hen (forhåbentlig!!!!). Vi er ikke FCN, de kan noget helt specielt og vi har ikke det største budget, så giv op og indse realiteterne.

            Hent David når Lyngby lukker.

            Edit: Eller Lønstrup, han kan et eller andet.
            Last edited by Polle; 15-09-2017, 19:24.

            Comment


              Netop hjemme fra stadion .. endnu en oplevelse af de pinlige , man er faktisk ikke skuffet for man er på ingen måde overrasket . En kamp hvor kun Gryte kan være sin indsats bekendt , ja og Eskesen
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Var "desværre" forhindret i at se kampen, men det lyder til en standard indsats IGEN!.. Det virker endeløst - 6. SÆSON uden fremgang og ejerkredsen plus sponsorerne gør stadig ingen ting.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  hvordan - 4X 0-0? mål kan vi jo ikke score
                  Aagesen har karantæne, så måske kan vores bovlamme angribere endelig score

                  Comment


                    Vi fangede Julius Eskesen og Casper Nielsen til interviews efter kampen. De kan læses på www.obstruktion.dk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi fangede Julius Eskesen og Casper Nielsen til interviews efter kampen. De kan læses på www.obstruktion.dk
                      Casper er da helt væk når han kan komme til mange af de konklusioner..

                      Comment


                        "Ja, de sidder meget på bolden, men jeg synes ikke, de for alvor bliver farlige. Vi er ret trygge ved det..."

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          "Ja, de sidder meget på bolden, men jeg synes ikke, de for alvor bliver farlige. Vi er ret trygge ved det..."

                          Måske han mener det fordi med Sten i burret er det ikke virkelig farligt at give storchancer til modstander. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Måske han mener det fordi med Sten i burret er det ikke virkelig farligt at give storchancer til modstander. ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi fangede Julius Eskesen og Casper Nielsen til interviews efter kampen. De kan læses på www.obstruktion.dk
                              "Vi kommer ud til 2. halvleg, og vi er blevet enige om, at vi skal lidt op i energi, og vi skal være der mere i duellerne"

                              Jeg magter ikke at høre sådan en omgang lort på elitesportsplan. Hvis spillerne ikke er i stand til at levere det fra første sekund, hører de til på et hyggehold og IKKE i OB.

                              "Når vi kommer ind på den sidste tredjedel, er det som om, vi alle lige mangler det sidste, og ikke har den sidste tur i den"

                              Nej. I mangler KVALITET - der er så mange afleveringer, som ikke har nok speed eller som ligger lige lidt bag den modtagende spiller, så denne skal bremse op for at få bolden med. Det er hoved-fokus på mit U12 hold pt. for at skabe gunstige situationer - de forstår det og udfører det bedre end OBs førstehold!

                              "men vi bliver ikke kørt ud af brættet herude i dag"

                              Jo I gør - kampen kunne sagtens have endt 5-1. SIF chancer er så uhyggeligt meget større end de ½ chancer som Ob kreerer. Kun endnu en gude-indsats af Grytebust redder os fra en stort nederlag. Alt denne fornægtelse af virkeligheden gør projektet ekstremt utroværdigt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                "Vi kommer ud til 2. halvleg, og vi er blevet enige om, at vi skal lidt op i energi, og vi skal være der mere i duellerne"

                                Jeg magter ikke at høre sådan en omgang lort på elitesportsplan. Hvis spillerne ikke er i stand til at levere det fra første sekund, hører de til på et hyggehold og IKKE i OB.

                                "Når vi kommer ind på den sidste tredjedel, er det som om, vi alle lige mangler det sidste, og ikke har den sidste tur i den"

                                Nej. I mangler KVALITET - der er så mange afleveringer, som ikke har nok speed eller som ligger lige lidt bag den modtagende spiller, så denne skal bremse op for at få bolden med. Det er hoved-fokus på mit U12 hold pt. for at skabe gunstige situationer - de forstår det og udfører det bedre end OBs førstehold!

                                "men vi bliver ikke kørt ud af brættet herude i dag"

                                Jo I gør - kampen kunne sagtens have endt 5-1. SIF chancer er så uhyggeligt meget større end de ½ chancer som Ob kreerer. Kun endnu en gude-indsats af Grytebust redder os fra en stort nederlag. Alt denne fornægtelse af virkeligheden gør projektet ekstremt utroværdigt.
                                + 1

                                Kunne skrive så meget, men jeg gider simpelthen ikke. Det er kommet ud på et latterligt niveau det her. Det er så fjernt at høre OBere udtale sig om kampene... Så helt kort, så får du bare lige et +... Godt skrevet!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X