Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion møder Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    SIF tilbød ham en kontrakt til 150.000 kr/md men OB overbød den med en ret meget større løn .
    Wow...så er vi ude i, at betale Helenius 2-3 mio. om året?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er helt enig . Du kan så iøvrigt Joao med som OB doblede lønnen med for at få ham til klubben , hvorfor gå ind og overbyde så voldsomt på en spiller med så lav kvalitet ?

      En anden spiller som spiller som er tiltrukket med en ret stor løn og klar overbud ift den løn han fik tilbudt i SIF er Helenius .
      endnu engang det rene vanvid. Jeg er altså ligeglad med, hvor god en mand Jesper Hansen måske er på de indre linjer i forholdet til amatørklubben, når han foretager så vanvittige beslutninger hele tiden.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        endnu engang det rene vanvid. Jeg er altså ligeglad med, hvor god en mand Jesper Hansen måske er på de indre linjer i forholdet til amatørklubben, når han foretager så vanvittige beslutninger hele tiden.
        Endnu et eksempel på at JH er den farligste mand i klubbens historie. Ikke nok med, at han ikke kan sammensætte et hold og køber skidt ind. Han overbetaler også. Det passer så også med at vi har det 5 højeste budget og det 10. bedste hold. Manden laver desuden mere papegøjesnak end de værste politikere.

        Comment


          #49
          Tillykke til OBstruktion med kilde kreditten til en Tipsbladet.dk artikel

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-sker-der-her

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tillykke til OBstruktion med kilde kreditten til en Tipsbladet.dk artikel

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-sker-der-her
            Ja, det er helt fortjent efter et glimrende interview. Generelt må vi sige, at der er gang i nogle rigtigt positive ting på fansiden, hvor der med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen nærmest bliver lavet et PR arbejde for OB der overgår det klubben selv kan diske op med. Jeg håber virkelig også på, at Fanpanelet kan være med til, at vi generelt får løftet stemningen og atmosfæren på stadion, og at vi kan få vækket nogle af de større eller mindre celler der tidligere har været med til at tegne fanscenen, og som desværre har ligget i dvale i længere tid.

            Det er rigtigt fedt, at der er nogle der viser på vegne af os alle, at fankulturen og interesseren i det mindste ikke er helt død. Peg mig gerne i retningen af faninitiativer på linje med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen, fra andre klubber, som er kommet igennem til mainstreampressen med historier og omtale. Jeg har svært ved at få øje på dem.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ja, det er helt fortjent efter et glimrende interview. Generelt må vi sige, at der er gang i nogle rigtigt positive ting på fansiden, hvor der med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen nærmest bliver lavet et PR arbejde for OB der overgår det klubben selv kan diske op med. Jeg håber virkelig også på, at Fanpanelet kan være med til, at vi generelt får løftet stemningen og atmosfæren på stadion, og at vi kan få vækket nogle af de større eller mindre celler der tidligere har været med til at tegne fanscenen, og som desværre har ligget i dvale i længere tid.

              Det er rigtigt fedt, at der er nogle der viser på vegne af os alle, at fankulturen og interesseren i det mindste ikke er helt død. Peg mig gerne i retningen af faninitiativer på linje med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen, fra andre klubber, som er kommet igennem til mainstreampressen med historier og omtale. Jeg har svært ved at få øje på dem.
              Fuldstændig enig

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fuldstændig enig
                Al ære og respekt til OBstruktion! Men, som en lille sidebemærkning, så er det jo også lidt sigende i forhold til, hvor dårlige OB er til kommunikation. Jeg tror næppe, at nogen af de kommunikationsarbejdere (eller er det kun en efterhånden?) OB har, er gode til at netværke, skaffe sig kontakter, møve sig ind på medierne generelt og sætte en dagsorden. Det er fuldstændig ligesom, da jeg drev min lille amatørside om talenterne, jeg fik også flere gange henvisninger fra bold, tipsbladet, fyens osv. det er ikke så svært, når OB er så dårlige til det.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ja, det er helt fortjent efter et glimrende interview. Generelt må vi sige, at der er gang i nogle rigtigt positive ting på fansiden, hvor der med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen nærmest bliver lavet et PR arbejde for OB der overgår det klubben selv kan diske op med. Jeg håber virkelig også på, at Fanpanelet kan være med til, at vi generelt får løftet stemningen og atmosfæren på stadion, og at vi kan få vækket nogle af de større eller mindre celler der tidligere har været med til at tegne fanscenen, og som desværre har ligget i dvale i længere tid.

                  Det er rigtigt fedt, at der er nogle der viser på vegne af os alle, at fankulturen og interesseren i det mindste ikke er helt død. Peg mig gerne i retningen af faninitiativer på linje med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen, fra andre klubber, som er kommet igennem til mainstreampressen med historier og omtale. Jeg har svært ved at få øje på dem.
                  Jeg sender lige et skud ud til den person(er) som laver "OB før superligaen" på facebook. Det er et kæmpe, mega stort stykke arbejde, og hold kæft hvor lærer jeg meget om vores store, fantastiske historie igennem der.. Mit indtryk er også, at OB er klart den mest interessant klub på det punkt, der er mange ildsjæle som går op i det her med blod, sved og tåre - og det kan man se i det arbejde der ligges for dagen. Der foregår rigtig mange spændende ting omkring OB, men det er fansene som selv skaber det. Hvordan kan det være at så mange ting er dukket op hen over de seneste par år? Det må være fordi klubben i sig selv ikke står for noget interessant på den front, så må man selv gribe stokken. Flot arbejde af alle involverede i diverse ting. Kæmpe cadeau!

                  Comment


                    #54
                    Hvad blev der egentlig af den officielle OB podcast der kørte?
                    Den nåede ikke at køre ret mange gange.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      OBstruktion citers i BT´s netavis

                      https://www.bt.dk/superligaen/superl...n-sker-der-her

                      Comment


                        #56
                        Ja, der er godt nok nogle medier, der har citeret vores interview med Jesper Hansen. Så er det jo nok ikke en helt dum historie :-)

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Ja, der er godt nok nogle medier, der har citeret vores interview med Jesper Hansen. Så er det jo nok ikke en helt dum historie :-)
                          Tænker der vil komme flere citeringer hvis det lykkedes at få et interview med Thorborg

                          Hvad med Kent? Skal han snart igennem vridemaskinen?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tænker der vil komme flere citeringer hvis det lykkedes at få et interview med Thorborg

                            Hvad med Kent? Skal han snart igennem vridemaskinen?
                            Jeg tvivler sgu på, at vi kan få Thorborg i tale, men man kunne jo selvfølgelig prøve :D

                            Vi vil meget gerne lave flere interviews, og vi arbejder da også på at lave nogle historier med tidligere folk fra klubben. Først og fremmest er vi dog blevet akkrediteret til Superligaen, så i morgen bliver vores første 'arbejdsdag' på Stadion.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Jeg tvivler sgu på, at vi kan få Thorborg i tale, men man kunne jo selvfølgelig prøve :D

                              Vi vil meget gerne lave flere interviews, og vi arbejder da også på at lave nogle historier med tidligere folk fra klubben. Først og fremmest er vi dog blevet akkrediteret til Superligaen, så i morgen bliver vores første 'arbejdsdag' på Stadion.

                              Comment

                              Working...
                              X