Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Silkeborg - OB 15-09-2017
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlægOg vi kan intet gøre nu. Det er så trist. Top 6.....
Men vi er jo HELT væk - det ser ud til at spillet handler om hvem der hurtigst kan smide bolden væk.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægStår han 2 meter længee tilbage, scorer han alligevel ... han drager ikke fordel af at stå offside.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSådan virker reglerne altså ikkeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hvor er den vilde energi holdet viste sidste søndag i de første minutter? Håber de kan finde det igen, ellers tager vi intet med i dag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Er der i øvrigt nogen, der kan forklare mig i hvilken situation Kent Nielsen rent faktisk bliver presset på posten? Skal vi ligge sidst med et gab op til nummer 13 på 10 point og have 10 nederlag i træk?
Vi kan sagtens ligge nummer 12-13 efter weekenden og samtidig er der intet i spillet der peger fremad. Intet.
Comment
Comment